היסטוריה א (תוכנית ישנה)

שניני20

New member
היסטוריה א (תוכנית ישנה)

כמה שאלות. 1)מחר הבגרות בהיסטוריה א(תוכנית ישנה) באיזה שעה? 2) על מה אתה ממליץ ממש ממש לעבור.שאתה חושב שיהיה בטוח בוודאות בבגרות? 3) כמה אני צריכה לקבל מחר כדי לקבל עובר ב2 יחידות היסטוריה אם יש לי בהיסטוריה ב (64) 4)האם יש לך אתר מומלץ או מצגות או סרטים לחזרה סופית פשוןט אני ממש ממש מודאגת מהבגרות. ויש לי מותאם ד"א אשמח אם תענה.תודה רבה
 
היסטוריה א'

1) 14:30. מומלץ להגיע קודם ולברר איפה המבחן. 2) עם מותאם ומיקוד, כבר לא נשאר הרבה מה להוריד. בתקופה הראשונה, יהיו חמש שאלות, תצטרכי לענות על שלוש. מעבר לזה, אני לא יודע מה תהיינה השאלות. לגבי שנות ה-20 וה-30, לא כתבת לי איזו אופציה בחרת - שנות ה-20 בהרחבה וה-30 כגישור או להיפך. אם תכתבי לי, אוכל למקד אותך בשאלות צפויות - אך צריך לקחת בחשבון גם אופציה של קטעי מקור לא ידועים עם שאלות "חצי ידועות", כלומר השאלות המוכרות עם התאמה לקטעי מקור. 3) אם המטרה היא רק לעבור עם שתי היחידות יחד ברמה של 55, ציון 42 ומעלה אמור להספיק (אני מבין שאין לך ציון מגן). הרי היסטוריה ב' משקלה 60% והיסטוריה א' רק 40% כך שמבחינתך את "רוב העבודה" כבר עשית. אני מאוד ממליץ לא לכוון לשם, כי לפעמים מקבלים פחות ממה שמכוונים אליו... 4) אני מפנה אותך לאתר עירוני ג' - עם סיכומים ברורים וגראפים על חלק מהנושאים בתקווה שזה יסייע למקד. בהצלחה!
 
אפשרות ב'

אני מניח שתהיה שאלה אחת על ההתיישבות והעלייה ושאלה שנייה על המרד הערבי - אולי סעיף אחד על גורמים מאפיינים וסעיף שני על התמודדות היישוב היהודי ו/או אופי ההתמודדות עם המרד. השאלות על שנות ה-20 צפויות להיות בנאליות וצמודות לסעיפים שעליהם הם מתבססים מתכנית הלימודים.
 

שניני20

New member
..

אוקי.המון תודה ואפשר להגיד שהשאלות של הבגרות חוזרות על עצמן נכון?
 
הבגרות

בהיסטוריה א', יש לא מעט שאלות שחוזרות על עצמן או קצת משתנות בניסוח (אך לא כל בהכרח בכל בחינה או בכל שנה). עם זאת, צריך לשים לב, שאלות עם קטעי מקור משתנות (לפחות המקור).
 
למעלה