היי,!?! רוח בבית".??!?

liroN118

New member
היי,!?! רוח בבית".??!?

אתמול בלילה בסביבות 23:00 פחות או יותר הייתי בבית ,והדלקתי נרות סתם בשביל האווירה ,בלי שום כוונה לעשות סיאנס או משו דומה,ובכלל לא חשבתי על רוחות ,פתאום אני יושבת במיטה ואני רואה צל של בן אדם על הקיר חשבתי אולי זה השתקפות של משהו ניסיתי להזיז דברים שנראים כמו הדמות שראיתי על הקיר, והדמות לא נעלמה ,היא זזה כמו הלהבה של הנר פשוט ראיתי משו שחור בדמות של בן אדם על הקיר,הדלקתי את האור וזה נעלם. אחר כך שכיביתי והדלקתי כמה פעמים הדמות נעלמה והופיעה במקום אחר בקיר ,צילמתי את זה בפאלפון והיום העברתי למחשב וכשהגדלתי את התמונה ראיתי פרצוף של בן אדם כאילו חצי אחד מוסתר ורואים לו את העיינים האוזן השמאלית וחצי שפתיים אם אני לא טועה ... אני לא מבינה מה זה יכול להיות ..קרה לי כמה פעמים ששמעתי משהו או כל מיני דברים אבל זה היה לכמה שניות ונעלם.. צילמתי כמה תמונות של ה"רוח" (אני לא יודעת איך לקרוא לזה אפילו..) הזה.. והיה עוד תמונה שכאילו הוא מתכופף ורואים לו עיינים מוזרות כאלה בתמונה עצמה זה נראה כמו צל של משו אבל לא היה אף אחד ממול זה לא נראה לי הגיוני.. לפניי כמה זמן הגדלתי את התמונות במחשב ופשוט ראיתי בתמונה אחת ממש חצי פרצוף של בן אדם ובתמונה השנייה משהו מוזר.. אני ממש לא מבינה בזה ,אף פעם לא קרה לי מקרה כזה .. למישהו זה קרה פעם??? תודה
 
עם זה היה על הקיר אז זה כנראה צל של איזה חפץ

מאוד קטן שהיה מונך ליד הנר, והצל שלו השתקף על הקיר. הזזת את הנר בפעם השניה שההשתקפות הופיע בקיר השני? למרות שקיימות צלליות שחורות ראיתי כמה מהם, אבל הם לא הופיעו כצל על הקיר, הן עפות באויר ויכולות באמת להופיע בצורה גם של בן אדם לרוב הן נראות כמו צורה של טיפה אפוכה מאורכת עם מעיין שני ידיים קטנות צרות ומחודדות בקצה לצידי הטיפה. והצבע שלהם הוא שחור. אם אכן צעבירי את הצלום אני יכולה לומר לך בודאות.
 

smallnig

New member
זאת לא רוח.

המוח, כשמשהו נראה לו חשוד, מנסה לבנות תסריט ולאמת אותו מול ההכרה שלך [מה שאת באמת רואה] ולפעמים זה מטעטע במצבים כאלה שאת "עוזרת לו" כשאת חושבת שאולי זה רוח. זהו צל. רוח לא פיזית, את לא תראי אותה בעין הפיזית, והיא לא תופיע ותעשה לך דברים בבית בשום אופן. הדמיון היא הדרך היחידה שהרוח תיצור איתך קשר כלשהו - וגם פה הסיכוי אפסי.
 

vered 212 sexy

New member
יש לך רוח בחדר!

אבל לא ניראה לי שהיא מנסה להזיק לך או משהו, אז אין בעייה... חברה שלי, אח שלה נהרג בתאונת דרכים לפני שנה וקצת, בלילה של התאונה הוא ראה תמונה שלו בתור ילד על השידה וצילם את התמונה עם הפלאפון שלו. בתמונה הרגילה - על השידה, לא רואים כלום. בתמונה שבפלאפון רואים דמות לבנה עומדת ליידו ושתי הידיים שלה עליו כאילו לוקחת אותו! באותו לילה הוא נהרג בתאונה.
 
יכול להיות שבלי להתכוון ערכת זימון ליישות כזו

או אחרת, הדלקת נר היא סמל או סימן לזימון ולרוב בבקשות חשובות מדליקים נר, כוחה של הלהבה והנר הם עצומים, ערכי טיהורלחדר למקרה שעוררת סתם זימון שלא הבקש, הדליקי קטורת וגרשי כל יישות או אנרגיה שלילית מהחדר, שמי מלח בפינות החדר ובדקי אם המזוזה תקינה אם זה חולף אחרי שעשית זאת מה טוב אם לא צרי איתי קשר שוב ולהבא אל תעשי דברים בלא כוונה זה פתיחתת פתח לדברים חזקים יותר והם תמיד מחפשים מהיכן לחדור אלינו אז אל תשאירי פתח כזה. לינוי
 
למעלה