הכי גאים שיש-ממחר בשידור יומי

netaK

New member
הכי גאים שיש-ממחר בשידור יומי../images/Emo13.gif

ממחר בערוץ yes+ בלווין, כל יום בשעה 1 (בלילה, כמובן
), שידור חוזר בשעה 4 (לפנות בוקר, כמובן
)(יש יותר סיכוי שאני אראה ב4 מאשר ב1
) משודרות העונות השלישית הרביעית והחמישית של הכי גאים שיש
אחחחח...הנוסטלגיה
נתחיל מעונה 3 דעות? אהבתם? לא אהבתם? איזה סיפור עלילה הכי אהבתם? איזה סיפור עלילה הכי שנאתם? איזה דמויות הרגשתן שמיותרות? מה הפרק האהוב עליכם בעונה?
 

netaK

New member
../images/Emo106.gifסקר חדש-העונה האהובה../images/Emo106.gif

לכו והצביעו
 

lolly1

New member
HOLY SHIT

A NEW POLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 and i got used to having the one about hal there
oh good times, good times!
 

smndrol

New member
לפחות אני לא היחיד שרואה את השידורי

ם החוזרים. כבר חשבתי לנטוש, כי זה מאוחר אבל הפסדתי את הפרקים הראשונים של העונה השלישית - לפני שאמט וטד הופכים לזוג - מישהו יכול לעדכן.. תודה נ.ב. - העונה האחרונה 5 ממש לא משהו לדעתי - עוד מישהו איתי? (אבל עדיין ראיתי את כולה)
 

smndrol

New member
אז ככה ../images/Emo58.gif

זה מה שכתבתי ששידרו את העונה החמישית בטליוזיה "ראיתי את הפרק הראשון בעונה והיה לא משהו. עכשיו חזרתי לראות בתקווה שמשהו ישתפר - והתאכזבתי בפרק שראיתי אתמול הרגשתי כמו בתוכנית חינוכית (אומנם קצת גסה אבל עדיין..) - על איך להילחם על זכויותיך כמיעוט, על הדרכים השונות בהן ניתן לחיות כגיי - ועל זה שכל אחד צריך לכבד את הדרך של השני (בריאן .Vs ג'סטין) , אבל לעומת זאת גם עשו שם אאוטינג לשדרן /שחקן כדורגל (או מה שהוא לא יהיה) - עד שהוא לא הודה שהוא גיי, אמט לא קיבל אותו . אבל האם זה נחוץ - הוא חייב להיות גיי, לא מספיק שהוא הודה שהוא נמשך לבנים? אולי הוא נמשך גם לבנות רחמנא ליצלן? ולבסוף בריאן שאחרי כל התחרות זיונים כמובן לא זיין את הבחור שאיתו התחרה - זה היה כל כך שקוף שזה יקרה, שפשוט לא יודע איך סבלתי את כל אורכו של הפרק, ואם זה לא מספיק אז דאגו לעוד סצנה אחרונה במועדון שבו בריאן מגיע לקתרזיס (איך רושמים את זה? קתרזיס נשאר קטרזיס) ומבין שאין מנוס משינויים והתבגרות. הרגשתי ממש בסרט לכל המשפחה בהולמרק.. אפשר להגיד שהייתי בערך ככה (החלפתי צבעים מרוב בושה, רק שהייתי בלי החיוך ועם פרצוף של "הכי זוועתון הדבר הזה. נו, שיגמר כבר") "
 
למעלה