היי כולם !!!

nikita1231

New member
היי כולם !!!

יש לי כלבה ... היום אימצתי איזה מתוקה ... מסכנונת שהיתה עזובה עכשיו הילדים משתגעים עליה ואני מקווה שלא עשיתי טעות.......
 

bulb

New member
מזל"ט. ש.: איך הופכים חתולה לכלבה?

ת.: מתחתנים איתה
 

nikita1231

New member
עדיין אין תמונה לצערי

אני לא מוצאת את הכבל USB שאוכל להעביר תמונה .... אבל אני יכולה לספר שהיא מקסימה , מצחיקה ודיי בכיינית ! לא ישנתי כל הלילה כי היא בכתה... אפילו ישנתי בסלון כדי שלא תהיה לבד היא ממי אמיתית היא בת חודשיים (היינו כבר אצל הווטרינר) וקראנו לה "קאיה" כי היא נמצאה באיזור המוסכים והייתה מלוכלכת בשמן וגריז והכי חשוב שהילדים אוהבים אותה!! וכמובן שגם אני
 

magenta73

New member
עצוב ושמח כאחד

אני עצובה (וכועסת) על כך שמשהו השאיר אותה ככה ושמחה שאת מצאת אותה ואימצת אותה, מודה לך, ושמחה גם שהיא מביאה לך ולילדים אושר, ברור. כלבים זה אושר. הזכרת לי את הכלבה הראשונה שלי, כשהייתי בת 8 או משהו כזה, בלילה הראשון שהיא היתה אצלנו, גורה קטנה, קוקר-ספלנייל, האוזניים שלה היו יותר גדולות מהגוף שלה... מתוקה... היא בכתה נורא, אז קמתי מהמיטה ולקחתי את שמיכת הפוך שלי ועשיתי לשתינו מן שק שינה בסלון... שהיא לא תבכה.
 
גם אני שמחה!

הכלב של המשפחה שלי מת מתולעת הפארק. הוא היה בן 15 וחצי בערך... ולפני כמעט שנה(ינואר שנה שעברה) אמא הביאה לי כלבה בת כשנה(לא יודעים בדיוק בת כמה היא). היא הייתה של אישה שיש לקחה אותה ביום אימוץ, היא המליטה, ואז היא גם לעסה את הרהיטים ונשכה... אז האישה נתנה אותה לאמא שלי כשהגורים של הכלבה היו מספיק גדולים. אצלי יש לה עצמות אז היא לא הורסת כלום ומשחקת בחבלים שלה וכל הזמן מלקקת את כולם-מתוקה אמיתית! פגשנו אותה לפני כשבועיים... היא אמרה שנישאר לה גור(עכשיו הוא בן שנה) שלך הכלבה שלי.... הוא בצבע חום לבן... חום בהיר....מחפשת עדיין בית בשבילו.... וד"א... כמו שהבנתם מהתמונה... היא מהסוג של "שוקי" מ-"רק בישראל".
 

nikita1231

New member
איזה מתוקה../images/Emo13.gif

שלי לא מוגדרת היא "צברית" אמיתית מעורבבת מכל הצדדים יש בה שנאוצר פודל זאב ועוד משהו שלא הצלחתי להגדיר ... ובבית ההתרגשות בשיאה... היא מפונקת.. הפסיקה כבר לבכות ואפילו הספיקה לפספס בכל הבית אבל בגלל שקר לה והיא מתפנקת היא כבר התרגלה למיטה שלה וכל הזמן מתכרבלת בשמיכה הילדים שלי ושל השכנים משחקים איתה ובקיצור אין לה רגע משעמם אחד גם אני רציתי לאמץ כלב כבר בוגר אבל אני שמחה שמצאתי אותה .
 
אני דווקא רציתי גורה...אבל זה מה שיצא

ואני מאושרת איתה! היא נותנת לי אור ושמחה במקום בו אני גרה וגם לחברים שגרים כאן
 

nikita1231

New member
דווקא אצלי זה ההפך

רציתי כלב בוגר וקיבלתי גורה , למרות שהיא כל היום משאירה עקבות בכל הבית אנחנו מתים עליה הנה התמונה שצילמתי....
 
למעלה