הכל על החוצנים

Apotheosis

New member
הכל?

"בילי אימת את טענותיו על ידי:

1) צילם כ- 1200 צילומים של ספינות חוצניות, רובם לאור היום, וכן מספר סרטים. תמונותיו נבדקו במעבדות והוכחו (איך הם ידעו שזה אמיתי? וכיצד זה הוכח? - כאמיתיות. (מה המדע עשה כדי להוכיח שחוצנים קיימים דרך 1200 תמונות?)

2) הוא קיבל מהחוצנים חומרים (אם הוא קיבל משהו מהחוצנים - למה הוא צריך לבדוק במעבדה מה זה? החוצנים יכלו לאמר לו מה זה - מאחר והוא שוחח איתם וקיבל מהם משהו, לא ככה?)
שנבדקו במעבדות והוכח כי לא ניתן לייצר כמותם בטכנולוגיה עכשווית. (מה בדיוק לייצר - ולמה כמותם?)

3) יש ברשותו הקלטה של ספינה חוצנית שנבדקה במעבדה. (הקלטה של מה? אם הוא פגש אותם פיזית, אני מחפש תמונה שלו מתחבק איתם ומראיין חוצן ואז חצי עולם יסתום כבר עם "הוכחה" "הוכחה" לכל דבר הקשור לחוצנים וכן הלאה..)

4) עדים אחרים ראו בסביבתו את ספינות החוצנים. (דווקא בסביבתו? ולא אמרו כלום? הם לא הזינו אותו לשבת איתו ביחד מאחר וקיבל מהם גם חומר - למה שלא יזמין גם חבר או שניים ויראנו את כולם + החוצנים ונגמור עם כל האתר שלו?)

אנשים אלו נבדקו במכונות אמת ונתגלה כי הם אומרים אמת! (לגביי מה? איך דרך מכונה את יכולה לקבוע מהרוחניות והאם חוצנים קיימים - הוא כבר פ ג ש אותם, הם נתנו לו "חומר" - למה הם נצרכים לעבור "בדיקת אמת"?

5) נמצאו בקרבתו (אם זה בקרבתו והאתר כולו מדבר על איש אחד שממש פגש אותם - ואחרי כל זה כל שנשאר לו זה כמה תמונות?)

סימני נחיתה של כלי הטיס החוצניים." (זה ידוע לכל סימני השדה המפורסמים - ועדיין - אין ידע למה הם נוצרו - ומה זה אומר כל הצורות האלה בשדות - ועכשיו ניכנס לקונספירציית סימני השדה המפורסמת - איזה צורה "מישהו עבר על זה עם מכסחת דשא" - במקום ללמוד מדוע חוצנים נוצרו - ואיפה הם גרים -מה תפקידם, ומדוע באמת השאירו אחריהם "סימני היכר: כגון מבנים וסימנים וכל מיני תבליטים בסלעים - כמו התוכנית "חייזרים מן העבר" בערוץ ההיסטוריה - האתר הזה הוא באמת היסטוריה - של החוקר עצמו.
 
למעלה