היי סטודנטים, יש לי שאלה..

McFLy AnNuShKa

New member
היי סטודנטים, יש לי שאלה..

מקווה שיש מישהו מיכם שידע על מה אני מדברת... לאוניברסיטת בן גוריון יש שלוחה במכללת אחווה... רציתי לדעת מה זה אומר? האם זה אומר שאפשר לעשות באמת תואר ראשון במכללת אחווה ולקבל תעודה מבן גוריון (השנה השלישית היא בבן גוריון) ? או שהתעודה היא שונה, וכתוב שזה במכללת אחווה? מישהו יודע?
 

wickedstarlight

New member
זה בדיוק מה שזה אומר

רק תבדקי קצת לעומק... כי על אף שאחווה היא שלוחה של בן גוריון וש(כמו שהנחת)התואר שמקבלים הוא אכן בחסותה האקדמית של האוני', יש נטיה עכשיו, די גדולה אפילו, של מכללות לצאת לעצמאות אקדמית ולכן לפני שאת נרשמת וודאי שהתואר שאת רוצה הוא אכן של האוני' ולא של אחווה. בהצלחה. יעל שנה שלישית בספיר לומדת תואר של בן גוריון
 

סנטה

New member
בל בספיר הוא התואר של ספיר לא...

אן של בן גוריון? מה את לומדת שם .
 

wickedstarlight

New member
אז זהו ש...

חלק מהתארים הם של ספיר וחלק של בן גוריון... בספיר ספציפית פחות ופחות תארים כרגע הם תארים של האוני' משום שהיא שואפת (כמו שכבר אמרתי) לעצמאות, בניגוד לאחווה שעד כמה שידוע לי לא נמצאת בתהליך הזה. ושוב, שווה לבדוק. לדוג'- אני אישית לומדת תואר דו- חוגי במדעי ההתנהגות ניהול וכלכלה (שנה שלישית) והוא של בן גוריון ונלמד בספיר. אלו שהתחילו ללמוד בספיר את אותו תואר השנה כבר מוגדרים של ספיר בלבד ולא תהיה להם תעודה של בן גוריון אלא של ספיר... קאפיש?
 

סנטה

New member
טוב עזבי אותך...

איך תקשורת שם ? :) ואיך בכלל בספיר ? אווירה חברתית ? מגורים ? קסאמים ?
 

wickedstarlight

New member
../images/Emo13.gif

בקשר לתקשורת, אצלנו זה נחשב ל-"ה- מקום" ללמוד בו. אווירה חברתית מצויינת, הכל מאוד מסביר פנים. מגורים יש גם בקיבוצים ליד וגם במעונות בשדרות (תלוי בתקציב שלך). ואת הקאסמים (או את השידרוג שלהם- הפצמ"רים) אנחנו שורדים בלית ברירה ועם המון חששות.. זה בא בעסקת חבילה לצערי. עניתי על הכל?
 

DarkLady

New member
אכן

התואר הוא של בן גוריון. מעבר לזה, חלק מהמסלולים נלמדים בשנה השלישית בבן גוריון. מה שכן - שימי לב שהיו הרבה בעיות בכל מה שנוגע לגליון הציונים. עליו כתוב ליד כל הקורסים שהם נלמדו באחוה. לא יודעת מה נסגר עם זה עכשיו, היו הרהב מלחמות על זה. אבל שווה לבדוק את זה. ובכלל, בכל מה שנוגע לאחוה, כדאי לקחת בערבון מאד מוגבל כל מה שאומרים לך שם, לבדוק כמה פעמים ולבקש התחייבות בכתב. נהלים משתנים שם כל שני וחמישי. יש המון בלגאן. קחי את זה בחשבון.
 
למעלה