הי אורית, זוהי קריאה לעזרה

24 ברבלה

New member
הי אורית, זוהי קריאה לעזרה ../images/Emo13.gif

ב 11 לאוקטובר אהיה לא מעשנת מאושרת כבר 4 חודשים... די בזכותך :) עברתי את הסדנא בהנחייתך... שלשום חזרתי מסיני, מבחן ארוך וקשה עבורי לאור כל העישונים שהלכו סביבי.. בתור חובבת גוינטים, הצטיידתי בעלי מנטה ווגילגלתי לעצמי את הסיגריות ללא הניקוטין.. ולמרות כל זאת, אני מסתובבת כבר משהו כמו שלושה שבועות עם הרגשה אחרת.. הרגשה של החמצה.. נראה כאילו כל מה שעבדתי קשה בשבילו הולך לטימיון.. נראה שהדגשים שהועברו בסדנא מיטשטשים לי ואני זקוקה לחיזוק. חברה שלי אמרה לי להתקשר אליכם אבל קשה לי להבין איך זה יעזור לי כי את הבסיס אני יודעת. אני מרגישה מתוסכלת כי מצד אחד אני הכי שמחה שאני כבר לא חלק מהדבר הזה ומצד שני, אותה תחושה של מלאות וחוסר קנאה במעשנים נעלמה לה אל מול הצורך פתאום בסיגריה פעם ב... אני לא אעז לקחת סיגריה מה שהופך את זה לנחשק אף יותר.. וכל המצב הזה משאיר אותי מבולבלת ואפילו אשמה.. אמא שלי חלקה איתי את סכום הסדנא (שאת רובו כבר החזרתי עקב חוסר קנייית חבילות) ולא בא לי לאכזב לא אותה ולא את עצמי... אני חוששת להישבר.. פתאום ה 4 חודשים האלו נראים לי כמו נצח... האם נתקלת בתופעה כזו של רגרסיה? ומה ניתן לעשות כדי להקל עליה?? תודה מראש!
 

G I R L P

New member
אני מודה שגם לי היו כמה רגעים כאלו

שבהם חלפה מחשבה מעוררת קנאה במוחי- וואי בא לי... או יש לי חשק, או כל ווריאציה אחרת. אבל מה- שניה אחרי זה הסתכלתי בעניים של המעשנים. הכל שקר ראיתי. זה רק נראה כייף, אבל זה לא...! את הריי יודעת שתתאכזבי אם תחזרי לסגריה והעניין לא קשור לכסף או לאמא שלך, אלא יותר לרגשות שלך מבפנים. תאכזבי את עצמך יותר מכל, כך נדמה לי. כמה פתרונות שאולי יעזור לך- אם לא, תתקשרי כבר למרכז מותק!
את רוצה לחזור על הספר? קראי אותו הוא אצלי בחדר. {או אצל השלישית, אבל הוא בבית...}
תעברי שוב על רשימת המתנות שקיבלת אחרי הסדנא. אצלי זה בארנק 24/7.
אולי תפסיקי לתקופה את הגו'יינטים? או לחילופין, תמנעי ממקומות הומי מעשנים. {זה עזר לי המון בהתחלה}
תחפרי לי בלילות חסרי מנוחה
 
הידע לעתים צריך עזרה מחודשת כדי להיטמע שוב

וביסודיות. שלום לך יקירה, אנא צרי עימנו קשר, ויפה שעה אחת קודם, בהחלט יש לנו את הכילים ונשמח מאוד לעזור. סדנאות החיזוק בדיוק מיועדות גם למצבים כמו שאת מתארת. אל תילחצי ממה שעובר עליך, פשוט בואי, וביחד נחזיר לך את ההנאה מלהיות לא מעשנת. נתראה בקרוב,
 
למעלה