היי ד´ר קרן ושלום..ואני ממש מתגעגע

אורניהו

New member
היי ד´ר קרן ושלום..ואני ממש מתגעגע

אני כבר אחרי חצי שנה לערך מאז אותו ניתוח של הפאראתירואיד והסידן חזר ושב לערכים רגילים[8.7 9.5 ועוד..]בבדיקת הסידן בשתן+איסוף היתה תוצאה של 315 בחודש אוגוסט...וכעת הסידן בשתן הוא 572 ורציתי לשאול למה ומה זה אומר? ואולי אפשר כבר לוותר על אותו כדור ויטה כאל+D שאני לוקח כל התקופה הזו!בהוראת הרופאה המטפלת כמובן,ומה דעתך?
 
היפרפארא

שלום גם לך, אני לא טובה במשות אבל זה לא היה הכינוי שלך אז, אני טועה?. שמחה שרמות הסידן בדם נשארו תקינות. למען האמת אני ממש מוטרדת מהפרשת הסידן בשתן. התשובה האחרונה במיוחד מדאיגה. מה הרופאה המטפלת שלך עוד לא נתנה לך הוראה להפסיק את הויטא-קל? מהר להפסיק, לשתות הרבה ולחזור תוך שבועיים על איסוף שתן לסידן.
 

אורניהו

New member
היי ד´ר..צלצלה לי אתמול הדוקטורית..

ואמרה לי אכן להפסיק..את הכדור ההוא
 

אורניהו

New member
ועוד..כשיהיה שנה לניתוח הזה..היא

שולחת אותי לעשות צפיפות עצם חוזרת כדי לראות אם יש שינוי כלשהו בנסיגה..ומהנסיון שלך עם חולים..היה שינוי לטובה? וזו הבדיקה שלפני הניצוח ההוא של האדנומה.. מינואר..[באפריל נותחתי]
 
../images/Emo57.gifצפיפות עצם

שלום, אכן הייתה לך בעיה מאד משמעותית בעמוד השדרה. אם הניתוח הצליח רוב הסיכויים כי תראה שיפור. מדברים על עליה של 11% בשנה הראשונה. אבל חכה לפחות שנה שלמה.
 

אורניהו

New member
כן ..זה השגעון החדש..ואנחנו נמצאים

בתקופה של הטכנולוגיה הכי הכי..את מצלמת משהו..באה הביתה ופורקת למחשב את התמונות..ותוך דקה התמונה מועברת למישהו בקצה העולם..אבל את התמונה שמתי כדי הכרת תודה לך!ותרצי לראות עוד משהו בין הבלוטות ההן..רכס הכרמל ממול ליד נשר..האוניברסיטה של חיפה,והמאגר של דשנים ליד צומת יגור..ושלום ויום טוב לכולנו!
 
למעלה