היי מנהלים! מה הקטע? כל ההודעות הוחלפו לי ב:

noy fb 22

New member
בגילי המופלג נתקלתי לא אחת בקרציות והסובלנות לעלוקות כמוך,

פגה כבר מזמן. עם האשה המקורית, ששה נכדים, שלושה ילדים, ספר שני עליו אני עובד וחברה שעיסוקה במיכשור רפואי (יחד עם חבר שותף), ההתקשקשות עם צרכי ה"תשומי" שלך ממש לא עושה לי את זה. אז... יאללה ביי.
 
אבל בתגובה הקודמת כתבת שאתה זורם, אם יתברר וגו'

אז מה אתה כבר מרים ידיים? &nbsp נ.ב.: איך זה ששכחת להזכיר את האופנוע במנין ה"נכסים" שלך?
 

noy fb 22

New member
EAT SHIT.


 

noy fb 22

New member
אגב מיצו, סתם עניין אותי מה אתה חושב על העניין הבא, על רקע

העובדה שלא פעם ולא פעמיים, ממש לא ראינו (אתה ואני) נושאים שונים עין בעין וגם, היית בעלים של 12R ועוד כמה אחרים: אחרי בעלות על 15 אופנועים (לעתים, יותר מאשר אחד בו בזמן), הגעתי למסקנה הבאה: מעולם לא הצליחו להמשיך את המסורת המפוארת (בעיניי), של ה ZX12R באמצעות "דור המשך" כלשהו. לא אצל ה"ירוקים" ולא אצל המתחרים. כמו שנאמר בזמנו על ה"דקוטה" DC3: התחליף היחיד ל"דקוטה" היא "דקוטה" אחרת. זו הסיבה כמובן שהוא כאן איתי לתמיד. עם מזוודות זה "הרקולס", בלי מזוודות זה F16...
 

מיצו

New member
לא הבנתי מה אתה שואל.

למה לא המשיכו את ה- ZX12R? או למה אתה מקובע עליו? כבר היתה הסכמה בינינו שאתה מתקשה להסתכל לשינויים סביבתיים, אז אולי זה קשור לזה? אגב, כן. אופנוע מעולה. גם אוהב את הז'אנר (אם כי אצלי האהבה מתגלמת בחיבה יתרה להיאבוסה).
 

noy fb 22

New member
אני לא בטוח שבא לך "לחפור" בסוגיה: האם סלידה מחלקם של

השינויים העוברים עלינו, מקורה אכן בקשיי הסתגלות? לא בטוח וגם לא קריטי. בסה"כ שאלתי אם דעתי על ה 12R דומה לשלך, לא יותר. היאבוסה לא שייך ל"ז'אנר", לפחות כול עוד אין אנו עסקינן ב ZX14, BLACKBIRD ודומיהם. גם זה שרכב מאחוריך על ZX14 בעת שהותקפתם ע"י "חזירה ושיבעת גוריה", עבר מסלול דומה ויש לו דיעה ברורה על ה12R. מה שלום ה"שלישי" אגב?
 
למעלה