היי! כמה שאלות של הריונית מתחילה

nikota

New member
היי! כמה שאלות של הריונית מתחילה

שלום לכולן!
מישהי יודעת מתי ניתן לצאת לשמירת הריון (תאומים זהים).

בנוסף רציתי לשאול- היינו בשקיפות לפני כמה ימים (תחילת שבוע 12) והרופא טען בוודאות כי מדובר בשני בנים.
היום היינו בחוות דעת נוספת אצל רופא פרטי- לא כי לא סמכנו על הרופא הקודם, אלא כי קבענו את התור מזמן וכבר אמרנו "יללה נעשה שקיפות פעמיים זה לא מזיק". הפעם הרופא אמר שיש בליטות אמנם, אבל הן תמיד מתפתחות וזה לא מעיד על המין, להפך, הוא אמר שבגלל שיש פס רוחבי (אופקי) באיזור התפתחות התפתחות איברי המין, זה כנראה שתי בנות.
עכשיו ממש התבאסתי על הרופא הראשון (הציבורי ממכבי). אם הוא טעה (והיו לו שתי טעויות בעצם כי זה שני עוברים), מה יהיה בהמשך? חשבתי לעשות אצלו סקירה אבל עכשיו לא בטוחה.

תודה רבה
מהמתרגשת והלחוצה בו זמנית
 

fialka3

New member
בשעה טובה על הריון

לי אמרו בשקיפות שיש לי בנות וככה היה, אבל זה עוד מוקדם להגיד בוודאות. בסקירה ראשונה כבר כתבו מה המין בתופס מסכם אז עוד קצת ותדעו.
 
בשעה טובה

האמת שאני לא יודעת לענות לך לגבי מועד יציאה לשמירת הריון. אבל אני יכולה לומר לך ששמירת הריון היא לא הכרח. מהאופן שבו ניסחת את השאלה שלך אני מבינה שאת מעוניינת ביציאה לשמירת הריון, וכדאי שתיידעי את הרופא המטפל שלך בעניין - הוא בוודאי יוכל להוסיף מידע.

לגבי מין העוברים - בשקיפות יש רופאים שמרשים לעצמם לעשות "ניחוש מושכל" אולם תשובה וודאית לגבי מין העוברים לא יכולה להתקבל בשבוע הזה, אלא רק מאוחר יותר - בזמן הסקירה.
אני לא יודעת לומר לך אם הרופא הראשון צדק או לא, אבל אם את הולכת אליו בתחושה שאת לא יכולה לסמוך עליו - בעיני עדיף לוותר על זה - כי כל מה שהוא יאמר לך לא יתפס בעיניך כמקצועי מספיק. מה דעתך?

מאחלת לך המשך הריון ארוך וקל
 
למעלה