היי יש פה מישהו שלומד לשון עברית ?

lior6631

New member
היי יש פה מישהו שלומד לשון עברית ?

שלום, אני בהרבה התלבטויות לגבי מה אני רוצה ללמוד, נכון לעכשיו אני חושב אולי ללמוד לשון כמקצוע ראשי ומידענות כמקצוע משני. יש מישהו שיכול לתת לי רקע על המחלקות קצת מעבר למה שאפשר למצוא באתר האוניברסיטה ובאנטרנט, כלומר מישהו שממש לומד את התחומים. תודה מראש זה ממש חשוב לי :).
 

ranch23

New member
החלטת להחליף משני בראשי אה?

שבוע שעבר אמרת שתלמד מידענות ראשי וספרות משווה משני... אני לא יכול לעזור לך בנידון כי אני ממש לא מבין בנושאים האלו. בכל אופן רציתי לעודד אותך להמשיך לברר טוב על התחומים האלו לפני שאתה מחליט ואל תתפשר ללמוד את זה בסוף למרות שלא הצלחת לברר על הנושאים כמו שצריך. אגב, ייתכן ואפשר לפנות לרכז של המקצוע הזה באוניברסיטה ולבקש ממנו אימייל או אפילו טלפון של סטודנטים שכבר לומדים את המקצוע, אני מאמין שהוא יביא לך בשימחה. וכמה משפטי סיום: "אין הביישן למד", "על מקצוע לא מתפשרים", "זמן זה כסף".
 

lior6631

New member
יפה ששמת לב ..

ותודה רבה, אני משנה את ההחלטות שלי כי אני לא לגמרי סגור כמו שאתה רואה, מה גם שאני חסר מידע חיוני לגבי המחלקות מלבד הסיקורים היבשים הקיימים באנטרנט, שאני די בטוח שגם מצופים בדבש והרי במציאות זה יכול להיות ממש לא נורמלי. על על פנים אני באמת חושב שאני אקח את ההצעה שלך לתשומת ליבי ואני אנסה ליצור קשר עם סטודנטים שלומדים את המקצועות בהם אני מתעניין, השאיפה שלי היא להיות כמה שיותר שלם עם מסלול הלימודים אותו אבחר. שוב תודה :)
 
למעלה