הכנס של דן שנערך היום

מצב
הנושא נעול.
חשבת פעם כמה מרצדסים היו באגד???

יש לי שאלת תם אחרי כל הויכוח הארוך
אני לא כל כך בקי בצד הטכני של האוטובוסים, לא מדבר על על מומנט ולא על סל"ד וכו'. אבל אם בדן פעלו ופועלים עד היום למעלה מ-2100 אוטובוסים - האם זו לא הוכחה ש- מ.א.ן. הוא בכל זאת אוטובוס טוב לצרכים של דן. ומה לגבי אגד, שהאנשים הטכניים כל כך בוכים עליו - הרי שם פועלים כמה מאות אוטובוסים של מ.א.ן.
חשבת פעם כמה מרצדסים היו באגד???
וכמה בארץ ??? 18,375 בסה"כ !!! אז מה זה 2100 מאנים ??? על כל מאן יש 8.75 מרצדס ! אז מה זה אומר לך אוהד יקירי ???
 

אוהד11

New member
הנתון שהצגת מדבר בעד עצמו, ובכל זאת

חשבת פעם כמה מרצדסים היו באגד???
וכמה בארץ ??? 18,375 בסה"כ !!! אז מה זה 2100 מאנים ??? על כל מאן יש 8.75 מרצדס ! אז מה זה אומר לך אוהד יקירי ???
הנתון שהצגת מדבר בעד עצמו, ובכל זאת
הנתון שהצגתי אינו מבוטל כשלעצמו, מה עוד שאגד מפעיל גם דגמים של יצרנים אחרים, גם אם הוא מבכה אותם.
 

אורי404

New member
היה מאוד נחמד שם.

הכנס של דן שנערך היום
הוא נסוב בעיקר על עניינים של איכות הסביבה אבל אמנה כאן כמה החלטות או התחייבויות מעניינות: 1. דן התחייבה לGPS בכל האוטובוסים כל שנה (תבדקו את זה) 2. החלפת צבע לאדום בכל האוטובוסים 3. נערך עכשיו ניסוי של לוכדי חלקיקים במערכת לפלטת עשן עם מנועי יורו 2, בשיתוף הטכניון ואונ' בן גוריון - דן אמרו שבמידה והניסוי יצליח הם יתקינו אותו בכל האוטובוסים (לטענתם זה עולה 5000 יורו) 4. יש איזה פיתוח מנועים עם זיהום נמוך בשיתוף מאן והם בוחנים טכנולוגיות חדישות 5. הבאת מפרקיות חדשות (אנדי יפרט בהזדמנות) חוץ מזה הכנס היה חביב, נוצרו כמה קשרים בין אנשים מהפורום לגורמים בדן.. (אנדי ירחיב בנושא).. ואיזשהו אמירה שיתארחו פה בעתיד..
היה מאוד נחמד שם.
חבל שלא הגיעו יותר אנשים מהפורום. הפורום "משך" את הדס שכנאי, מהמארגנים ("לפורום של תפוז יש מה להגיד בנוגע לזה...?" - שאלה שחזרה על עצמה כמה פעמים). וגם אנשים מ"דן". היה את פאר ויסנר. יו"ר הירוקים בתל אביב" שהראה לנו בורות. למשל, הוא טען ש"דן" לא יפתחו את הקווין כי הם (דן) מוכרים את הקווים להפרטה... הוא דיבר על אוטובוסים רבים, שהם ישנים ומזהמים (טענה חסרת שחר, שכן משתדלים מאוד שאוטובוסים שלא מדור ה"יורואים" למינהם יעשו פגיעה מינימאלית בזיהום האויר. היה שם ייצוג של פורום השכונות וגם של פורום האופניים. על השאר אני אספר יותר מאוחר בליה, או מחר , כי אני צריך לרוץ לעבודה.
 

אורי404

New member
קווין-קווים.

היה מאוד נחמד שם.
חבל שלא הגיעו יותר אנשים מהפורום. הפורום "משך" את הדס שכנאי, מהמארגנים ("לפורום של תפוז יש מה להגיד בנוגע לזה...?" - שאלה שחזרה על עצמה כמה פעמים). וגם אנשים מ"דן". היה את פאר ויסנר. יו"ר הירוקים בתל אביב" שהראה לנו בורות. למשל, הוא טען ש"דן" לא יפתחו את הקווין כי הם (דן) מוכרים את הקווים להפרטה... הוא דיבר על אוטובוסים רבים, שהם ישנים ומזהמים (טענה חסרת שחר, שכן משתדלים מאוד שאוטובוסים שלא מדור ה"יורואים" למינהם יעשו פגיעה מינימאלית בזיהום האויר. היה שם ייצוג של פורום השכונות וגם של פורום האופניים. על השאר אני אספר יותר מאוחר בליה, או מחר , כי אני צריך לרוץ לעבודה.
קווין-קווים.
 

אורי404

New member
ועוד ממה שהיה שם.

היה מאוד נחמד שם.
חבל שלא הגיעו יותר אנשים מהפורום. הפורום "משך" את הדס שכנאי, מהמארגנים ("לפורום של תפוז יש מה להגיד בנוגע לזה...?" - שאלה שחזרה על עצמה כמה פעמים). וגם אנשים מ"דן". היה את פאר ויסנר. יו"ר הירוקים בתל אביב" שהראה לנו בורות. למשל, הוא טען ש"דן" לא יפתחו את הקווין כי הם (דן) מוכרים את הקווים להפרטה... הוא דיבר על אוטובוסים רבים, שהם ישנים ומזהמים (טענה חסרת שחר, שכן משתדלים מאוד שאוטובוסים שלא מדור ה"יורואים" למינהם יעשו פגיעה מינימאלית בזיהום האויר. היה שם ייצוג של פורום השכונות וגם של פורום האופניים. על השאר אני אספר יותר מאוחר בליה, או מחר , כי אני צריך לרוץ לעבודה.
ועוד ממה שהיה שם.
1). נושא השילוט בתחנות שלא תמיד ברור. דובר שבתוך האוטובוס עצמו אין שילוט למסלול. בתגובה נאמר שיש מפות בתוך הרבה אוטובוסים. ב-4175 ועוד אוטובוס (לא זוכר את המספר הפנימי) היה בעבר שילוט אלקטרוני מבפנים, שכרגע לא פועל. "דן" אמרו שהן יבדקו את זה. 2). רוכב אופניים אמר שיש הרבה אוטובוסים שעוקפים במרחק מילימטר על מילימטר את הרוכבים ושזה מסוכן. כמו כן, הוא הציע שמחוץ לאוטובוס יהיו מעין "קרניים" לתליית האופניים. ב"דן" אמרו שיבדקו את הנושא הזה, ושיתנו הנחיות לנהגים להיזהר יותר. 3). אי דימום מנוע בעצירה ממושכת בתחנות הקצה - "דן" אמרו שהם מחמירים עם מי שמשאיר את המנוע דומם ללא סיבה. 4). נושא כרטיסים משותף. דובר על הכרטיס המשותף של דן ורכבת ישראל. אחד המומחים בכנס (לא מישהו מ"דן") אמר שיש בעיה עם הרפורמה בתחבורה הציבורית, מפני שיש הרבה מפעילים, וכרגע יש ביוקרטיה של הפעלת כרטיס משותף. כתוצאה מכך קורה אחד משני הברירות: או לשפוך כסף על כרטיסים שונים, או להשתמש בקו ארוך ומסורבל, שלבסוף גם לא מגיע הכי קרוב לאן שרצה הנוסע להגיע.
 
2ו3 מאוד נכונים

ועוד ממה שהיה שם.
1). נושא השילוט בתחנות שלא תמיד ברור. דובר שבתוך האוטובוס עצמו אין שילוט למסלול. בתגובה נאמר שיש מפות בתוך הרבה אוטובוסים. ב-4175 ועוד אוטובוס (לא זוכר את המספר הפנימי) היה בעבר שילוט אלקטרוני מבפנים, שכרגע לא פועל. "דן" אמרו שהן יבדקו את זה. 2). רוכב אופניים אמר שיש הרבה אוטובוסים שעוקפים במרחק מילימטר על מילימטר את הרוכבים ושזה מסוכן. כמו כן, הוא הציע שמחוץ לאוטובוס יהיו מעין "קרניים" לתליית האופניים. ב"דן" אמרו שיבדקו את הנושא הזה, ושיתנו הנחיות לנהגים להיזהר יותר. 3). אי דימום מנוע בעצירה ממושכת בתחנות הקצה - "דן" אמרו שהם מחמירים עם מי שמשאיר את המנוע דומם ללא סיבה. 4). נושא כרטיסים משותף. דובר על הכרטיס המשותף של דן ורכבת ישראל. אחד המומחים בכנס (לא מישהו מ"דן") אמר שיש בעיה עם הרפורמה בתחבורה הציבורית, מפני שיש הרבה מפעילים, וכרגע יש ביוקרטיה של הפעלת כרטיס משותף. כתוצאה מכך קורה אחד משני הברירות: או לשפוך כסף על כרטיסים שונים, או להשתמש בקו ארוך ומסורבל, שלבסוף גם לא מגיע הכי קרוב לאן שרצה הנוסע להגיע.
2ו3 מאוד נכונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה