הי, אני צריכה עצה..

  • פותח הנושא alf4
  • פורסם בתאריך

alf4

New member
הי, אני צריכה עצה..

מדי פעם בפעם אני כותבת כאן. אבל בקיצור, בשנתיים האחרונות עברתי לטבעונות. בחצי שנה האחרונה אני גם מתקלחת במים קרים ושותה מעט מאד, אלא מעדיפה פירות כשצמאה (לפי קינגסטון). רוב התזונה שלי היא רו-פוד (פירות, ירקות, שקדים, אגוזים וכדומה), אבל ארוחת הצהריים מבושלת וחמה.
הפסיקה נשירת שיער מטורפת שליוותה אותי שנים ארוכות, הפסקתי קרם פנים כי אני פשוט כבר לא צריכה (אין יובש, הכל נעים) וההרגשה היתה טובה.
א-ב-ל: בשבועיים האחרונים נשירת שיער חזרה (פחות, אבל חזרה..), פצעים בידיים חזרו (פחות, אבל חזרו..) ויש לי כאבי בטן (אולי מעודף סיבים תזונתיים?) ואני לא יודעת אם עליי לעשות עוד צעד ומהו (רו-פוד? מיצים?), או פשוט לחכות בסבלנות.

מה דעתכם ?
 

noa555555

New member
אין לי הרבה עצות, אבל אמירה כן -

אני מעריצה אותך על היכולת להתקלח במים קרים. גם בחורף?
למה בעצם לעשות את זה? אפשר הרי להשתמש בדוד שמש, אנרגיה סולארית יש המון בארץ. יש סיבה פיזית לזה? מענין לשמוע.

לגבי שאר השאלות, יתכן שזה משהו הורמונלי או אלרגיה למשהו , שהתפתחה פתאום? אולי פריחה כלשהי? רגישות למזון כלשהו? לפעמים זה יכול פשוט להתפתח פתאום. נסי להוריד פה ושם מרכיבים חשודים , אולי סוג של אגוזים מסוים . ..או פרי. אני מכירה גם אנשים שאלרגים לבננה, גם אני הייתי ביניהם עד לטבעונות, וכשהפכתי לטבעונית לפני חצי שנה התחלתי להעיז שוב, והפלא ופלא, נעלמה התגובה האלרגית לבננות. עד אז הייתי מקבלת תחושת חנק בגרון מהביס הראשון של הבננה, זה נעלם. מדהים, נכון?

לפעמים יש תקופות נשירה גם בגלל החמסינים .. הפצעים בידיים חשודים קצת כמו אסטמה של העור, כלומר תגובה אלרגית כלשהי . כאבי בטן יכול להיות אפילו וירוס קיצי כלשהו . יש הרבה כאלה בקיץ. הייתי נותנת לזה זמן ומחכה בסבלנות ורואה אם יעבור זעם מעצמו , ודוקא לשתות אולי כן כדאי להוסיף בחום הזה שתיה. כי זה שיא הקיץ לגמרי . בחירה שלך. למה לא לשתות מים?
 

alf4

New member
תשובות

התחלתי עם המקלחות הקרות בתחילת הקיץ, כך שאני לא יודעת מה יקרה בחורף הקרוב. זה לפי שיטת קינגסטון ובכלל, הרבה ממליצים על מקלחות קרות, או לפחות כאלו שמסתיימות במים קרים. תקלידי בגוגל, יש המון חומר. גם מיעוט שתייה בא מהגישה הזו, וגם שם יש סיבות.
כשאני צמאה אני אוכלת פרי וכך גם מרווה את עצמי וגם מקבלת את הויטמינים שבפרי. חכם, לא?

לגבי הנשירה, הפצעים וכאבי בטן - נראה לי שמדובר במשהו אחר.
אני רק לא מבינה מה..
 

האלזה

New member
למה לא לאכול פרי וגם לשתות?

את באמת יכולה להגיד לי שאת לא צמאה?
אני מניחה שזה ישמע לך מקובע מצידי, אבל אני לא חושבת שאנחנו צריכים להגביל את עצמנו בשתיית מים.
גם בעלי החיים בטבע שותים מים, מאיפה נובעת ההמנעות מכך?
בעברי הייתי סרבנית שתייה (לא מהסיבות שלך בכלל), ועד שלא היו לי אבנים בכליות לא הבנתי מה אני עושה לעצמי.
גם היום, אם אני מעזה לא לשתות מספיק, אני נענשת בכאבי ראש.
לא נראה לי אפשרי לקבל ליטר וחצי נוזלים ביום מפירות.
לגבי השאלה שלך, אני לא חושבת שיש בפורום מישהו שיכול לעזור לך, לא נתקלתי בגולשים שחיים לפי השיטה הזאת, אבל אולי תכף אתבדה.
הייתי אמרת לך את התשובה הלקונית, שלא כדאי לקבל עיצות על בריאות בפורום ובאינטרנט ושתגשי לראות רופא, אבל אני די בטוחה שרופאים לא יהיו תומכים נלהבים של השיטה.
בכל מקרה בהצלחה לך... ותרגישי טוב
 
למעלה