היי~ זקוקה לעצות

אפרתי31

New member
היי~ זקוקה לעצות

שלום.
אז ככה. אני בחורה בת 17. יצא לי קצת להיות עם בנים בני גילי (16-24), ולא שלא היה שם משהו, פשוט זה לא היה זה.
לפני חצי שנה בערך, פגשתי מישהו בן 34.
אני יודעת שזה ישמע נורא מוזר, כי הוא בתכלס גדול ממני ב17 שנים. זה המון. ואולי אפילו יהיו כאלו שיגידו כמובן משהו על ניצול מיני, פדופילים וכו'.
אני מבינה שישי הרבה יחס מהסוג הזה, אבל הוא לא אנס, לא פדופיל, לא מנצל קטינות,
מאיפה אני יודעת?
הוא חבר של ההורים שלי כבר המון שנים(מה שגם לא עוזר לי בלשון המעטה, כי הם יכולים לגלות את זה),
הוא אלמן, ככה שהיה לו ניסיון בחיי זוגיות בצורה סבירה ביותר.
הוא עדין ורגיש, אני בהתחלה הייתי מאוהבת בו, עכשו אני כבר יודעת שאני אוהבת אותו.
הוא מעניין, יש לנו המון כימיה.
כשזה התחיל, בכלל לא חשבתי שזה יתגלגל לאיזשהו קשר מסוג רומנטי בכלל, התייחסתי אליו כאל שכן/חבר של ההורים, ואני מתארת לעצמי שגם הוא, עד שזה פשוט קרה, והחלטנו לצאת.
לפני שבוע, נפגשנו, והוא אמר לי, כמה הוא אוהב אותי, ושטוב לו איתי, והתנשקנו. אבל אז הוא אמר, שלמרות זאת, ואפילו אולי בגלל שהוא אוהב אותי, הוא רוצה שנפרד, כי ההפרש בגילאים, אומנם לא מפריע לאהבה, אבל לחיים אחרי זה כן, ושמגיע לי מישהו צעיר וחמוד בלי ניסיון חיים כבד כמו שלו, ושיהיה לי קשה לחיות איתו, שמגיע לי מישהו יותר טהור וטוב. ושהוא כ"כ מצטער שהוא פוגע בי, שזה הדבר האחרון שהוא רצה שיקרה, שהוא אשם בזה שהוא נתן לזה להמשיך.
שאני אדע שאני אמצא מישהו טוב, שאני לא אבכה בגלל הפרידה הזו.
הוא אמר גם, שגם לו זה קשה, כי הוא באמת אוהב אותי ורוצה אותי, אבל הוא מתייסר על הכאב שהוא עשה לי, כי אני צעירה וכו'.
שאם זה היה אפשרי, הוא היה שוקל לחכות כמה שנים בשביל להתחתן איתי, אבל בעולם שלנו זה לא יתקבל כ"כ באהדה

ואני?!
אני באמת אוהבת אותו, הוא מקסים.
המגע שלו, הריח שלו, הקול שלו,שזה רק הפרטים החיצוניים.
העולם הפנימי המדהים שלו.
אני לא יכולה בלעדיו. אני רוצה לחיות איתו!
אז מה שאני רק בת 17?! למה לחברות שלי מגיע שיהיה להן חבר, והן ירגישו אהובות, ומאידך ירגישו כאב של פרידה ואז שוב שמחה על חזרה וכו' וכו'.
ואני לא! למה?! כי הגבר שאני אוהבת בן 34, וזה לא כ"כ מתאים למוסכמות החברתיות?!!
 

Alinesis

New member
הוא בן 34!!

הוא צריך לדאוג לדברים כמו בית ועבודה ואת בתיכון עדיין!!..

אם היינו בשנת 1586 יכולת להיות שייכת לו או משהו...
כשהוא יהיה בן 40 את תהיי בת 23....
מילא אם מדובר בסטוץ חד פעמי..אבל את לא יכולה להיות באותו מעמד כמו מישהו בן 34, זה תמיד הוא ישלם על הכל, הוא ידע הכל ואת תהיי כמו הבת שלו שהולכת איתו לכל מקום אבל לא קשורה לשומדבר שהוא עושה..

אני לא חושב שהוא בנאדם כל כך טוב אם הוא נתן למשהו כזה לקרות..
לפחות אייל גולן הבין שאם דבר כזה קורה אז זה רק סטוץ...
 

netapet2

New member
כמו שנאמר,

הוא בן 34.
זה אולי לא נראה לך מפריע, כי האהבה מעל הכל.
אולי הוא גם לא מחפש להתחתן עכשיו כל כך מהר.
אבל היי, אולי נראה לך עכשיו שהכל מושלם, אבל מה יקרה אם הוא ירצה ילד? את תוותרי על כל הצעירה שבך? ואם תרצי לטייל בעולם? ואם בצבא תהיי בבסיס סגור? אני לא חושבת שגבר בן 34 יחכה שבת הזוג שלו תחזור... גם אם כרגע יכולה להיות אהבת עולם, מצטערת לבאס. אתם במצב כל כך שונה בחיים.
עזבי, תמיד חשבתי על זה, מה היה קורה אם הייתי יוצאת עם מישהו בגיל הזה, אז נגיד יש בינכם הפרש של 17 שנה.
את תהיי בת 50, הוא יגע ב-70. את תהיי בת 60 הוא יגע ב80. יש בזה משהו מדכא לחשוב על זה. ואולי את לא חושבת על העתיד. אבל הוא כבר בוגר מספיק בשביל הרצון להמשיך בחייו מהבחינה אולי של ילדים, אולי של קשר לעוד חתונה... אני לא יודעת. והוא צודק במה שהוא אמר שהוא מצטער שהוא פגע בך. כי הוא השלה אותך, לא במטרה רעה, אבל עדיין.

ואחרי כל החפירות תרשי לי לומר לך-
שאני בת 20, והכרתי מישהו בן 31. אני אחרי צבא, הוא עובד כבר אחרים לימודים והכל. הקשר בינינו היה סטוצי לגמרי. ופעם אחת כשהגעתי אליו נפגשנו בדירה שיש מזכירה למטה שמאשרת כביכול לעבור (לא משנה...) והוא אמר לי להגיד שאני אחותו. ובאותו רגע זה סופר דוחה, ואז חשבתי על זה שזה כל כך הגיוני. ואולי זה דוחה אבל אפילו יש בזה משהו חמוד. אבל תחשבי על זה. אולי את אוהבת אותו כרגע, אהבת אמת, תמימה וטהורה והכי יפה בעולם. אבל הוא באמת יכול להיות אבא שלך. תחשבי על זה רגע ותביני כמה זה באמת אל הגיוני...
 
אם היית כותבת את זה לפני

10 שנים, אז זה היה עוד מקובל קשר בין תיכוניסטית לבין גבר בשנות השלושים. זה יישמע לך מוזר, אבל כשלמדתי בחטיבת ביניים, מבוגרים היו באים לתוך שטח בית ספר בהפסקות ויושבים עם בנות בכיתה ט'. וזה לא קרה לפני הרבה שנים. אם זה היה היום הבית ספר עצמו היה מזמין משטרה כי אותם גברים היו בגילאי 25, אפילו בגילאי 40, כשהייתי בכיתה ז', היתה ילדה בכיתה ח' שנהרגה בתאונת דרכים ביחד עם עוד אנשים שגברים בגילאי 50 הסיעו אותן בימי שישי.

המצב לחלוטין השתנה, עוד יילמדו את השינוי שקרה ב 8 שנים האחרונות בקורסים במדעי החברה.

כיום, למרות שאת בת 17 וכבר נחשבת בגירה, ואין ביניכם יחסי מרות, החברה עצמה מחשיבה את זה כקשר לא מוסרי.
לדעתי האישית, גבר בן 34 צריך לחפש הקמת משפחה, ואם הוא התאהב במישהי ורוצה להקים איתה משפחה אז האהבה מפקיעה את החוסר המוסריות והופכת את הקשר למוסרי.
הדבר הלא מוסרי באייל גולן הוא שהוא לקח אותה בשביל סטוץ, עשה איתה סקס בלי אהבה.

הדבר המסוכן הוא להפוך את היוצרות ולהגדיר כל קשר שיש בו פערים גילאים כקשר לא מוסרי, מפני שאז נסתכל על כל המבוגרים שהתחתנו עד לפני 4 שנים, ונגלה שלהרבה מהם יש פערים בגילאים. הדבר המוזר הוא שדווקא הם שעשו את הדבר "הלא מוסרי" הזה יגידו על החבר שלך שהוא לא מוסרי. אם את חושבת על חתונה, והוא גם, לכי על זה בלי לבקש אישור מאף אחד בעולם. פשוט תתחתנו וזהו.
אבל, אם את עדיין ילדה ולא חושבת על הקמת משפחה, הוא בעצמו צריך להבין לבד שחבל לו על הזמן איתך. ואם הוא לא חושב על חתונה כי הוא סתם נמשך אליך מינית, ואת סתם סטוץ בשבילו, אז במקרה כזה את בעתיד תרגישי פגועה ממנו אפילו שהוא לא פגע בך באמת. את תרגישי כי התרבות שלנו תקרבן אותך, במובן זה שפמניסטיות מהמרכז לתקיפה מינית יצליחו להעביר את המסר דרך התקשורת שאת צריכה להרגיש מנוצלת, קורבן ומושפלת והמסר הזה יקרבן אותך וייגרום לך להרגיש חרטה, ומתחושת החרטה של עצמך את תיפגעי (ואולי הוא גם ייפגע מכך).
בקיצור, אם זו אהבה אמיתית, אל תבקשי אישור מאף אחד בעולם ותחזקי ותבססי את הקשר איתו להקמת משפחה וחתונה.
אם לא, ואת סתם נמשכת אליו, אז תשמרי על עצמך מהסביבה, מהחברה שבה אנחנו חיים ומהתרבות שלנו ומפמניסטיות וקנאיות שפשוט יפגעו בך בכך שהם ייכפו עליך לחוש קורבן.
 
שלחתי לך מסר


 

Maldini Girl

New member
הוא צודק.

את בת 17. עוד לא סיימת תיכון, עוד לא התגייסת. הוא יכול להיות כמעט אבא שלך. הוא היה נשוי, הוא אחרי צבא, אולי אפילו יש לו ילדים.

זה כואב עכשיו, אבל את תמשיכי הלאה ותמצאי מישהו בגיל שלך, וגם תהיו מאושרים.
 

supersonic777

New member
האהבה עיוורת!לא בטוח שזה מה שאת רוצה...

את בעצם לא יודעת מה שאת רוצה...
חכי,תתגייסי לצבא,תשתחררי,הראש יעבוד אחרת...
זה שאת אוהבת אותו הכל טוב ויפה ממש סיפור סינדרלה...
יום אחד את יכולה לקום ולומר: "מה אני עושה עם התרח הזה..."?
תקומי ותעזבי אותו,כי יש לך ים דברים לחוות...
 
למעלה