היי אנשים...

הדס100

New member
היי אנשים... ../images/Emo13.gif

אני חדשה בפורום... שמי הדס, בת 20 וחצי, אני מתחילה ללמוד משפטים באוקטובר... יש כאן מישהו שכבר לומד ויכול לספר לי קצת??? תודה!
 
היי הדס. אולי כדאי שתפרטי קצת

מה את רוצה לשמוע? כדאי לשאול שאלות ספציפיות על מנת שאם יש כאן כאלה שלומדים משפטים, הם יוכלו לענות ביתר פירוט.
 

הדס100

New member
אז ככה...

קודם כל, איך הלימודים? קשים, קלים, מעניינים, מה? האם אפשרי לעבוד בשנה ראשונה? מה זה בדיוק העניין הזה עם אשכולות לימוד??? אני צריכה לבחור אשכול או שמשבצים אותי אוטומטית???
 
אומנם לא לומד משפטים

אבל חבר טוב שלי כן. אני יכול לומר שהוא מאוד נהנה מהלימודים. שהם לא קשים (למרות שזה עניין אינדבידואלי) ונראה לי שאפשר לעבוד. חבר שלי ממלצר ויוצא לו לעבוד בערך 4 משמרות בשבוע (כולל סופי שבוע). אל תדאגי - יהיה בסדר. תגיעי למכללה, תתחילי ללמוד ותראי שכל העניינים יסתדרו לך. אני די בטוח שתהני מהלימודים אם התחום מעניין אותך. חבר שלי מאוד נהנה ואני יודע שהחבר'ה שם מאוד מגובשים ויש אוירה טובה.
 

מייקי80

New member
היי הדס

אז ככה לימודים קשים/קלים? נורא שונה מאחד לאחד. מה שבטוח זה שקורעים אותנו בעבודות, בחיים שלי לא כתבתי כל כך הרבה עבודות כמו השנה שהסתיימה עכשיו! בחיים!!!!!!!! אני גם עובדת, בערך 4 משמרות בשבוע, בשבועות טובים עם עבודת הגשה אחת אפילו 5 ועכשיו במבחנים יהיה לי מזל אם אני אגיע ל-4.... בסה"כ לימודים זה התחייבות ואין מה לעשות, העיקר שהחבר'ה סבבה!
 
למעלה