היי אני רעות

היי אני רעות

היי אני רעות,עיניינה אותי העובדה שניפתח פורום פצפיזם אז קפצתי לביקור. אני עצמי פצפיסטית בהחלט אבל הבעיה שלי עם הפורום כמו עם עוד הרבה מאד פורומים זה שאיין כמעט שום דבר מעניין להגיד שלא נאמר כבר בנושא במיוחד לאנשים שכבר מוגדרים ומגובשים עם עצמם כפצפיסטים.מה שאותי אישית מאד מעניין זה להכיר עוד פצפיסטים למרות שפורומים זה לא בדיוק אני...
 

zacki

New member
פציפיזם ../images/Emo41.gif

שלום לך, המילון מגדיר כך: פציפיזם - אהבת השלום, התנגדות למלחמות, לתוקפנות ולפתרון בעיות בינלאומיות בכוח הזרוע ובשפיכות דמים. ואכן, זהו הבסיס לתפיסה הפציפיסטית. יש המון רמות של פציפיזם. ממתונות ועד קיצוניות.
 
שאלה

אם בנאדם יבוא עליך ויתקוף אותך ללא שום סיבה נראית לעין האם תברח או תגן על עצמך?זאת שאלה שמעניינת אותי הרבה זמן כבר
 
../images/Emo41.gifאני פציפיסט???../images/Emo41.gif

וואלה, מעניין. על פי ההגדרה המילונית אני בהחלט פציפיסט. כמובן שבמצבנו, מכורח הנסיבות. יש הכרח במלחמה. אינני מבין!! האם יש כאן מאן דהוא שהיה מניח לשכנינו הערבים לחולל בנו את זממם?? האם יש כאן מי מחברי הפורום שמטיל ספק בנחיצותו של צבא הגנה במצבנו העכשווי??? הייתכן??? אתמהה!
 

Mיקי_

New member
אני מטילה ספק

בנחיצותו של צבא בכל מקום, וגם באיזורינו עכשיו. במיוחד למי שיש את החוצפה לקרוא לו צבא הגנה. אני חושבת שאני חיה תחת צבא מדכא אשר יוצר אלימות ומלבה אותה ולא מחפש דרכים כיצד למגר אותה ולהעלים אותה. מטיבעם של כל הצבאות להיות אלימים, אי לכך אני מטילה ספק בנחיצותם, כיוון שלדדי אלימות אינה ולא תהיה לעולם פיתרון לשומדבר.
 

the orin

New member
"צבא מדכא" מה הוא עשה לך?

נראה איזה רגועה תרגישי כשחיילים פלשתינאים יעברו ליד הבית שלך עם רובים. מה זה צה"ל לא נחוץ?! את רואה חדשות?! את חושבת שאם אנחנו נבטל את צה"ל זה יעזור?! תהיו מציאותיים אנשים! אנחנו מוקפים במדינות שרוצות להרוג אותנו! אנחנו אמורים לשבת עם דגלי שלום כשמפוצצים את השכנים שלנו? את החברים שלנו? את המשפחות שלנו? הם לא יפסיקו להמשיך לבוא. זה בדת. זה מושרש בחינוך. זה לא יעבור עד שנעשה משהו בקשר לזה. לשבת בשקט זה הדבר האחרון שצריך לעשות. אני לא רוצה לפגוע באף אחד ובטח לא להרוג, אבל יש זמן לשתוק ויש זמן לתקוף. וכשצריך להגן צריך להגן! מה לעשות שהם הביאו אותנו לאלימות.
 

oren z

New member
בתיאוריה כולם פציפיסטים

זאת בעיה...כולם מסכמים על עקרונות כללים כמו "שלום" "שיוויון" וכו' אבל לא על המימוש שלהם. לדעתי מי שבאמת תומך בשלום, צריך לסרב ללכת להלחם. ישראל אינה מצב מיוחד. בכל המדינות ובכל הזמנים בני נוער נשלחים להרוג ולההרג...קל להגיד שאנחנו מצב מיוחד ויוצא דופן, אך הגישה הזו רק מנציחה את מעגל הדמים...
 
למעלה