היי
נדלקתי על טורמלין ירוקה, יש

ShirShir

New member
מצאתי רק..

על טורמלין סגול או שחור.. להסברים יש מכנה משותף,מן הסתם, הם אפילו כמעט זהים. מקווה שיוכלו לתת לך כיוון מחשבה ו/או תמונה כללית. מבטיחה לחפש עוד מידע על טורמלין ירוקה.
טורמלין סגול: מסייעת באיזון אלקטרומגנטי של הגוף וצבעה המיוחד מעורר את כל מרכזי האנרגיה. אבן הטורמלין מגבירה יכולת טלפטית ומודעות, מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ תוך הגברת הריכוז והתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות, מחדדת את המוח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית, מרגיעה. מצוינת להגנה מאנרגיות שליליות ועין הרע. טורמלין שחור: מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.
 

ZBlaster

New member
טעות בידיך שיר שיר....

זה לא ממש דומה, אחרת לא היו לזה פרושים אחרים. כל צבע פועל על צ´אקרה שונה ובאופן שונה.... סגול על צ´אקרת העין השלישית ושחור... אני לא זוכר... אבל ירוק לה משפיע בדומה לסגול או שחור.... Z-Blaster
 

ShirShir

New member
מסכימה

איתך כי תכונות הצבעים שונות. אך תכונות האבן הן די דומות, כך שכל תכונה באה לידי ביטוי בעוצמה ובאפקט משתנים בהתאם לצ´אקרה. אל תשלול גישות אחרים, אלא השלם אותן. ככה נהיה יותר פרודוקטיביים. אגב, הירוק מתקשר לצ´אקרה הרביעים, צ´אקרת הלב. והשחור לצ´אקרה הראשונה, בבסיס עמוד השדרה. מצאתי עוד פרטים לגבי הטורמלין הירוקה; מפתחת רגשות אהבה, מחדשת יצירתיות, מחזקת ומרגיעה.
 

ston2002

New member
טורמלין ירוק

טורמלין, האבן האהובה עליי !! כאשר באיכות טובה, שקופה בירוק בקבוק ומוט מוארך... היא פשוט מדהימה!!! מרגיעה, מחזקת את הלב.מפתחת רגשי אהבה. מחדשת יצירתיות. מרגיעה. מקווה שזה עזר לך להבין למה נדלקת דווקא עליה
 
למעלה