היי, כרגע סיימתי לראות את העונה החמישית...

baroosh2

New member
היי, כרגע סיימתי לראות את העונה החמישית...

ואני חייב לומר שאני מאוכזב, הייתה עלילה טובה עם גלורי ועם דון אבל העונה הזו הייתה פשוט מדכאת, לא כמו העונות הקודמות שכן היו דרמטיות, אך לעיתים היה קומדיה דרך הדרמה. זה ממש חסר בעונה הזאת. החיים של באפי אומללים פה! - היא מגלה שאחותה היא לא באמת אחותה - זה מדכא!, החבר שלה עוזב אותה - זה מדכא!, אמא שלה חולה ובסוף מתה - זה מדכא! היא מגלה שערפד חולני מאוהב בה - זה מדכא! החיים של החברים שלה מסתדרים ורק שלה לא - זה מדכא! הכל מדכא!!! לא יכלו לתת לה קצת לנשום?!?! לא פלא שהיא התאבדה בסוף העונה!!!
 

OMRICH

New member
חכה שתגיע לעונה השישית XD

אבל החיים לא קלים, וזה בדיוק מה שהסדרה אומרת. כל הקטע זה להתגבר על כל זה ולהתעלות מעל הכל... אם תשים לב, באפי *הקריבה* את עצמה עם הרבה שלווה ועם הרבה אהבה שלא נבעה מדיכאון. החיים של הקוטלת לא קלים והם לא אמורים להיות. זאת והעונה השישית מדברים על זה ואלו הן באמת העונות האהובות עליי.
 

baroosh2

New member
עוד משהו...

טרה מופיע בכל פרק אולי חוץ מ3 פרקים, למה לא שמו אותה בפתיח?!
 

nick at noon

New member
בכל עונה היה די הרבה מדכא

עונה 2 עם המוות של ג'ני, המוות של קנדרה, אנג'ל הופך לרע ואז כשהוא סוף סוף הופך לטוב באפי נאלצת להרוג אותו. גם בעונות 3 ו4 יש די הרבה דיכאון אבל לפחות הן באמת מסתיימות עם טון חיובי. אבל עונה 2 ממש מסתיימת עצובה. וגם בעונה 5 היה הרבה קומי: עם הטרול, הרובוטית, הבאפיבוטית ועוד. חוץ מזה אני לא הייתי מדוכא לגלות שאחותי היא לא באמת אחותי. בכל מקרה זו הכנה לעונה 6. אם אתה חושב שלבאפי היו חיים קשים לפני שהיא מתה חכה עד שתראה אותה אחרי שהיא מתה. לא נראה לי שיש אדם כאן שחושב שעונה 5 היא מדכאת פשוט כי כולם ראו את עונה 6.
 

s o r t e r

New member
לא מסכים בכלל

דווקא בעונה 5 יש כמה מהרגעים המשעשעים ביותר בסדרה... באפי נגד דרקולה - זנדאר והחרקים. משולש - אניה ווילו והטרול. התערבות - באפי בוט והשירטוטים. וחוץ מזה, אני מעדיף לראות את חצי הכוס המלאה היא מגלה שאחותה היא לא באמת אחותה - אולי עדיף? (Get out, Get out, Get out) החבר שלה עוזב אותה - בטוח עדיף, אחת הדמויות המאוסות ביותר. אמא שלה חולה ובסוף מתה - זה מדכא! היא מגלה שערפד חולני מאוהב בה - כנראה הדבר הטוב ביותר שקרה לה. החיים של החברים שלה מסתדרים ורק שלה לא - that's life... יכול להיות יותר גרוע, היא הייתה יכולה למצוא את עצמה עובדת בסוג של מק'דונלד...
 

WatchMeWatchYou

New member
../images/Emo6.gif

יכול להיות יותר גרוע, היא הייתה יכולה למצוא את עצמה עובדת בסוג של מק'דונלד...
 

WatchMeWatchYou

New member
גם אני כמו האחרים כאן, לא חושבת שעונה 5 מדאכת

גם כי אני יודעת מה עתיד לבוא, ויודעת שהעונה הזו היא מאין הכנה למה שיהיה אח"כ. אבל בכל מקרה לא זכור לי שחשבתי כך כשצפיתי בזה פעם ראשונה. אז כן, יש הרבה דברים מדכאים, כמו בכל עונה. לי אישית לא הפריע שריילי עזב. להפך, שמחתי. לא אהבתי את הדמות שלו. (כשאנג'ל עזב בעונה קודמת, היה הרבה יותר מדכא לדעתי) המוות של ג'וי כן היה מדכא. אבל זה הדבר היחיד שאני יכולה להגיד שדיכא אותי. שבאפי מתה? ממש לא מדכא. היא מקריבה את עצמה בשביל מי שחשבה לאחותה - בשלווה מוחלטת, ללא היסוסים. לא ראיתי את זה כהתאבדות כי החיים שלי חרא, להפך. ראיתי את זה כמעשה מאוד אמיץ, שלו לא הייתה שלמה עם חייה והרגישה שסיימה את "תפקידה בעולם" או שהחמיצה משהו, לא בטוח שהייתה מקריבה את עצמה כך בשביל מישהי שבכלל לא הייתה אמורה להיות בחיים מלחתחילה. בכל מקרה, שווה לצפות בעונה הבאה. דברים ייראו קצת אחרת
 

alonback

New member
נוסיף למה שכולם אמרו

אני גם לא הרגשתי מדוכא מעונה חמש ואפילו צחקתי לא מעט (המיוחד בקטעים של ספייק). אני חושב שבעונות 1-4 באפי עדיין הייתה "ילדה" כמו שאתה מצפה מנערה בת 15-18 אבל בעונה 5 ראית את תהליך ההתבגרות שלה, איך מילדה מאושרת שלומדת בקולג' היא צריכה להתחיל לדאוג לאחותה הקטנה, למצוא עבודה ולהתעסק עם דברים שלפני זה לא היו באחריותה. אני חושב שבעונה הזאת הדגש על האופי של באפי הוא עצום בכך שמראים את התהליכים שהיא עוברת מהנערה החייכנית שנלחמת בדרקולה בפרק הראשון עד לאישה שמקריבה את עצמה בשביל האנשים שהיא אוהבת.
 
../images/Emo54.gif

אני זוכרת שכשראיתי את סוף העונה החמישית נורא שמחתי שבאפי מתה, ורק הייתי עצובה מזה שספייק עצוב.
ועכשיו ברצינות - העונה הזאת לא זכורה לי כמדכאת יותר משאר העונות. "באפי" היא לא סדרה קלילה, ותמיד נראה היה לי שג'וס מאוד מקפיד לשמור על אווירה קודרת. כמובן שיש פרקים עליזים יותר - בעיקר stand-alones - אבל העלילות הגדולות יותר בדרך-כלל מדכאות.
 

On23

New member
עונה מדהימה...

היא והשישית הקפיצו את באפי לרמות בל יאומנו.
 
למעלה