היי, שאלה לגבי צ'צ'קס

eliya21

New member
היי, שאלה לגבי צ'צ'קס

אשמח לדעת אם מישהי כאן לקחה את ד"ר צ'צ'קס שיעשה ברית לבן שלה, ומה היתה ההתרשמות. תודה :)
 
אני אבל לפני 6 שנים

הוא מאד מקצועי אבל מאד עמוס יודע לעשות SHOW לאורחים לא מגיע לביקורת יום אחרי ומבקש טיפ עבור העוזרת שלו
 

MAMALY

New member
אנחנו לקחנו אותו

והצטערנו מאוד ראשית הוא אחר (משום מה הוא לא מצא את המקום שהוא דיי מרכזי) עשה הכל בגסות רוח ובמהירות וממש לפני החיתוך דרש עוד כסף.... שמרוב פחד ברור שנתנו לו שלא ייה עצבני בבית לכי תדעי.... מעבר לזה את החיתוך הוא לא עשה ממש בטכס הוא כנראה עשה אתו קצת קודם הילד היה המום וצרח כעבור כמה שעות כשעברה השפעת האקמולי אולי שעה. החיתוך היה בסדר גמור לא היו סיבוכים וההחלמה היתה דיי מהירה וטובה יש לציין. בילד הבא כבר לקחנו את ד"ר בנימיני שהוא גם נפרולוג תינוקות, מה אני אגיד לך, עולם אחר ראשית המקום היה רדום עוד לפני שהוא הגיע הוא הנחה אותנו כיצד להרדים את המקום עם אמלה שהילד לא ירגיש אפילו את זריקת ההרדמה. אכן לא היה ציוץ כלל. הברית היתה מהירה מאוד (טוב אני הייתי בחצי הכרה) ללא חבישה כמובן, הילד היה מאוד שמח ומאושר אציין שהוא לא בכה כלל לא בהרדמה לא בברית עצמה ולא לאחריה אפילו פעם אחת הוא פשוט היה שמייח מאוד. ההחלמה היתה עוד יותר מהירה משחשבתי, לא היו שום סיבוכים המחיר היה יותר זול משמעותית הטכס אגב היה דתי לכל דבר אפילו שמוהל הוא רופא. פשוט עולם אחר היינו מאוד מרוצים והעיקר הילד לא סבל כלל ולא היתה שום טראומה. ממליצה על בנימיני.
 

אפרסקה

New member
לא מכירה את צ'צ'קס

אבל כיוון שראיתי שקיבלת דיס המלצות, אז ממליצה לך על המוהל שאנחנו לקחנו - ד"ר סטיב ג'קסון מרעננה. עשינו אצלו בקליניקה (עד 10 אנשים, לא יודעת אם מגיע לאירועים או לא, מניחה שכן) למחרת באים לביקורת. הוא ואשתו מנהלים את העניין (הוא אגב רופא נוירוכירורג) מקצועי, נעים ונחמד. אשתו מקסימה ומרגיעה. בברית עצמה הילד לא צייץ (הוא בכה אחרי שפגה ההרדמה, אקמולי עזר, במהלך הלילה נתנו עוד אקמולי וזהו, לא היה צורך יותר). וההחלמה הייתה מהירה וקלה יחסית למה שחששתי. תעשי עליו גוגל ויעלה לך האתר שלו. מזל טוב, ובהצלחה.
 

chompi XL

New member
הוא עשה לגדול שלי

היה בסדר, לדעתי הוא עושה חצי מהחיתוך כבר לפני "הטקס", מנסה להיות מצחיק, ולא תמיד זוכר ללכת. עם הקטן היינו אצל ד"ר שאול דולברג, שהיה מעולה, נעים רגיש ומקצועי מאד. אשתו שהיא רופא מרדימה עושה את ההכנות והוא חותך.
 
ראיתי אותו לפני 6 וחצי שנים אצל גיסתי

לדעתי היה גרוע. לא הייתי לוקחת אותו הוא עושה שואו ממש מיותר בנסיבות העניין, הילד צרח המון
 

מישמיש27

New member
השם משעשע אבל המוהל מומלץ מאד-ד"ר פיני גונן

שמעתי עליו טובות מאמהות לנמהלים קצת יקר אבל כולן טוענות שהיה מצויין אני עצמי כנראה אקח אותו בקרוב
 

טחיא

New member
ד"ר גונן מומלץ בחום

ד"ר גונן עשה ברית לשני האחיינים שלי בזמנו וביום שישי האחרון עשינו ברית לבן שלי אצלו הוא אומנם לא זול , לא יודעת להגיד לעומת אחרים כי האמת שלא עשינו סקר מרגע שידענו שזה בן היה לי ברור שאני עושה אצל ד"ר גונן הוא עושה עם הרדמה מקומית
 

adif11

New member
אצל הבן השני לפני 9 שנים הוא היה בסדר גמור

עשינו את הברית בבית מאוד מצומצם ומשפחתי , הוא הגיע בזמן , עשה עבודה מהירה ומדויקת , הקטנצ'יק בקושי בכה , דוקא לא זכורות לי הצגות מיוחדות שעשה לאורחים אולי בגלל שהיו כל כך מעט ?... המקום הבריא מהר ובצורה יפה ונקיה השאיר מספר טלפון להתיעצויות או במקרה שמשהו לא נראה לנו וגם מבחינה כספית הוא בקש וקיבל אחרי הברית בדיוק הסכום שסיכמנו עליו
 
למעלה