הכנה חלק ב' - חלק קצרצר

kikona126

New member
הכנה חלק ב' - חלק קצרצר

טוב זה רק חלק מתוך חלק אבל גם בחלק יש חלקים, ובעצם גם לחלק כחלק יש חשיבות. זהו חלק מתוך החלק השני של ההכנה של ימימה. שבוע שעבר סגרתי עוד שנה בחיי ועשיתי חושבין בקשר לעוד שנה שנסגרה. וכתבתי על זה, היום כשקראתי את החלק הזה המשמעות שלו התבהרה לי (מזוית שונה). כל אחד מבין מהחלק מה שנכון לו, וכל קריאה מחדש בזמן נתון מובילה לתובנות אחרות. (זה חלק שמיועד לבנות, אבל אולי גם לבנים יהיו תובנות...)
ולחלק... קל להבין שמהתחלה יש הכרה לחשיבה האישית. אם קודם לומדת דחתה את עצמה בטוחה וחושבת שתמיד צודקת ולא שומעת ואומרת תמיד מילה אחרונה, הרי אותה לומדת לא תתן לפעילות הכרתית להתרחש בה. היא תתקדם עם המרכיב החוסם בה כמו שרגילה לחסום אחרים ואת עצמה. למדים בהכנה הפרדה בין זה לחלקים הנותנים . יש ריבוי ובראשית לימוד מעט ובעיקר זה הבנת המתרחש ביום יום כשאת מחסירה מעצמך לימוד ופריזה ומפזרת את עצמך לאפשר רישום של הבנה , מה את מבינה מהחלק הזה? תהיי צופה דרך צפייה ותזהי מה החלק הזה מלמד על הנמצא בך. אולי תגלי , אולי תמצאי שיש חלקים מיותרים שמחסירים ממך הכרה למקום האישי. החלק הזה מורכבותו נמשכת. הכרה על הקיום האישיקשורה בוודאי לחיים, למציאות, לחברה הסובבת, לבית האישי ולעשיה האישית היום יומית ולדיבור האישי. נתחיל בסדר הנכון, והפניה אל השומעת המקשיבה להכרתה כדי לבדוק עד כמה הקשב האישי נושא את כל העומס האישי את כל אשר רשום ומוכר לנפש אפשר ליצור דרך הקשב האישי . חסימה דוחה את השני. כאשר מדובר בידיעות, אפשר שיהיו התרחבות וישום אבל מגלה גם את המיותר לאט לאט, ואפשר שחלק זה לא ישפר, אמור לטפל דרך קשב. להבין עד כמה נאבקים כדי למצוא מקום אישי בתחום הבית, כמה מאמצים כדי להבטיח את הכרת החשיבה האישית, הדיבור האישי, להבין את הקשר עם העשייה האישית וכמה רגישות ופגיעות עוד כמה ועד כמה התנגדות מעומס מתרחשים. יש ביקורת על העשייה או מאבק אם הדיבור אינו מדייק. מה קורה כלפי השני כשמשליכה עומס ומה קורה ממנו כמחזיר תשובה. דיבורך דיבורו וגם העשייה עם עשייה מתקבלת כל הזמן על ידך , מבטיחה קשר עם המחשבה האישית, קשר חזק ידים, האם אין אחיזות חזקות במרכיבים שמשתמשים כדי להרגיש את מה שמובן כנחוץ? איך להראות חזקה, להראות בסדר להתקבל להשתייך. ישנם הרבה משחקים זיופים שנקלטים , משחקים מוסכמים בתחום הרגשי. משחק אינו מאפשר יציבות של קשר. יציבות מרגש, נתינה כלפי השני אם תקינה מאפשרת לו לזהות, לקלוט שזה נכון ולענות בהתאם. (טוב זה קטע קצרצר מכל החלק, שהוא גם בין היותר ברורים ולכן פרסמתי רק אותו) לאחר קריאה של הקטע, נסו לחשוב למה אתם מתחברים, מה דיבר אליכם, ולמה, איך הוא משתקף אצלכם? אם אתם רוצים תשתפו, ואם לא זה לא נוראה. (אני מצטערת שאין פיסוק, אבל איפה שאני לא שמה אותו הוא לא מתאים לי... כאילו ויש הרבה דרכים לקרוא פה את המשפטים)
 
למעלה