היי חברה, זה איתי

טל טל טל

New member
כל הגדולה זה לקבל גם את מה ששונה..

ולא מובן לנו. מי שחושב לא כמונו, אין זה אומר שהוא טועה - כמו שאין זה אומר שאנחנו צודקים. לפעמים יש טועה וצודק, ולפעמים זה פשוט ענין של השקפה. בכל מקרה, כדאי לא לקחת בתור פגיעה אישית לוחצת הבעת דעה שמצביעה אך ורק על טעמו של מישהו זולתך.
 
ובעניין השאלה החצי רטורית שלך...

תמיד! תמיד מסתכלים בקנקן ולא מה שבתוכו... זה משפט של יפי נפש מיסודו. ומי שמקיים אותו, משקר לעצמו ולדחפים הטבעיים שלו. מי ששפט את המוסיקה שלי בצורה האוביקטיבית ביותר, היו דווקא אלה שלא הבינו כלום במוסיקה... ככל שהמאזינים הבינו יותר, כך הקנקן עניין אותם יותר. לא שזה היה העניין עם האתר של asp.org.il, דווקא התוכן היה נושא המטאפורה, אבל... את דעתי בנושא כבר אמרתי.
 

XעודדX

New member
תגדיר יפי נפש...

אז גם אתה שופט לפי צורה של דברים ולא לפי תוכן (ואני ממש ממש לא מדבר על בני-אדם)? מה שאתה אומר לא סותר אותי, אלו ששפטו את המוסיקה שלך בצורה אובייקטיבית עשו את זה כי הם לא מבינים כלום במוסיקה (לדבריך) מה הקשר?
 
במובן מסוים, כן... בדיוק כמוך.

כמו שאתה תעדיף מכונית ספורט שמגיעה ל-120 קמ``ש על פני קופסת שימורים שמגיעה ל-200 קמ``ש. כך גם אני אעדיף. כמו שאתה תעדיף אתר שנוח לך לשוטט בו מבחינת נועם צפייה ונוחות תפעול על פני מספר או איכות כתבות באתר מבוסס טקסט או עיצוב מכוער... כך גם אני. כך גם כולם. והקשר בין ידע לפרספקטיבה הוא כדלקמן: ישנו גבול דק בין תוכן לחיצוניות שכשעוברים אותו, תוכן וחיצוניות מתהפכים (ד``א, זאת תורה שלמה בלימודי פסיכולוגיה, מאוד מעניין). כשאתה מסתכל על ציור שצייר אומן מסויים (נגיד, טיציאן, לשם הקיצוניות)... מבחינתך זה ציור מאוד יפה, כי המצב שהוא מתאר מדבר אליך, כי אתה אוהב את ההרגשה שהוא משרה עליך. כשצייר אחר מסתכל על הציור... הוא יכול מאוד לא לאהוב את הציור הזה... בגלל החומרים שהוא השתמש בהם, הטכניקה, הכלים... הדברים ה-``שטחיים`` למעשה. כנ``ל לגבי קוד בתכנות, כנ``ל לגבי בניית אתרים.
 

טל טל טל

New member
הנוטה לגנוב לי מלים מהפה באופן..

כמעט קבוע, מתבקש לתת לי להתבטא רגע אחד לפניו, וזאת-בלי שאאלץ להישמע כמו הד אחריו! תודה מראש (אל תיקח את זה ברצינות, כי הקצב שלי אי אפשר לכוון לפיו כלום LET ALONE שעון.. ועוד דברים שקשורים בזמנים וכאלה) והכי מוזר זה, שאפילו אם דעתי אינה כדעתך, הצורה שבה אתה מבטא את דעתך כאילו נאמרה מפי. נשיקה בשביל זה וד``ש בבית :) צ`או נ.ב. אני מבקרת גם באתר ASP ונראה לי שיש לי מה ללמוד שם (על אף הכהות המטרידה, שהושב לי - כמו לכולם - שיובהר בקרוב..) (הערה עצמית):-> די! סתמי! דיברת יותר מהגובה שלך! (תשובה): טוב. (משתתקת ויוצאת)
 

rmarko

New member
תשלח מייל לסרבר אדמין

תתאר לו את הבעיה, את הסממנים החוזרים, את התבניות-התרחשות שקורות (האם זה קורה בזמנים קבועים? האם זה מוחק חלקים ספציפיים, מספר בייטים מסויים או עד מספר בייטים מסויים? האם זה קורה כשאתה, או כשמשתמש באתר שלך עושה משהו? האם זה קורה באקראיות מוחלטת? האם אתה בכלל יודע אם יש איזושהי חוקיות או לא?) - ותשאל אותו אם הוא נתקל בזה לאחרונה בסרברים של ה- host שבו אתה מתארח. אם הוא לא יוכל לענות לך, תנסה למחוק הכל ולעלות מחדש; אם זה לא עוזר, לעבור ל- host אחר. ואם גם שם נמחקים לך, הרי שאתה גורם הבעיה (כיאה לך ;-) ).
 
למעלה