הכלאת בעלי חיים זה מוסרי?

אישעם

New member
לא מוסרי שהאדם יהיה במגע עם בע"ח בכלל

לא מוסרי לנצל אותם לכל מטרה שלא תהיה, כולל כאוכל. אין לאדם שום זכות מוסרית להתערב בחייהם ואפילו להרוס את העולם ולהביא למותם של אנשים ע"י כך, זה מתחיל בהתערבות בטבע. חיות שאנשים אוכלים ומנצלים כיום הם לא הכלאה ? כמובן שכן. כל חיה שהיא במגע עם האדם, אינה חיה מהטבע. אין כלבים בטבע, האדם הכלא כלביים מהטבע ויצר את הכלב. אין חתולי רחוב בטבע, האדם הכליא חתולי בר ויצר את חתול הבית. כך שהסירטון בא ממצב של הכלאה. סירטון שבבירור נעשה ע"י אנשים אוכלי בשר שמלכתחילה משקרים לגבי העולם ומציגים את העובדות במעוות. החתולים והכלבים שבסרטון הם כבר תוצר של הכלאה, זו לא הכלאה ראשונית. הכלאות של שבי, לא מוסריות בעליל. כל מגע בין חיה לאדם אינו מוסרי. כל בע"ח שבמגע עם האדם מוכלאים. אין סוסים בטבע, לא כאלה שהאדם מחזיק בהם, הכלאה והרבעות. אין תרנגולות כאלה בטבע. אין פרות כאלה בטבע. כל חיה שבמגע עם האדם, אין אותה בטבע. כמובן שמוסרי להציל ולכן יש לגדל כלבים וחתולים, לעקרם ולסרסם עד שהמספרים ירדו בכדי שלא יושמדו, בישראל בלבד מושמדים בכל שנה 100000 כלבים, בחו"ל כבר יש תאי גזים לכלבים. הכל בגלל שאנשים אוכלים בשר, וואנשים שאוכלים בשר גם הורגים בני אדם, קל להסביר למי שירצה. עוד, אכילת בשר היא הרס העולם, הרס האקולוגיה, השמדת גם לאנשים שחיים בו, הכל מאכילת בשר. מה השאלה לגבי מוסר ?!
 

notadeadfish

New member
וואוו אני רואה שאתה מלא כעס בתוכך

אני בעד לאמץ כלבים שעברו התעללות. עיקור/סירוס לא פוגע בהם? זה מבוצע בהרדמה? נראה לי שבכל מקרה אחר כך הם יודעים שמשהו חסר להם. זה לא פוגע להם בבטחון העצמי? אני שואל בשיא הרצינות.
 

אישעם

New member
תראה, אני לא ממש בכעס

זה יותר תסכול. כי הנורמאלים רוצחים בע"ח, אוכלים אותם, סוחרים בהם, כך שאני לא רוצה להיות נורמאלי כך. אני עובד המון שעות, מתפקד בחברה, עושה מילואים, לומד, רגיל לגמרי, מותר לי להיות מאוכזב מהעולם. עולם שבנוי רע והסירטון שהבאת הוא גם ראיה. כלבים וחתולים מתים ומומתים, הכמויות כל כך רבות שאין ספק שעיקור וסרוס הוא הרע במיעוטו להתמודות עם המצב. זו לא פגיעה משמעותית, כלב וחתול צריכים חיי ביטחון, אהבה, הם לא בעלי תפקידים בעולם, הם לא צריכים להתרבות במצב כיום. המטרה היא להציל חיים ע"י אי קיום. הקיום של רבים כל כך הוא סבל קיומי יומיומי. הבעיה היא הסחר וההרבעות, כך מרבים אותם, סוחרים בהם, יוצרים אותם בזיווגים מכוונים. חתולים חיים ברחוב, סובלים, רעבים, נידרסים (וכנועים ליחום בלתי נשלט). זה מבוצע בהרדמה והם ממשיכים להיות המפונקים של הבית או החצר. אין כרגע ברירה יותר טובה. הם לא חיה מהטבע ואין להם טבע לחזור אליו.
 

notadeadfish

New member
לא נראה לי שאתה היחיד שמאוכזב מהעולם

השאלה היא מה צריך לעשות(אני שואל את עצמי כרגע) --- הכלבים חתולים תלויים בנו, וזה באמת מתסכל. נזכרתי כרגע שראיתי חתול/ה מת/ה לפני כמה ימים ברחוב. העולם באמת בנוי רע. אני מאשים את הציווליזציה.
 

שפוצי

New member
בעיניי לא

אין לבן אדם זכות לגעת בטבע, להתערב בו, להרוס אותו..
 

OdedIsNotAfraid

New member
אין זכות לבן אדם להרוס את הטבע

לגעת בטבע בהחלט יש לנו זכות, להתערב? רצוי כמה שפחות לדעתי לגבי חתולים וכלבים צריך לדאוג שהם לא יהיו מוזנחים ומשוטטים ברחוב, לא ברחובות שלנו כמו שהם כיום בכל אופן עם כל הסכנות הזיהום הכימיקלים והמחלות, לכל חיה כזאת צריך להיות בית חם, זאת דעתי, אסור להרבות אותם יתר על המידה ובטח לא ליצור זנים ולאחר מכן לגלות בעיות גנטיות שונות ומחלות. אני אוהב חתולים וכלבים ואני לא חושב שהחיים בלעדיהם היו עושים אותי למאושר במיוחד.
 

שפוצי

New member
כרגע לאחר שהם כבר נוצרו

אתה צודק אנחנו חייבים לדאוג להם ולטפל בהם.. כי הם לא ממש טבע כבר הם לא יכולים לחיות ולגדול בטבע כמו שהם היו יכולים בלי התערבות של בני אדם
 
למעלה