הכנה לכיתה ג' ו ה' במתמטיקה - חוברות מומלצות לתרגול בקיץ

doctorf721

New member
הכנה לכיתה ג' ו ה' במתמטיקה - חוברות מומלצות לתרגול בקיץ

שלום רב.
אשמח לקבל המלצות לתירגול בימי הקיץ במתמטיקה למסיימי כיתות ד' ו ב' ולהכנה לכיתה ה' וג'. יש מבחר די גדול בחנויות אבל לא כל החוברות מוצלחות.
תודה מראש.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
אולי לבקש המלצה מהמורה?

שנה שעברה כהכנה לכיתה ד קניתי חוברת של בעיות מילוליות. או שזה היה לפני שנתיים? בכל אופן לקראת ד הייתי ממליצה דווקא על חוברת אנגלית.
 

נומלה

New member
חוברות חופש הן עונש

מומלץ להמנע מהן אלא אם כן המצב הלימודי של הילד ממש בעייתי. ואם זה המצב לבקש מהמורה חומר.
 
מסכימה. ולמרות זאת שני הבנים שלי קבלו עבודה בחשבון |

העולה ל-ט' קיבל מהמורה למתמטיקה חוברת די רצינית, אבל זה בגלל שהוא בכיתת מופת. גם בסוף כיתה ז' היא שלחה אותם עם עבודה לחופש, כולל ציון.
העולה ל-ה' קיבל חוברת בת 50 (!!!) עמודים בחשבון, אבל זה כי המורה שלו לחשבון ממש קרציה. גם בשנה שעברה היא נתנה להם חוברת עבודה שהייתה להגשה! כמובן שלא עברו על זה, לא בדקו את זה, לא כלום. סתם הוא נלחץ כשחזרנו מחו"ל שבועיים לפני שנה"ל וגילה את זה פתאום. וחצי מהחוברת הייתה על חומר שהם בכלל לא למדו, כלומר עשתה העתק-הדבק להרבה דפים מהאינטרנט, בלי לבדוק בכלל מה הם כוללים. לא אופתע אם גם השנה זה כך.
 
חוברת חשבון

באמת לא כל החוברות מוצלחות. אני קניתי לבן שלי בשנה שעברה חוברת שנקראת "חשבון והנדסה מזווית אחרת". מבחינתי היתרון שלה היה שהיא ממש התאימה למה שהם למדו בכיתה במשך השנה.
זה נכון שחוברות חופש זה עונש, אבל הרגשתי שלבן שלי זה היה ממש חשוב ומשמעותי. אם הוא לא היה מתרגל הוא היה מגיע לתחילת השנה בלי לדעת כלום. הוא מהר מאד שוכח.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
אני גם חושבת שבגיל הזה צריך לרענן את המוח

לכן נעשב חוברות עוד שבועיים שלושה וגם בפולסים עדינים
 
למעלה