היי שאלה

  • פותח הנושא czo
  • פורסם בתאריך

czo

New member
היי שאלה../images/Emo13.gif

קודם כל מזל טוב על הפורום! אני עכשיו בת 15, וההורים בנו לי דירה קטנה כזאת מחוץ לבית..ואני עוברת אליה עוד שבועיים וחצי! מזל טוב לי! בכל מקרה רציתי לשאול כאן אם מישהו מבין קצת בנושא..אני רוצה למצוא עבודה..להוריד קצת את התלות בהורים.. זה חוקי לעבוד בגיל הזה? ואולי יש קצת עצות או משהו.. דרך אגב, עוד שאלה קטנה של טעם אישי, מה לדעתכם יותר יפה, קירות גבס צבועים או קירות עץ?
 

marysia

New member
לגבי הקירות

קירות עץ יותר יפה חוקי אולי כן אולי לא אבל את יכולה לעשות ביביסיטר או לעבוד באולם עירועים דיילת/ מלצרית
 

סתיו111

New member
עקרונית לא. העסקה מותרת מגיל 16,

אבל בחופש הגדול מותר להעסיק מעל גיל 14. כך שהחופש תוכלי לעבוד. תוכלי להיכנס לאתר של הנוער העובד והלומד www.noal.co.il יש שם את החלק של האיגוד המקצועי לנוער, תהיה שם תשובה לכל שאלה שלך בנושא. בהצלחה!
 

KoSeMeT

New member
ואייי

אח, הקינאה. זה חוקי לעבוד בגיל הזה, אבל השאלה אם תמצאי. את יכולה לנסות. וברור שקירות עץ יותר יפים, אבל גם הרבה יותר מסוכנים...
 

Mnementh

New member
אפשר לשאול

למה ההורים שלך עשו את זה? יש לך חבר שאת רוצה לגור איתו לבד בפרטיות? איפה אתם גרים? פשוט ההשקעה הזאת נשמעת לי לא רציונלית כ'כ במיוחד אם תגורי ממש ליד. מה ההבדל העקרוני מול חדר?
 

Mnementh

New member
ומה עם בית ספר?

מעניין אותי איך יש לך זמן לכל זה ולמה את צריכה לחשוב על עבודה. אם זה עניין של מחסור בכסף, איך זה מסתדר עם הדירה. למה את צריכה בכלל עצמאות בגיל הזה? מעניין
 
למעלה