היי, חוט, איה את?

קר לי, הגרון עדיין כואב מהשפעת,

הכדור שהרופא אמר ש"מעורר" בהחלט גורם לי לחוסר שינה, אך לשמחתי אין מחשבות מפריעות, כך שאני נהנית מהשקט והשלווה של הלילה. ואת, מה שלומך?
 
אני.. הממ..

מרגישה קצת לבד. מצד שני, זו הרגשה שנמשכת כבר כמה זמן. כך שלא חושבת שזה מה שגורם לנדודי שינה. לדעתי זה בגלל הכדורים. תגידי, את חושבת שהבינו שאני זה אני ואת זו עצמי או שהייתי צריכה להסביר אותנו?
 
אם לא הבינו,

עכשיו הם בהחלט מבינים. השאלה היא אם חושבים אותך למשוגעת, ככה מדברת עם עצמך. למרות שלי בכל אופן זה לא מפריע. אני מרגישה מאוד טוב שאת יכולה לבוא ופשוט לדבר איתי ללא חששות. אי אפשר כל הזמן לכתוב.
 
כן, גם לי לא מפריע

אם זה אומר משהו, זה אומר שאני מרגישה רצון לכתוב ושיש לי השראה. בחרתי בך. אני בכלל לא עייפה. לא יודעת איך אלמד מחר. בטח אהיה סחוטה כמו מיץ תפוזים שעבר דרך מסננת. :) העיקר שהעברתי את המסר. עכשיו צריך למצוא את אנוכי. את יודעת איפה הוא?
 
כן, לדעתי הוא הלך לנדוד בחולות

"אומרים שלא רחוק מחדרה בין הים לבין החולות יש מקום שבו זורחת השמש בלילות. רק אצלנו לא תמיד היא זורחת, רק אצלנו משום מה אור חסום, יש אנשים שהתרגלו לחיות ככה, איזה אבסורד.." (מה לעשות?) הלך למצוא זכרונות. :)
 

gazitde

New member
תגידי

מה שלומך ? נראה אחלה פורום. אהבתי. אחלה עיצוב. מקסים. צריך קצת יותר כוכבים ברקע. אבל חוץ מזה... מושלם.
 
לא הבנת מה שלומי כבר?

חח העיקר שמושלם. בתור אחת שנודדת בין כוכבים, אני סופרת גם, וגיליתי שאין להם סוף. אז למה "קצת יותר"?. נעלבתי. לאן עדיף לטייל לונדון:)?, פריז? או ישראל שלנו? (חג שמח)
 
פעם אני וחברה שלי

עשינו טיול וירטואלי למהדרין באמצע הלילה נכנסתי לאתר של חברות תעופה, קבענו לנו את הטיסה הקרובה ביותר מצאנו איזו טיסה היא ביום שאחרי בשביל החזרה, ופשוט שוטטנו לנו בדמיון. כל כך כיף, כל כך מרגיע. מושלם:)
 

gazitde

New member
חג ?

איזה חג יש ? מממ. צריך יותר כוכבים. ואל תעלבי.. ותרגישי טוב. מגיע לך. וגם ירח. איפה הוא ? שאני אקרא לאביב שיארגן לך את אור הירח ?.. ד"ש לג´ואי. אני ממתין לה עוד היום.
 
טו בשבט, אתה יודע

זה שהאילנות (עצים זו מילה יותר עממית..) בחגיגה, לא אומר שאתה לא יכול לחגג גם. (וג´ואי מחכה למייל) אני אחכה לקיץ שיסדר לי. תודה רבה:)
 

gazitde

New member
למה ?

מממ. לונדון. בטח. יש שם אחלה לילה. מלא כוכבים. רומנטי כזה.. מזג אוויר גם חורפי.. זה שווה. אז מתי את מבשרת למשפחה על ההריון ?
 
למעלה