הכידון לא ישר!! דחוף!

הכידון לא ישר!! דחוף!

יש לי טייפון ואני בא לינסוע היום אני רואה שהכידון ממש נוטה שמאלה כדי שהגלגל יהיה ישר. איך אני יכול לטפל ולסדר את זה? וכתוצאה מימה זה קרה?? בבקשה דחוף איך אני מסדר את זה! תודה
 
השאלה אם אפשרי לינסוע כך או

או שזה מסוכן? ואם יש מישהו שמבין קצת בקטנועים מה יכול להיות שקרה? ואיך? כי לא עשיתי שום תאונה או התנגשות או משהו בסגנון, פשוט פתאום אני נוסע והכידון נטוי בצד. בבקשה להתיחס ולענות. אני מעדיף לחסוך טיפול בכסף אם זה אפשרי בלי
 
לאו בהכרח שהכידון התעקם

או שנהיה לך שסי בשלדה, יכול להיות שזה לא משהו רציני! ‏ ‏ ‏ ‏ בעבודה שלי עשיתי החלקה עם קימקו ZX ומאז התעקם הכידון בדיוק כמו שקרה לך ואנחנו עובדים איתו רגיל חוץ מהעובדה שההגה עקום, ז"א מסתדרים עם זה, איך זה קרה בדיוק?
 
אין לי מושג איך! פתאום אני בא

בבוקר לינסוע וכשאני נוסע אני שם לב שזה עקום. הבעיה שאני נהג חדש בקטנוע יעני רק עכשיו קניתי ונוסע ואני ממש לא מומחה בכביש ומפחיד אותי ליסוע כך ולא לכוון טוב כשאני עוקף ברמזור בין הרכבים
 

daditami

New member
יש עליו סימני פריצה?

יתכן שמישהו ניסה לגנוב אותו ואם ההגה היה נעול ניסו לפרוץ, או שניסו להרים מהכידון והוא התעקם.
 
לא חושב.. ואני גם לא רוצה לחשוב...

אני מקוה שלא ניסו. וקשה לי להאמין שניסו כי זה היה מקום שאין מצב. השאלה איך אני מסדר את זה איזה סכום אם אין לי ברירה יעלה ומה ניראה לך הבעיה
 

daditami

New member
קח אותו למוסך

אין ברירה, שיאבחנו ויגידו לך. תקבל הצעת מחיר. ולגבי תחילת התשובה שלך לא חושב ולא רוצה לחשוב (כדאי מאוד שתחשוב שכל קטנוע הוא מטרה לגניבה וכך אולי תצליח למנוע אותה) אף אחד לא חסין.
 
רק בגלל ש...

אתה קצר בכסף להלן פתרון פשוט (אם ההימור שלי על הבעיה נכון) אבל ראה הוזהרת. אין לחזור על פעולה זו מאחר והיא שוחקת את חיבור הכידון לציר ההיגוי. אם נדרש יותר מדי כח עבורה
רק במוסך. אם נדרש מעט מדי כוח עבורה
לך למוסך. אין לראות בהצעה זו דרך מקובלת לפתרון הבעיה. האם רכבת על אופניים פעם, נפלת, ושקמת הכידון היה "מסובב" ? זוכר מה עושים במצב כזה ? מיישרים "בכח". עם הגלגל בין הרגליים (כמו שאהוד אוהב) ומיישרים את הכידון חזרה למקומו. זוכר ? יודע על מה אני מדבר. זה עובד גם בקטנועים. (ברובם לפחות) אם הכידון מסובב מעט שמאלה כשהקטנוע נע ישר, אז כשהקטנוע עומד, סובב את הכידון עד הסוף ימינה ואז עם קצת כח, המשך לסובב אותו כמידת הסטייה שלו. לחילופין, הדרך הנכונה והראויה לעשות את הפעולה הזו, דורשת פירוק פלסטיקה של הכידון. אם יש לך ידיים לכך ומעט רקע טכני, אפשר לנסות ולהסביר לך איך לעשות זאת....
 
מה שאני הצעתי ?

לא. לא קשור למזלג בכלל. הלחץ המופעל הוא בנקודת חיבור הכידון לציר ההיגוי, אי שם למעלה... לא קרוב אפילו למזלג. כאמור... זו דרך עקומה לטפל בבעיה למי שרוצה לחסוך כסף...
 

Moo Moo

New member
הוא החנה על המדרכה?

קרה לחבר שלי משהוא דומה עם טרקר,מניתוח הסריטות נראה שרכב לקח רוורס על הקטנוע כשזה היה צמוד לעמוד, ועיקם לו את המזלג..
 
אם זה מה שאני חושב שזה זה...

אז זה עשוי לקרות מהמון דברים. ניסיון להרים את הקטנוע מהכידון. ניסיון לגרור אותו מעט כשהכידון נעול, נפילות קטנות ופשוטות, אפילו לא על הריצפה אלא כאלו שהכידון נשען על קיר... ההבדל בין מזלג עקום לכידון "מסובב" עשוי להיות אקוטי ברמת התחושה וההתנהגות של הכלי. מזלג עקום ישפיע על ההתנהגות. כידון מסובב ישפיע בעיקר על הרוכב ותחושותיו...
 
אתה צודק...

אני קצת יותר רגוע וכניראה שזה כמו שאתה אומר שזה הבעיה של הכידון כי נסעתי מקודם דוקא הרבה וחוץ מלעבור בין רכבים שבקושי עשיתי, פשוט לא שמתי לב שזה עקום.. כי הסתכלתי על הכביש ולא על הכידון.. הבנתי שאם זאת הבעיה זה טיפול של בערך 50 שקל, תקן אותי אם אני טועה.. עדיף לי לשלם ת50 ולהיות רגוע ויותר בטוח.. אני פחדתי יותר שזה מזלג (מקוה שזה לא מזלג) ואז זו הוצאה הוצאה.. תודה לחברים היקרים שעוזרים מכל הלב!! אני מעריך אותכם!!
 
למעלה