הכנסת כלב לדירה שאני משכיר

אברהם160

New member
הכנסת כלב לדירה שאני משכיר

נכבדי יש לי שוכרים טובים בדירה מסיבות שלי רשום בחוזה שלנו בפירוש שאין להכניס כל חיה לבית, והנה גיליתי שיש להם כלב גדול ,אני חושש שלא יהרוס את הדירה כמו כן אני חושש מתגובת השכנים מאחר ששני בני ההזוג עובדים, הכלב עושה את צרכיו בחצר המשותפת, אבקש תגובתכם מה עלי לעשות, בתודה אברהם
 

קלייטון.ש

Well-known member
באפשרותך להודיע להם, רצוי בכתב, שהם מפרים את החוזה שלכם

בכך שבניגוד למוסכם במפורש הם מחזיקים בדירה כלב, ועליהם לסלק את הכלב בתוך זמן שתגדיר, או שתדרוש את פינוי הדירה.
 
אתה יכול

לבקש שיסלקו את הכלב, ואם לא יסכימו שהם יסתלקו.
רק חבל שתפסיד שוכרים טובים בגלל חששות לא מבוססים. אבל זה כבר עניין שלך
 
היי אברהם, האם עשית משהו בנדון?

אשמח אם תשתף אותנו.
בכללי, כפי שאמרו לך לפני - במצב הזה בוצעה למעשה הפרת חוזה, שזה משהו שאי אפשר לקבל בהבנה, ואת זה אני אומרת כחובבת כלבים, ועוד אחת שהמלונה של הכלב שלה ז"ל נמסרה לשוכרים שלה.
&nbsp
אבל... למסור את הכלב זאת גזירה שלרוב הציבור לא יכול לעמוד בה, אתה יכול לדבר איתם על הנושא ולהודיע שלאור הנסיבות הם מתבקשים לעזוב יחד עם הכלב, או לעשות את השיקולים שלך ולאפשר להם להישאר בתנאי שהם לוקחים אחריות על כל נזק שהכלב יעשה בדירה ובשטחים המשותפים בבניין.
&nbsp
ועוד משהו חשוב: האם אתה בטוח שהכלב שייך להם? קיימת אפשרות שהם רק עושים לו דוגיסיטר, אם כי זה עדיין לא סותר את העובדה שמדובר בהפרת חוזה. בזמנו התארחה אצלי חתולה בזמן שבעליה היו בחו"ל, ויצא שבעלת הדירה הגיעה לחידוש החוזה באותה תקופה ולא הגיבה טוב כשראתה אותה. כשציינתי שהיא רק אורחת היא נרגעה מחד, אבל כשחיפשתי שוכרים מחליפים והיו מי ששאלו על בעלי חיים, היא ציינה במפורש שאינה מאשרת.
 
למעלה