היילכו שניים יחדיו???

היילכו שניים יחדיו???

הרפואה הקונבנציונאלית לא חייבת להתנגש עם טיפולים משלימים... בין דיקור לכימותרפיה... כבר שבוע שאני מנסה למצוא זמן כדי להראות לכם 2 כתבות קטנות שקראתי בנושא הרפואה המשולבת. מה דעתכם??
 
בתי החולים מעדיפים שיתנדבו עבורם...

בוגרים שלי כבר מתנדבים 7 שנים במחלקה הגניקואונקולוגית בבית חולים. השנה היתה התנדבות במחלקה האונקולוגית. הטיפולים ניתנו תוך כדי קבלת טיפול כימוטרפי. ראשית אני חושב שהתנדבות הינה אקט חשוב ביותר למטופלים וגם למטפלים. בכלל לקחת כסף עבור טיפולים ברפואה משלימה זה צעד יומרני, התנדבות בבתי חולים היא צעד נכון כל עוד לא נערך מחקר מעמיק בנושא. להגיע למחקר צריך פתיחות מצד הרופאים ובתי החולים. בשורה התחתונה אין יוזמה רצינית מצד הרופאים ובתי החולים. הם מעדיפים שיתנדבו עבורם ואפילו יוציאו שם טוב לבית החולים בקרב הציבור הרחב. זאת אחת מהדילמות שלנו, אנשי הרפואה המשלימה. בברכה שמוליק
 

אסתר84

New member
הי שמוליק

.."בכלל לקחת כסף עבור טיפולים ברפואה משלימה זה צעד יומרני, התנדבות בבתי חולים היא צעד נכון כל עוד לא נערך מחקר מעמיק בנושא"... למה לדעתך לקחת כסף עבור עבודה הוא צעד יומרני?! האם לדעתך מחקר מקיף ככל שיהיה יכול להיות אובייקטיבי ?! או ליתר דיוק האם מחקר לדעתך הוא ותוצאותיך הינו דברי אלוהים חיים?! ... בכלל עד לפני כמה שנים היתה התכחשות טוטאלית מצד הממסד לגבי יעילות הרפואה משלימה היום אנחנו מעין צינור שמזרים כסף לקופות החולים אבל עדיין על תקן הכושי. יתכן גם כי בתי חולים לא מעוניינים לשלם כי אין להם תקציב. אין ספק התנדבות למען הקהילה (ולא משנה איזה קהילה) זהו צעד חשוב ביותר. אבל חשוב לא פחות מזה שחברה שעוסקים ברפואה משלימה ישתלבו במעגל העבודה בתחום. כולל בתי חולים. לא על תקן מתנדבים. אנשי מקצוע רציניים לכל דבר ועניין. יום טוב
אסתר
 
מה הכוונה בצעד יומרני?

"בכלל לקחת כסף עבור טיפולים ברפואה משלימה זה צעד יומרני," מה הכוונה? ממתי לקבל תשלום עבור עבודה כלשהי ובפרט טיפול הוא יומרני? אני באמת מקווה שהבנתי לא נכון, אתה הרי בוודאי לא מטפל בחינם, לא?
 
חזון אחרית הימים

כנראה נפל בלבול. דיברתי על רפואה משולבת בבתי חולים. עיקר הפעילות שם נעשית בהתנדבות. נכון להיום, לחשוב על לקיחת כסף במסגרת רפואה משולבת שם, זו מחשבה יומרנית. לבתי החולים יש אמנם צורך הולך וגובר ברפואה המשלימה שתשתבץ בכל המחלקות. להגנתם הם מגלגלים עיניים ואמרים אין כסף. מצד שני אנשי הרפואה המשלימה רוצים להעניק בכל ליבם ובתי החולים בונים על רוח התנדבותית זו. השפעתן של חברות התרופות כל כך חזקה עד שהן שולטות באנשי הרפואה. לכן הכמיהה לקחת כסף במסגרות בתי החולים היא יומרנית ואולי שייכת לחזון אחרית הימים של העצמות היבשות.
 
הבנתי (-:

אני מקווה שאחריתהימים תגיע בקרוב (-: לא שאני כל כך רוצה לעבוד דווקא בבתי חולים, אבל עבור המטופלים שזקוקים לטיפול דווקא שם, ועבור המטפלים שמגיע להם להתפרנס בכבוד. יום מצוין. ניר.
 

אסתר84

New member
לשם חיזוק דברייך ..

בדיוק היה עתה בערוץ 2 תוכנית של ארז טל אודות השימוש בקאנביס רפואי.. אנשים החולים במחלות קשות הגורמות לכאבים בלתי נסבלים ומקבלים אישור להשתמש בגראס... אחד מנושאי הדיון בכתבה היה הטירפוד של חברות התרופות. אף אחד פרט לבורא ..כנראה.. לא יכול לקבל בלעדיות על הפטנט שנקרא גראס. אפילו שהוכח שהוא עוזר לאנשים חולים ומשפר את איכות חייהם. דובר שם על "השימון" האיכותי של רופאים ע"י חברות התרופות .. שזאת פשוט שערוריה. היו שם רופאים שממש רגשו אותי.. ונתנו לי תקווה ..שאולי בכל זאת יש על מי לסמוך. אולי בכל זאת לא צריך לחכות ליחזקאל ולחזון שלו.. ואלא עוד לפני בא המשיח יתגלו גם ניצוצות של אנושיות.. וכל אותם אנשים שהולכים ללמוד כ"כ הרבה שנים ועוד כ"כ הרבה שנים אח"כ של התמחות יהיו בקו ישר עם היעוד שבחרו לעצמם. אני לא תמימה.. העולם מונע מכסף חומר ושוחד.. אבל בכל זאת ככל שכוחות האור יגברו על כוחות החושך ..יש תקווה ופה הרופאים נמצאים בחזית.. . אולי רק לשאת תפילה שזה יקרה בימנו. אמן. אסתר
 
ואפילו אם כולנו חכמים ונבונים...

ואפילו ישנם רופאים שנפתחו לתהליכי השתלבות, ואפילו הם חכמים ונבונים... כפי שהמערכת מתנהלת היום, אין פריצת דרך אמיתית ואפילו אנחנו אנשי הרפואה המשלימה חכמים ונבונים... אין סיכויי לפרוץ את חומות הרפואה הקונבנציונאלית הבנויה מחברות התרופות. אלה שולטות ללא מיצרים ברופאים הסמוכים לשולחן התרופות שלהם. חברות התרופות נמצאות בכל פינה. הן מאכילות את הכנסים והישיבות. הן בונות חדרים ומחלקות כדי לכלוא בהן את הרופאים. ולהיות בטוחים שלנו אין מקום שם. אז אחרית הימים תהיה איסור כניסה והתערבות מחברות התרופות. ועציץ קנביס בכל בית בישראל.
 
למעלה