היכן ללמוד ? בן גוריון מול ספיר

היכן ללמוד ? בן גוריון מול ספיר

היי כולם,
אני מתלבטת איפה כדאי ללמוד, בבן גוריון או בספיר. אשמח לשמוע המלצות שלכם היכן עדיף ללמוד ולמה.
מבחינת סוג הקורסים, מספר ההכשרות, יחס וזמינות של הסגל לסטודנטים וכל דבר אחר שניראה לכם חשוב. :)
תודה מראש!
 
תלוי באיזו גישה את

אני באופן כללי כבוגרת בן גוריון לא הייתי מרוצה מהמחלקה. היו קורסים טובים אבל הרבה מהם היו מיותרים לחלוטין, היו מרצים מוצלחים ומנוסים אבל גם כאלו שהיו הזויים או סתם מעליבים. עוד משהו שעצבן אותי היה שתמיד "דחפו" אותנו לכיוון כלשהוא וההרגשה היתה שמנסים לחנך אותנו יותר מאשר פשוט ללמד. בגדול, אם לסכם את בן גוריון, אני חושבת שהרבה מאיתנו יצאו משם קצת מתוסכלים, בלי להרגיש מוכנים באמת להיות עו"סים. יחד עם זאת, אם את בכיוון קהילתי של עבודה קהילתית המחלקה מאד תתאים לך כי הם שמים על זה דגש ומאפשרים התנסות מעמיקה בעבודה קהילתית. חשוב לי לציין שמבחינת מענה של המחלקה היה זמינות יפה יחסית ברמת המרצים והכשרה מעשית.
לגבי ספיר, למיטב הבנתי המחלקה שם הרבה יותר מקצועית, מעמיקה ובעל סטנדרטים גבוהים יותר. אם את מחפשת תואר יותר משמעותי הייתי הולכת לשם, רק קחי בחשבון שזה גם ידרוש ממך אנרגיות בהתאם.
&nbsp
 
תודה רבה על תגובתך :)

אפשר לשאול מתי למדת בבן גוריון?
וגם, האם זה נכון שסטודנטים בבן גוריון מתקשים למצוא מקומות להכשרה?
 
סיימתי בקיץ האחרון.

לגבי מקומות הכשרה, לא את מחפשת לעצמך אלא באחריות המחלקה לדאוג לרשימת מקומות שתואמת את כמות הסטודנטים. יש מקומות שפחות מוצלחים ויש שיותר, אם תרשמי ללימודים יש היום קבוצות של המחלקה שמעבירים המלצות על מקומות הכשרה ובהתאם לזה את מדרגת בטופס עדיפויות שמעבירים לפני תחילת הלימודים. בשנה א' לא היתה לנו הכשרה אלא סיורים מרוכזים של כמה ימים בסוף כל סמסטר.
ועוד משהו ששכחתי לציין, הבנתי שהשנה ביטלו את הקורס המלווה של ההכשרה לשנה ב', שזה מוריד לבן גוריון נקודות בגדול.
 
למעלה