הישרדות אוסטרליה עונה 5...

פרק 21

יש טעם לראות את שני הפרקים הקרובים? ברוק ואייקיי יהיו שני המודחים הבאים. אפילו מבחינת אסטרטגיה נטו, העונה הזו לוקחת בדילוג קליל את עונה 1 וטוויסט השבט בהרכבה עצמית בתור העונה הכי גרועה באוסטרליה. מסכנה ברוק, שארן עשתה לה בדיוק את מה שפליק עשתה לה בעונה המקורית שלה, בדיוק באותה פוזיציה. כמובן, פליק הייתה בת ברית שלה עד הפיינל 7, ושארן מעולם לא באמת הייתה לצידה. הבעייה היא שלשארן אין סיכוי מול דיוויד או מואנה, אבל יכול להיות שהיה לה סיכוי מול כל אחד מברית וואקמה. מצד שני, עם כל אהבתו לנקמות, אולי דיוויד היה מסית את כל המושבעים נגדה, אז לכו תדעו. אני כבר לא אוהב אותו כל-כך. לפחות בגלל ביבי יש לנו מיליוני חיסונים.

הסיכוי היחיד של שארן לזכות עכשיו הוא להדיח את דיוויד (או מואנה) בפיינל 5 יחד עם טרזן וברוק/אייקיי. אבל טרזן "ראוי" מדי לזה. גם זה שדיוויד ומואנה מקיפים את עצמם בחלק מהמתמודדים הכי "ראויים" ומעפנים בקאסט שגם ככה יחסית מעפן, גורם לי לחשוב על ראש הממשלה. ההבדל הוא שחדלי האישים בכנסת אשכרה מנהלים לנו את החיים, ודיוויד ומואנה משחקים משחק. אבל שארן יכולה לברבר על כמה שהיא אסטרטגית בוידויים, ויכולים לדחוף לה צילומים של עכביש כמה שירצו, בפועל צילום של עז יהיה יותר הולם. היא עוד עלולה לגמור כמו אדם מ-BB13. לפחות היא לא מטאליסטית.

ברוק זוכה בחסינות! וזה אומר שהגורל של אייקיי נחרץ, אלא אם כן הוא ישיג אליל. לצערו הוא לא משיג בגלל שמואנה משגיחה עליו כמו כלב, אז הוא מנסה להפנות את דיוויד נגד שארן במקום. האם דיוויד יהפוך במאני טיים מאסטרטג דגול לוונאבי סטייל לקס, שמתאבד בשביל נקמות? אבל במועצת השבט, מתגלה פתאום טוויסט חד פעמי: לוותר על הקראת הקולות עבור קרב אש. הפקה יקרה, תשתדלי בבקשה לזלזל פחות באינטיליגנציה שלי, פעם שנייה בארבע הדחות שיש ירידה לרמה של משימת הריקודים של מרינה. אבל שוב ההפקה לא הצליחה לשמור על יקיריה, אייקיי הפסיד למואנה בקרב אש. טוב נו, רק עוד שלושה פרקים.
 
פרק 22

תכל'ס, אני צריך לראות את הפרק הזה? אם ברוק לא זוכה בחסינות, ברוק מודחת. אבל ברוק זכתה שוב בחסינות וסוף סוף משהו מעניין הולך לקרות. אבל שוב, העריכה לא משאירה מקום לדמיון, דיוויד ומואנה הם הפיינל 2. שארן כנראה תודח הפרק, וברוק אחריו. אבל בסוף, ברוק ושארן הצליחו לעשות על דיוויד בליינדסייד, ולהדיח את טרזן יחד עם מואנה. אפשר להפוך את העונה ללא צפויה במאני טיים, ושהבנות ידיחו את דיוויד בפיינל 4? מואנה כמובן תזכה, אבל זה כבר יעשה את העונה פחות צפויה ומשעממת.
 
פרק 23

בואו נגמור כבר את העונה הזו. תכל'ס, זו לא אשמתו של דיוויד שהעריכה מציגה אותו כמו דן מנו. האם הוא פלט את המילה שמתחילה באות נ' מחוץ לוידויים? האם מישהו פלט את המילה הזו מחוץ לוידויים? העורכים רצחו את העונה הזו במו ידיהם, בלעדיהם העונה הזו הייתה יכולה להיות נסבלת. עדיין יותר גרועה מכל עונה אוסטרלית אחרת ומרוב העונות האמריקאיות, אבל לפחות נסבלת. אפשר לנחש שמואנה ושארן בפיינל 3, ואם דיוויד בגמר, הוא זוכה. אם ברוק בגמר, לא בטוח.

אבל דיוויד זוכה בחסינות, וברוק מודחת. האם דיוויד הוא באמת השחקן הכי טוב במשחק? נכון שגם שוני וברוק היו צריכות לזכות בחסינות כמה פעמים, אבל הייתי מעריך אותו יותר אילו שארן או מואנה היו זוכות בחסינות, ועדיין היו משאירות אותו במשחק. אז כן, הוא השחקן הכי טוב העונה, אבל לוק וג'נין לא שם, ג'ריקו ושיין הודחו כאיומים ובגלל שכבר זכו, וגם פליק לא בדיוק באה לשחק. דיוויד סובל בדיוק מאותו תרחיש כמו בוסטון רוב. הם אפילו הגיעו לאותו מקום בפעם הראשונה, והעונה השנייה של שניהם גרועה מאוד.
 
הגמר...

כל פעם מחדש אני מקווה שיהיה בגמר משהו מלבד אתגר אחד, הדחה אחת ומועצת השבט האחרונה, וכל פעם אני מתאכזב. טוב, הם צריכים להביא את קרובי המשפחה איכשהו... לא יותר הגיוני לעשות את זה בדרך של אמריקה? בכל מקרה, דיוויד זכה בחסינות האחרונה, ותכל'ס גם במיליון. אילו שארן או מואנה היו זוכות, העריכה הייתה מדגישה את זה באמצעות וידוי קטן ומפליל, כמו נטלי שהרגה את העכבר וסופי עם וידוי ה"אני מוכנה להתפלל עם השבט כדי להגיע יותר רחוק". אבל לא. דיוויד מדיח את מואנה, ושארן בדרך להפוך לאמנדה של אוסטרליה.

פרוטוקול מועצת השבט האחרונה!

שארן: אני מתחרט שהשוויתי אותה לאמנדה, ואפילו בתור מישהי שהגיעה לגמר פעמיים ולא זכתה. הייתי יכול להשוות אותה באותה המידה לראסל. הנאום שלה היה מעולה, ואולי אפילו יתן לה הפעם ניצחון. והיא צודקת, 20 שנה אחרי הגמר הראשון, שוב יש לנו נחש וחולדה, אבל היא חולדה הרבה יותר טובה מאשר וויגלסוורת'לס.

דיוויד: ואולי במקום נחש, הוא חפרפרת? וואו, הוא הרגע נתן אולי את נאום הגמר הכי טוב אי פעם. רק ג'ורי ממורמר יכול לא להצביע לו, וגם זה תלוי מאוד במי שנמצא נגדו.

שוני: שאלה הגיונית, עניינית, למרות שיש מצב שדיוויד הרגע קנה חצי מיליון דולרים אוסטרליים עם הנאום שלו, שארן עדיין נותנת פייט.

אייקיי: זה רק אני או שהוא ממורמר? בכל מקרה, את הקול שלו שארן לא תקבל.

ברוק: עוד שאלה טובה, זה ג'ורי ממש טוב. דיוויד פשוט יוצא מלך עם כל תשובה.

הארי: לא ממש הבנתי מה שהוא רוצה, אבל שני הפיינליסטים ממש לא יוצאים פראיירים.

טרזן: כאן שארן מתחילה לפקשש, ושוב מושבעים אחרים מתערבים בתשובה, אני לא אוהב את זה.

מואנה: כאן שארן מתחילה ממש לשרוף את עצמה. היא נותנת תשובות שמרגישות ענייניות, אבל ברור שהיא מחרטטת.

זאק בכלל שאל משהו?

כצפוי, דיוויד פשוט היה יותר טוב בגמר, וזכה בכל הקולות פרט לאחד. עכשיו, אחרי המרתון שהתחיל בסגר, נמשך לאורך התקופה ההזויה הזו והסתיים כשסוף המגיפה כבר באופק, אני צריך תרופה כנגד תסמונת גמילה מריאליטי.
 
למעלה