הכבישים בבריטנייה - מוזר

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
הכבישים בבריטנייה - מוזר ../images/Emo12.gif

הכבישים בבריטנייה - מוזר

תעקבו אחרי כל הודעה והודעה בשרשור....
 

elians

New member
דמייני לעצמך....

הכבישים בבריטנייה - מוזר

תעקבו אחרי כל הודעה והודעה בשרשור....
דמייני לעצמך....
דמייני לעצמך שאת נוסעת ברחבי אנגליה עם רכבך הפרטי בעת חופשה, את כבר די השתגעת מהעובדה שאת נוהגת בצד השמאלי של הכביש ולפתע את רואה את התמרור הבא:
 

elians

New member
ואת מתחילה לתהות

הכבישים בבריטנייה - מוזר

תעקבו אחרי כל הודעה והודעה בשרשור....
ואת מתחילה לתהות
את מתחילה לתהות, למה עלייך לצפות כבר? ולאחר מספר מטרים את רואה את זה...
 

elians

New member
ישנם ארבעה...

הכבישים בבריטנייה - מוזר

תעקבו אחרי כל הודעה והודעה בשרשור....
ישנם ארבעה...
ישנם ארבעה או חמישה צמתים כאלה פרושים ברחבי בריטניה, בערים – סווינדון, לונדון, קרדיף ובסביבות העיר סאות'המפטון. * במרכז, כיוון הנהיגה הוא הפוך לזה שנמצא במעגל החיצוני... הייתי אומר שלאנגלים חסרים לא מעט ברגים ברגים. עכשיו אנחנו יכולים להבין למה הוא זרק אותם על אי...
 
נקראות בשם : הכיכר הקסומה

ישנם ארבעה...
ישנם ארבעה או חמישה צמתים כאלה פרושים ברחבי בריטניה, בערים – סווינדון, לונדון, קרדיף ובסביבות העיר סאות'המפטון. * במרכז, כיוון הנהיגה הוא הפוך לזה שנמצא במעגל החיצוני... הייתי אומר שלאנגלים חסרים לא מעט ברגים ברגים. עכשיו אנחנו יכולים להבין למה הוא זרק אותם על אי...
נקראות בשם : הכיכר הקסומה
the magical roundabout.
 
עם כל המוזרויות

ישנם ארבעה...
ישנם ארבעה או חמישה צמתים כאלה פרושים ברחבי בריטניה, בערים – סווינדון, לונדון, קרדיף ובסביבות העיר סאות'המפטון. * במרכז, כיוון הנהיגה הוא הפוך לזה שנמצא במעגל החיצוני... הייתי אומר שלאנגלים חסרים לא מעט ברגים ברגים. עכשיו אנחנו יכולים להבין למה הוא זרק אותם על אי...
עם כל המוזרויות
הכבישים באנגליה עדיין הרבה יותר בטוחים מאשר בארץ - יש שם תרבות נהיגה, משמעת, התחשבות ואדיבות שצריכות לעורר קנאה אצל כל אחד שנתקל בנהג הישראלי המצוי (והבזוי). למה?
 

846

Active member
נסעתי הרבה באנגליה ובסקוטלנד,

עם כל המוזרויות
הכבישים באנגליה עדיין הרבה יותר בטוחים מאשר בארץ - יש שם תרבות נהיגה, משמעת, התחשבות ואדיבות שצריכות לעורר קנאה אצל כל אחד שנתקל בנהג הישראלי המצוי (והבזוי). למה?
נסעתי הרבה באנגליה ובסקוטלנד,
ועברתי המון כיכרות. חבל שבארץ לא נוהגים בצורה מסודרת ומנומסת כמו שם, אני בטוח שאם כל הסיבוך בכיכרות שבתמונה, לא תישמע ציפצוף אחד ואף אחד לא נידחף מול השני...
 

אביב ש

New member
למה הם מסבכים את העניינים בכוונה??

ישנם ארבעה...
ישנם ארבעה או חמישה צמתים כאלה פרושים ברחבי בריטניה, בערים – סווינדון, לונדון, קרדיף ובסביבות העיר סאות'המפטון. * במרכז, כיוון הנהיגה הוא הפוך לזה שנמצא במעגל החיצוני... הייתי אומר שלאנגלים חסרים לא מעט ברגים ברגים. עכשיו אנחנו יכולים להבין למה הוא זרק אותם על אי...
למה הם מסבכים את העניינים בכוונה??
זה הרבה יותר מסובך ומבלבל- ובשביל מה? הכבישים מסביב לא נראים עמוסים מי יודע מה... ככר אחת גדולה לא תספיק?
 

elians

New member
לפחות אצלכם אין ב

למה הם מסבכים את העניינים בכוונה??
זה הרבה יותר מסובך ומבלבל- ובשביל מה? הכבישים מסביב לא נראים עמוסים מי יודע מה... ככר אחת גדולה לא תספיק?
לפחות אצלכם אין ב
99 אחוז מהצמתים בעיר כיכרות... סיבוב אחד בעיר ואתה חוזר עם סחרחורת
 

אביב ש

New member
אממ..

לפחות אצלכם אין ב
99 אחוז מהצמתים בעיר כיכרות... סיבוב אחד בעיר ואתה חוזר עם סחרחורת
אממ..
תופעת הכיכרות שבהחלט תפסה בארץ תאוצה בשנים האחרונות היא דווקא מבורכת, ומטרתה להוריד את מספר תאונות הדרכים בצמתים מסוכנים. בינתיים זה עובד.
 

elians

New member
אני מודע לרעיון של הככרות

אממ..
תופעת הכיכרות שבהחלט תפסה בארץ תאוצה בשנים האחרונות היא דווקא מבורכת, ומטרתה להוריד את מספר תאונות הדרכים בצמתים מסוכנים. בינתיים זה עובד.
אני מודע לרעיון של הככרות
אך האם תוכל לספור על כף יד אחת את מספר התאונות שנגרמו בגלל הככרות? אולי היא נועדה למנוע מהצומת שהייתה ממקומת שם ליצור תאונות אבל לא מונע מהנהגים עצמם להכנס לכיכר ללא התחשבות בכיוונים האחרים.
 

אביב ש

New member
העובדה היא שבמקום בי יש כיכר ירד

אני מודע לרעיון של הככרות
אך האם תוכל לספור על כף יד אחת את מספר התאונות שנגרמו בגלל הככרות? אולי היא נועדה למנוע מהצומת שהייתה ממקומת שם ליצור תאונות אבל לא מונע מהנהגים עצמם להכנס לכיכר ללא התחשבות בכיוונים האחרים.
העובדה היא שבמקום בי יש כיכר ירד
מספר התאונות בהרבה לעומת הצומת שהיה שם קודם. כמו כן כיכר הרבה יותר נעימה ואסתטית. מה שבטוח הוא שהמגה-ככרות האלה בבריטניה לא מועלים לשום דבר אלא רק גורעים.
 
OK בואו נעשה קצת סדר

העובדה היא שבמקום בי יש כיכר ירד
מספר התאונות בהרבה לעומת הצומת שהיה שם קודם. כמו כן כיכר הרבה יותר נעימה ואסתטית. מה שבטוח הוא שהמגה-ככרות האלה בבריטניה לא מועלים לשום דבר אלא רק גורעים.
OK בואו נעשה קצת סדר
1. בהחלט הוכח שכיכר במקום צומת מקטינה את כמות התאונות, אבל יש לכל כיכר קיבול מסוים, שאם נפח התנועה יגדל ממנו, אז כל העסק ייתקע. 2. כנראה שהמגה-כיכר הוא עוד נסיון למצוא פתרון לבעית הקיבול, ואין לי ספק שהוא נעשה בצורה מבוקרת בפיקוח בעלי מקצוע בתחום הנדסת התנועה. אז בואו לא נפסול פיתוחים כאלה על הסף; כדאי שנזכור שהרבה פתרונות לבעיות באו מכיוונים בלתי-צפויים לגמרי, ואף היה נדמה בהתחלה שאין שום סיכוי שיצליחו. 3. ודבר אחרון אני מבטיח אישית - אם ניסוי זה ייכשל, הבריטים יהיו הראשונים שיודו שטעו...
 
וזו בכלל תופעה מעניינת

OK בואו נעשה קצת סדר
1. בהחלט הוכח שכיכר במקום צומת מקטינה את כמות התאונות, אבל יש לכל כיכר קיבול מסוים, שאם נפח התנועה יגדל ממנו, אז כל העסק ייתקע. 2. כנראה שהמגה-כיכר הוא עוד נסיון למצוא פתרון לבעית הקיבול, ואין לי ספק שהוא נעשה בצורה מבוקרת בפיקוח בעלי מקצוע בתחום הנדסת התנועה. אז בואו לא נפסול פיתוחים כאלה על הסף; כדאי שנזכור שהרבה פתרונות לבעיות באו מכיוונים בלתי-צפויים לגמרי, ואף היה נדמה בהתחלה שאין שום סיכוי שיצליחו. 3. ודבר אחרון אני מבטיח אישית - אם ניסוי זה ייכשל, הבריטים יהיו הראשונים שיודו שטעו...
וזו בכלל תופעה מעניינת
כל מספר שנים (נאמר לצורך הדיון: כל עשר שנים) בא מישהו ומשנה דוקטרינות וגישות לנושאים שונים. אני זוכר שלפחות פעמיים היתה מדיניות של בניית כיכרות ופעמיים היא בוטלה והסירו אותן וכעת זו פעם שלישית. אני לא נכנס לנושא אם זה יעיל או לא להסדרת התנועה ומניעת תאונות, אבל יש מן רושם כזה שכביכול יש כאן תרגיל לספק עבודה לעובדי העיריות, בונים ככרות ועד שמסיימים, מחזירים את הדוקטרינה הקודמת ומסירים את הככרות וחוזר חלילה, וכך כל הזמן לעובדי הכבישים העירוניים יש עבודה. מענין, לא?
 
זה אופייני למדע וטכנולוגיה בכלל

וזו בכלל תופעה מעניינת
כל מספר שנים (נאמר לצורך הדיון: כל עשר שנים) בא מישהו ומשנה דוקטרינות וגישות לנושאים שונים. אני זוכר שלפחות פעמיים היתה מדיניות של בניית כיכרות ופעמיים היא בוטלה והסירו אותן וכעת זו פעם שלישית. אני לא נכנס לנושא אם זה יעיל או לא להסדרת התנועה ומניעת תאונות, אבל יש מן רושם כזה שכביכול יש כאן תרגיל לספק עבודה לעובדי העיריות, בונים ככרות ועד שמסיימים, מחזירים את הדוקטרינה הקודמת ומסירים את הככרות וחוזר חלילה, וכך כל הזמן לעובדי הכבישים העירוניים יש עבודה. מענין, לא?
זה אופייני למדע וטכנולוגיה בכלל
כל פעם מגלים משהו חדש ומתקדם שהופך את מה שידענו קודם לבלתי-רלבנטי. וזה בכל התחומים, מפיזיקה גרעינית ועד ייצור נעליים. למה אנחנו חיים רק עד גיל 120?
 

elians

New member
למה שובניזם? העתקתי את זה מילה

שוביניזם?? לא כאן...
למה שובניזם? העתקתי את זה מילה
במילה פשוט מהמצגת.. אני לא חושב יש פה שבב שובניזם... זה לרק לדוגמא כי לדעת כמו שבחורה תוהה בסיפור לאן לנסעועגם אני הייתי תוהה... תקראה עד הסוף ותפנים !
 
איך הם מסתדרים עם כל הבלאגן הזה ../images/Emo35.gif

למה שובניזם? העתקתי את זה מילה
במילה פשוט מהמצגת.. אני לא חושב יש פה שבב שובניזם... זה לרק לדוגמא כי לדעת כמו שבחורה תוהה בסיפור לאן לנסעועגם אני הייתי תוהה... תקראה עד הסוף ותפנים !
איך הם מסתדרים עם כל הבלאגן הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה