הישראלי החכם

רונתלה

New member
הישראלי החכם

בגולה נחשבו היהודים לחכמים, הם היו המשכלים , אנשי המפתח, ולא משנה מהיכן באו, מאירופה או אפריקה או אסיה או אחר, שם בארצות הגלות היהודים היו חכמים על הגויים לכן שנאו אותם. לימים הגיעו כל החכמים למדינת ישראל, וכל אחד מהם מנסה להיות חכם יותר, אבל על מי? כמובן על חכם אחר אבל להבדיל יהודי, ולכן אם לא רוצים להגיע לשינאת אחים, הגיע הזמן שהחכמים ירדו מהעצים הגבוהים ויפסיקו לחשוב שהם הכי חכמים, כיום לא חשוב שמאל או ימין, שלום הוא לא רק רצונם השמאל, אני מאמינה שכל העם הזה היה חפץ בשלום, להגיע לשלום אמיתי זה לא קל ופשוט ופרט עם שכיננו, כל מאמץ שישקיעו על מנת להביא לרגיעה באיזור הזה טוב מכל מלחמה עקובה מדם. ואני מאמינה שכל ישראלי חפץ בשקט ובשלווה, אין סיבה שהמזרח התיכון ירתח לנצח ונאבד את היקרים לנו מכל בנינו, בעלינו ןחברינו.
 

רונתלה

New member
לרבקה ל

קטונתי מלהציעה הצעות, והצעותי בודאי ישארו ב``מגרה``, אנו עומדים בפני שעות רבות וקשות, דעות לא חסרות בעם הזה, ראי כמות המפלגות, לא תהיה ממשלה שתוכל לפעול בשיקול דעת המתבקש מהמצב עם ריבוי מפלגות ``דעות`` כמו שיש לעם שלנו, חיפשנו שינוי שיטה ``סחטנית`` ןקיבלנו שיטה סחטנית יותר, לדעתי עד שלא ימצאו שיטה שתצמצם את ריבוי המפלגות אנחנו בבעיה. אנו חייבים להגיעה למצב של``ראש `` השולט ולמפלגתו יהיה רב בעם. לדעתי היןם אין דרך אחרת מאשר לאחד את העם ע,י ממשלה מאוחדת.
 

רבקה ל

New member
רונתלה, האם יש בך חרטה?

אולי אני טועה, אבל מקננת בי תחושה, שאת ראית בציבור הימני, אוייב עד לעצם הרגע בו חשת מאויימת על ידי הפלישתינאים. כל זמן שריחפנו בתוך סיסמאות שלום...ניהלת (לא לבד) נגד הימין מאבק, של רודנות והתנשאות...המדכאה את התובנה שכנגד. ובמלחמה כמו במלחמה, בעת הבחירות, וידא המחנה שלך קונספירציה תקשורתית הרמטית, נישא על גל העמותות הבלתי מדווחות בתקשורת ובחסות הפסודו-דמוקרטיה. האם את מזדעזעת לגלות לפתע את האוייב האמיתי? רע ואכזר כל-כך. האם את מגלה שאינך יכולה לו לבד, כפי שעשית עד היום? ואם אני טועה...אז סליחה
 

amor

New member
יש קבוצות

באוכלוסיה היהודית אשר מכוסות ברבדים שונים של תמימות , טפשות, שנאה עצמית , חוסר זיקה לגניום היהודי, התבטלות בפני אומות העולם ועוד מיני מרעין בישין אשר למרבה הצער גם אירועים בהם אנו מצויים כיום , אין בכוחם להסיר את העטיפות הללו ותמיד תשאר קליפה רעה המונעת מהם לראות נכוחה ו``כופה`` עליהם פרשנות מעוותת של המציאות. לצערינו אנו צריכים להלחם באויב מבחוץ על חיינו ואלה מבפנים על נשמתינו . העבודה רבה וקשה להניח כי יתפכחו מאליהם.
 

amor

New member
יש לך הצעה למאמץ שאנו צריכים

לעשות כדי לספק את רצונם של מרצי עראפאת? אולי עוד איזה טעות בכניסה לרמאללה ? יש הסכם אי לוחמה שישראל מכבדת אך תושבי גילה עדיין לא מסוגלים לצאת בבטחה לרחוב עקה הירי מכוון שטח a בשליתו של המרצח הידוע. אז מה עוד לעשות כדי להשביע את רצונו?
 

רונתלה

New member
ל-amor

לא איבדתי תקווה בחוסנו וכוחו של צה``ל, צה``ל לא פועל על דעת הרמטכ``ל בלבד, השלכות מדניות משפיעות גם על פועלו של הצבא. גם אני חושבת שצריך ש``הקם להורגך השכם ואורגו``, אולם בעולם הוכח שמתנים זמן להפסקת אש החלשים מנצלים זאת לעוד פיגועים והרג, אני מאד מקווה שתהיה הפסקת אש מהירה ולא אני מאמינה שהדרג המדיני יתן את הפקודה להכות בהם.
 

amor

New member
באשר המציאות טופחת

על פני התקוה ,צריך להיות או אויל או אוטיסט כדי להשתמש במלה תקוה כדי להרגיע את עצמנו. כבר אמרו גדולים ``כאשר התותחים יורים ,המוזות שותקות``. האם אנו יכולים לשבת ``רגל על רגל`` ולהמתין שהתקוה תגן על תושבי גילה מפני התקפות ירי של פרחחים או על תושבי נצרים מפני פיצוץ מטעני נפץ ליד אוטובוסים ? המצב ברור לחלוטין, אנו נמצאים במצב לחימה ומגנים של אזרחי מדינת ישראל מפני חבורת עברינים נאלחת אשר לצערינו ממשלת ישראל החליטה לפני מס` שנים לבנות אותה כפרטנר לשלום ולהעמיד בראשה את אביר הרוצחים אשר האותו זמן כבר היה מחוסל פוליטית. משהתברר כי אין פרטנר לשלום - צריך לפעול כמו נגד מי שלא רוצה שלום ויורה בנו. זה כל כך בסיסי וכל כך ברור שה``מנטרה `` על תקוה אינה יכולה להשפיע על אדם שפוי .
 
למעלה