הייתם צריכים לשמוע אתמול את שפטל

מצב
הנושא נעול.

a-s-inv

New member
אם דמיוני יפרה יקבלו כאן התקף לב

אמרתי שמדובר בבן אדם קר שיכלי שאין לו הרבה רגשות וכל שיקול אצלו הוא מהראש נטו ולכן אם הוא מצדד לטובת דרעי ויוצא נגד מערכת המשפט לא אנחנו הקטנים נחלוק עליו אכן הבקיעים במערכת המשפט מתגלים כמצופה האם דרעי אכן סומן? האם הוא זכאי?
 

ירמיהו

New member
זכאי, בשום אופן לא

יתכן ודרעי סומן יתכן והיה פרינציפ ואמרו עד שלא ננקנק אותו לא נעזוב אותו, אני רוצה לקוות שלא בכל מקרה, זכאי בשום אופן לא הרי הוא גנב כספים הן לכיס השבט והן לכיסו הפרטי מה שמקובל עלי שצריך שתהיה הוגנות ועונשם של מנוולים יהיה אחיד
 

PINIZ

New member
נניח

נניח שההגדרות שלך כלפי שפטל הם נכונות. ואז הרי ברור מדוע הלך זרזיר אצל עורב. או מדוע הלך הדלי אחר החבל. או אולי החוט המשולש לא ינתק.
 

PINIZ

New member
שפטל לא אורים ותומים

חוות דעת משפטית של שפטל שווה כמו חוות דעת של כל אחד אחר, ובוודאי אינה עולה על חוות דעת שנתן ביהמ``ש המחוזי והעליון. באמת, קצת אינטלגנציה. אז תבדוק בבקשה מה היתה חוות דעתם של בתי משפט אלו בענין דרעי.
 

a-s-inv

New member
חביבי חלאס עם שטויות

מדובר לא באזרח מטומטם כמונו שכותב בפורום מדובר בעו``ד ולא סתם אחד אני מדבר על חוות משפטית אתה לא מסוגל לקלוט זו האמת וחלאס עם המריחות כאילו שדנקנר לא הספיק לכם לפחות אם חוות דעת עיתונאית לא מדברת אליכם אז קצת כבוד לחוות דעת משפטית ומנומקת
 

PINIZ

New member
שפטל+דימיאניוק+דרעי

אכן דרעי מצא לו סניגור מתאים. כפי שדימיאניוק מצא לו סניגור מתאים. את הצד השווה שבהם אני משאיר לדמיונך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה