היי שאלה קטנה, בעיה גדולה :)

היי שאלה קטנה, בעיה גדולה :)

אני והחבר מנסים כבר המון זמן לשכב אך לא מצליחים, הסיבות הן חוסר יכולת להחדיר אותו
הוא מנסה, גם אני, ניסינו הרבה תנוחות שאמורות לעזור, הוא מתאר תחושה שאני "סגורה" ואני האמת מעולם לא קיימתי יחסי מין, יכול להיות שאני גם קצת מכווצת....יש מרפאה בעיר שלי (חדרה) שמטפלת בזה בהלל יפה, אך ניסתי כמה פעמים ופשוט אין תשובה, ניסתי גם להשאיר הודעה. ולא חזרו, למישהו יש עצות בשבילי? אני לא רוצה שחיי הזוגיות שלי יהרסו
 
צעד ראשון בדיקה אצל רופא נשים

לאחר הבדיקה ותוצותיה אפשר יהיה לכוון אותך להמשך במידת הצורך
 
הייתי אצל 3 רופאים שונים

אפשר להגיד שהם לא עשו כלום, אחד הסתכל עליי כאילו שאני לא נורמלית קצת. וסימן לי עם היד שאני אכניס את האצבע לשם ו.."אפתח את עצמי" במילים אחרות, השני הביא לי משחה לטחורים או משהו כזה כדי שהמקום יהיה רדום ואז לא יכאב לי, והשלישית שהייתה עוד נורמלית אמרה שננסה עוד ושאני גם אנסה לאונן באמצעות דברים ואז המקום יתרחב. מטערת על הישירות אבל זו רק הדרך של להסביר שאני מאוכזבת מהם. מה בסך הכל רציתי? לשכב עם החבר!
 
לא יאמן

בת כמה את? מהיכן את בארץ? איזה קופת חולים את? אני אפנה אותך לרופא שמבין מהחיים שלו
 
היי מתוקה

אני מחדרה בת 20 וחצי. קופת חולים כללית רגילה לא מושלם או משהו כזה....תודה ענקית על שאת פה ...!!
 
היי לא החזרת לי תשובה

זה נורא מבאס, אני מתכוונת בכל מקרה לפנות מחר לכללית ולבקש תור נוסף, או לנסות לבקש פיתרון, אני כבר לא יודעת מה לעשות עם זה, בן זוגי מאוד סבלני וזה לא משנה לו, אבל אני יודעת שהזוגיות נפגעת מכך, למעשה כל זוגיות ללא יחסי מין עלולה להיפגע. וזה עצוב לי שזה מה שיקרה, יש לציין שאין לי יכולת לשלם המון עבור טיפולים מיניים.
 
למעלה