הייתי רוצה לשמוע מכם..

הייתי רוצה לשמוע מכם..

אני מתלבטת לגבי לימודי יחב"ל. על הלימודים, מהם הנושאים שאותם לומדים? לימודים קשים מאד? אח"כ איפה עובדים בדיוק? הבנתי שאפשר להשתלב במשרדים ממשלתיים, מה שקשור לבטחון .. אפשר תוך כדי התואר להתחיל להשתלב איפשהו? או שזה מוקדם מדי ולא מקבלים בד"כ. תנאי קבלה הבנתי פסיכומטרי 650 צריך , זה נכון? וכמובן איך אפשר בלי השכר... מהו השכר הממוצע בערך למקומות עבודה שבהם משתלבים לאחר סיום תואר זה?
 

lironk25

New member
אהלן :)

קודם כל ברוכה הבאה לפורום :) יחב"ל עוסקים בעיקר בניתוח המערכת העולמית על פי גישות שונות.(אני יודעת שזו תשובה מאוד כללית,אבל פחות או יותר בזה מדובר).תנאי הקבלה משתנים ממקום למקום,והכי טוב פשוט להכנס לאתרים של האוניברסיטאות ולהתעדכן. לגבי תעסוקה,לצערי אין הרבה מה "לעשות" עם תואר ראשון. בכדי לתפוס את המשרות הטובות חייבים תואר שני. בהצלחה לירון :)
 

FIFI1981

New member
זאת ועוד

התחום של יחב"ל הוא מאוד מאוד מעניין אבל גם אחרי תואר שני, היות שרוב העבודה בתחום היא במגזר הציבורי, היצע המשרות הוא לא כזה גדול ונדרש שילוב של תזמון מוצלח, מזל וגם קצת קשרים לא הזיקו מעולם לאיש (אלא אם שמך הוא אלפרון). השכר נאה ואף נאה מאוד במשרות בכירות אלא ששוב, לא פשוט להגיע אליהן. אבל אני מאמין שמי שטוב במה שהוא עושה יצליח, ולא משנה מה הוא עושה. אחרת לא הייתי בתחום הזה, כנראה... בכל מקרה, עניין לא יהיה חסר לך אם תבחרי ללמוד יחב"ל. בהצלחה.
 
תודה:)

בכל מקרה יש לי עוד איזה שנה לפחות לחשוב מה אני רוצה. אני עוד בצבא. תודה לכם..!
 
למעלה