הירידה לכביש החוף במחלף פולג

hope35

New member
הירידה לכביש החוף במחלף פולג

האם באמת היה נחוץ לתקוע מאות נהגים בפקק בירידה לכביש החוף בגלל נת"צ?
ולמה לא מאפשרים להם מיד בסיום הירידה לכביש החוף להשתלב בתנועה אלא תוקעים אותם בנתיב אחד (ארוך מידי) עד שיכולים להשתלב?
הרי גם כך יש הרבה תנועה באזור הזה אז למה להקשות?
 
הפתעת אותי, hope - נדמה היה לי שנמצא פתרון

לבעיה הזו, אולי מפני שהיא לא אוזכרה בתקשורת כבר הרבה זמן.

תוכלי אולי לצלם את המצב? את יודעת, טוב מראה עינים.

וברוכה הבאה.
 

hope35

New member
אנסה לצלם למרות שזה קצת בעייתי.

אשתדל לחשוב על משהו
 

hope35

New member
זה ממש לא ככה.

הנת"צ מתחיל בהתפצלות הכביש כשיורדים לכביש החוף. הנתיב השני חסום עם קו הפרדה לבן (כפול) כמעט עד העיקול שלפני וינגייט ואין אפשרות לצאת ממנו אלא אם רוצים להיות עברייני תנועה (לפעמים יש שם ניידות באזור אודים. כל מי שיורד במחלף פולג לכביש החוף תקוע בנתיב אחד. הפקקים ברמזור שלפני הירידה לכביש החוף הולכים וגדלים ובעיקר שיש תאונה בכיש החוף המצב בלתי נסבל.
 

hope35

New member
היו פחות פקקים ובלאגן בלי הנת"צ

אולי הוא בכלל מיותר. הרי הוא נועד לעודד אנשים לנסוע בתחבורה ציבורית אבל אם אנשים צריכים מס' אוטובוסים להגיע לעבודה, ברור שהם יעדיפו לנסוע ברכבם הפרטי.
 
למעלה