היי..כנסו בבקשה..חפש חבר

דביר65

New member
היי..כנסו בבקשה..חפש חבר

שלום! אני דתי בן 20...בצבא במסלול הסדר.אני מגדיר את עצמי כהומו מאז שאני בכיתה ט'. בל מטעמי דת לא עשיתי עם זה כלום. אני נחבט בתוך עצמי עם הקושי העצום הזה.והמיוחד בצבא שהקושי שם כל כך גדול. אני ממש רוצה וצריך אוזן קשבת בנושא הזה, פשוט אף אחד לא יודע עליי את הדבר הזה. אני רוצה חבר שיהיה בקשר איתי, חבר נפש.. שאוכל לשספר לו בגלוי את כל הקושי הזה..ולהתמודד...לאמשנה לי הגיל...אשמח לקבל הודעה במסרים...תודה רבה לכולם!
 
אנחנו כאן בשבילך

שלום דביר,

כשקראתי את הדברים שכתבת יכולתי לחוש בתחושת הבדידות שלך, את הקושי שאין למי לספר. גם אני הייתי במצב דומה (גם אני מגיע מבית דתי) ולמרות זאת מצאת כוח לעשות צעד , לחלוק ולשתף. כל הכבוד! זה מראה שיש לך כוחות , אולי אפילו יותר ממה שאתה חושב או חש כרגע.

אתה מתאר את הקושי שלך, כאשר מטעמי דת "לא עשית עם זה כלום" ואתה נחבט בקושי הזה. חשוב לי שתדע שהעובדה שאתה הומו לא סותרת או שוללת את העובדה שאתה דתי, או את האמונה שלך. ישנם רבים רבים שמשלבים בין חיים דתיים לבין היותם הומואים, בכל מיני צורות של שילובים ודרכים. ישנם גם ארגונים של הומואים דתיים (למשל – חברותא) ואתה יכול לבדוק את האתר שלהם.

שמי שחר, ואני מתנדב ב"יש עם מי לדבר", אנחנו קו הקשב של הקהילה, ואנו כאן בדיוק בכדי להיות האוזן הקשבת שלה תוכל לספר בגלוי את הקשיים ולהתמודד.
אז נשמח אם תתקשר אלינו, בימים א-ה בשעות 1930-2230. בטלפון: 036205591

אתה יכול גם לכתוב אלינו למייל: [email protected]

שלך

שחר
 

eliormagick

New member
שלום לך דביר:)

הפורום הנ"ל קיים בדיוק בשביל אנשים כמוך, שצרכים עזרה תמיכה יעוץ או סתם צורך באוזן קשבת ותומכת....
אני מבין שאתה בנקודה בחיים שמאוד קשה מבלבלת ומתסכלת יחד עם זאת נשמע שאתה מתמודד איתה לא רע, לא פשוט וקל להיות הומו ודתי ביחד יש בזה הרבה ניגוד אינטרסים ואני בטוח שאתה מכיר מרגיש ויודע את זה....
אשמח אם תספר על עצמך קצת ובכל שאלה עזרה מצוקה או כל דבר כזה או אחר אני אשמח לעזור לך ובטוח שגם עוד כמה אנשים בפורום(שקצת ישנים כרגע אבל אל תדאג הם כאן)
בנוסף גם במסרים אשמח.

ספר לנו על עצמך קצת מה התחביבים שלך וכל מה שמרגיש לך בנוח לחשוף על עצמך.

וברוך הבא לפורום:)
 
למעלה