היי גלי - זקוקה לעזרתך.

היי גלי - זקוקה לעזרתך.

גלי נפלאה, אני מקווה שתוכלי להיות לי לעזר בעניין הבא: הבן שלי עידו 06/08/92 כבר שנים שסובל מדימוי עצמי נמוך מאוד (כבר מגיל 11) הוא אומר שיש בו את כל הדפקטים האפשריים: אסטמה, אלרגיות (מתעטש המון + נזלת כרונית כל ימות השנה), הפרעת קשב וריכוז, והכי מטריד אותו: עודף שומן בבטן במותניים ובירכיים - הוא מתבייש בגוף שלו מאוד, הוא מגביל את עצמו כשהוא נמצא עם חברים וכמו שהוא טוען: "חברים לא מכירים אותו כלל" משום שהוא סוגר את עצמו, השבוע הוא אמר לי שאפילו אני לא מכירה אותו כמו שהוא יכול היה להיות אילו היה מאושר. לי כאמא שלו כואב כל כך לשמוע עד כמה הוא סובל ולמרות שאני תמיד מעודדת אותו ומחזקת אותו כי לדעתי (ולא בגלל שאני אמו), הוא נער יפה-תואר, חכם ופיקח, ובעל אינטלגנציה רגשית גבוהה מאוד. לצערי הרב אינני מצליחה לשנות את דרך החשיבה שלו, הוא נשאר בשלו - עודף השומן שלו מעסיק, מטריד ומונע ממנו לחיות כילד/נער נורמלי בכל התחומים וללא הפסקה. לאחר שכנועים רבים מצידו הסכמתי ללכת איתו לפגישת ייעוץ לגבי המסת/שאיבת שומן אצל ד"ר צחי וידר, לאחר שבדקתי דרך האינטרנט. לפני שבוע היינו בפגישה, ד"ר וידר הסביר לנו על התהליך אך רצה קודם לבדוק בקשר לגיל של עידו האם כדאי כעת. עוד לא קבלנו תשובה ועידו גם לא סגור לגמרי, יש לו חששות איך יהיו התוצאות אחרי. בכל אופן, אני מבקשת ממך גלי מקסימה, מה את יכולה לומר לי בקשר לעידו, מה לעשות איתו? איך לעזור לו יותר? איך לגרום לו להיות ילד מאושר? אני כל כך מודה לך.
 
לא נעים לי לנדנד.....

האם בגלל שכתבתי לך כל כך הרבה, את נמנעת מלהשיב? אני מתנצלת אם אני מטרידה אותך. ובכל זאת לפי תשובותייך באתר אני יודעת שאת סבלנית ומקסימה ומתייחסת לכל אחד ולכל דבר. שוב אני מודה לך. תבורכי.
 
תשובה

הנה אני עונה. . אני תמיד שמחה לענות. רק שפשוט אני עסוקה במס' תחומים במקביל, אני גם עובדת במשרה מלאה...כי להתפרנס מפה- אי אפשר.. וגם לענות לכל שאלה אני נכנסת ויוצאת מתקשור עבור כל אחד. לשאלתך: האם כדאי עבורו לעשות שאיבת שומן..התשובה שקבלתי - לא. גם תת המודעה של שניהם / האינטואיציה אומרת לכם שלא. שאיבת שומן פוגעת שהילות ובגוף האנרגטי של האדם. זה יוצר חורם בהילות כי זה בוצע באופן לא טבעי . מדוע לא לעשות דיאטה מסודרת הכוללת פעילות גופנית עם מדריך בחדר כושר. רצוי מדריך כי הבן שלך צריך עידוד וחיזוק באשר ילך. כי הבטחון העצמי שלו ניפגע.. אבל אינך מבינה שזה מן מעגל קסמים כזה שאם הוא ידאג לכושרו והופעתו החיצונית= הבטחון העצמי יעלה = יהיו לו חברים ויהיה יותר חברתי. לצערנו אנשים והחברה שופטת אנשים בגלל איך שהם ניראים ולא מה יש בגולגולת ...הבל היופי. הוא ילד מקסים שיש לחזק אצלו את הבטחון העצמי- חדר כושר עם מדריך והמון פירגון יעשו את העב'. בהצלחה. מחודש 9/09 שינויים לטובה בהצלחה גלי מדיום
 
למעלה