היי חגית וחברי הפורום

היי חגית וחברי הפורום

שאלה קטנה לי: האם זה נראה לכם הגיוני שבעלי ואני מקיימים יחסים פעמיים בחודש בערך? זה נראה לי מעט, אנחנו זוג צעיר יחסית (סוף שנות ה-20) ואין לנו עדיין ילדים.
 

אל דן

New member
ל-אופירה

היי זה באמת "הגיוני", כי זה כרגע האיזון שהישגתם בשל אילוצים שונים, או סיבות שונות, שהביאו אותכם לסיכום כזה (מבלי שדיברתם על כך). את יכולה לשאול את עצמך, בלב, מה הביא אותך למצב הזה, ולשער לעצמך מה הביא אותו לכך. לא מן הנמנע כי שניכם עלולים לגלות כי כל אחד חשב שזולתו לא יכול או לא רוצה וכו וכו. אפשרות נוספת הינה שאנו מתחילים להגיב בצורה מסוימת, במקום לבדוק את רגשותינו, בנוגע לנושא מסוים. זוגיות מקיפה הרבה תחומים, וישנם הרבה מישתנים/אירועים שגורמים לנו לא להגיב במלל ולא לאוור את רגשותינ, כי אנו לא בטוחים מספיק "לפתוח" את הדברים מול הפרטנר. מה שברור, שפתיחת דיאלוג ביניכם, תצליח להאיר ולהעיר, ושהמצב עשוי להיות הפיך, כלומר ניתן לשנות דברים במערכת הזוגית. בהצלחה לכם
 
אם זה הגיוני או לא אין זה משנה כל

כך, מה שכן חשוב שתשאלו את עצמכם האם אתם מסופקים. נכון הוא שזוגות בגיל זה מקיימים יחסי מין בתדירות יותר גבוהה . זה מטריד אותך בגלל שזה שונה מהנורמה או שאת או בן זוגך , אחד מכם לא מסופק? אצל רוב הזוגות אין זהות ברמת החשק ובשביל ששני הצדדים יהיו מרוצים , מוצאים את עמק השווה. תשאלי את עצמך מאין מגיעה השאלה הזאת ואם תרצי ותוכלי תוסיפי פרטים נוספים.
 
תודה חגית ואל דן על התגובות

אני מרגישה שיש איזו שחיקה בסקס שלנו כי פעם היה יותר אבל זה לא מאד מפריע לי ומבחינת חשק אנחנו דיי מותאמים. אני גם דואגת שאם עכשיו זה המצב אז מה יהיה עוד 5 שנים? רציתי לשאול אותך חגית, האם כדאי בשלב כזה כאשר אין ממש בעיה ללכת לטיפול זוגי? אני לא יודעת עם בעלי יסכים לבוא, הוא גם לא יודע שאני מתייעצת בנושא, תודה מראש על הרצינות בתשובות שלך.
 
ממה שאת מספרת אני חושבת שאת כן

רואה פה בעיה, או קושי, גם אם הדאגה שלך היא לגבי העתיד , היא עכשיו. אני מציעה לך לשתף את בן זוגך במחשבות שלך, בדומה לאיך שסיפרת בפורום ושמוע את דעתו בעניין . בקשר לטיפול, מומלץ לא להגיע לטיפול לפני שהמצב קשה מאד, אז קשה הרבה יותר לגשר על הפערים בתקשורת ועל הכעסים והמרירות, חישבי באיזה מצב את היום בזוגיות ואם את רוצה שכך זה גם ימשיך, זה יעזור לך להחליט האם ללכת או לא.
 
למעלה