הכנס של דן שנערך היום

מצב
הנושא נעול.

טוארג

New member
אולי די עם התיאוריות המטופשות האלה?

בטח נקיים ! אגד מטפל לדן במאנים !
אגד דואג גם לדן ! ראה מוסך אזור (AZUR). בסופו של פרק ההסטוריה הנוכחי, יבלע אגד את דן. זה יתחיל עם חברת "אגדן" ואח"כ יחזרו לשם הנפלא שהעניק חיים נחמן-ביאליק ביום 21.03.1933 לחברה: "אגד" ! מה שקורה היום מזכיר את מה שקרה בתחילת שנות ה- 30' בדיוק ! קודם יעני הפרטות, אח"כ מריבות, ובסוף: איחוד סוחף שבסופו של דבר תהיינה לנו "שתי" חברות לאוטובוסים: הראשונה: "אגד", והשניה: "אגד" !!! והנה הסמל המסמל איכות בתחבורה ציבורית:
אולי די עם התיאוריות המטופשות האלה?
לא אגדן, לא אינגלה, לא נעליים, ולא כלום. אתה לא שם לב שאף אחד כבר לא מגיב על השטויות האלה?
 
אלה לא תאוריות ! זו המציאות וכדאי

אולי די עם התיאוריות המטופשות האלה?
לא אגדן, לא אינגלה, לא נעליים, ולא כלום. אתה לא שם לב שאף אחד כבר לא מגיב על השטויות האלה?
אלה לא תאוריות ! זו המציאות וכדאי
שתבין אחת ולתמיד שלא כל אחד חושב כמוך ! לכל אחד יש את ההתמחויות שלו ! 40 שנות מחקר באוטובוסים - זה כולה מה שיש לי וארכיון אוטובוסים גדול יותר מאגד ודן ביחד ! לא סתם אני זקוק ל 6 דיסקים קשיחים כאשר כל אחד בן 80 ג'יגה, במחשב ! קצת קשה עם מחשב בן 480 ג'יגה עם תכנית הרחבה ל- 2000 ג'יגה ! קצת קשה עם מארז בגודל של אוטובוס ועם עשרות כרטיסים להרחבה ! בגלל הארכיון הזה אני צריך לעבוד עם זכרון פנימי של 4096 RDRAM. למזלי, יש גיבוי להכל על מס' DVD'S בעיר אחרת כמובן. תשמע יובל: אני הולך לישון. בהזדמנות תוכל לראות את ארכיון התח"צ הגדול בארץ ! (אם תרצה). ותמיד תזכור: מרצדס הוא הזהב ! יאללה: לילה טוב וליל מנוחה מקפטן מרצדס.
 

טוארג

New member
אני רק יכול להמליץ לך על מקום לתקן

אלה לא תאוריות ! זו המציאות וכדאי
שתבין אחת ולתמיד שלא כל אחד חושב כמוך ! לכל אחד יש את ההתמחויות שלו ! 40 שנות מחקר באוטובוסים - זה כולה מה שיש לי וארכיון אוטובוסים גדול יותר מאגד ודן ביחד ! לא סתם אני זקוק ל 6 דיסקים קשיחים כאשר כל אחד בן 80 ג'יגה, במחשב ! קצת קשה עם מחשב בן 480 ג'יגה עם תכנית הרחבה ל- 2000 ג'יגה ! קצת קשה עם מארז בגודל של אוטובוס ועם עשרות כרטיסים להרחבה ! בגלל הארכיון הזה אני צריך לעבוד עם זכרון פנימי של 4096 RDRAM. למזלי, יש גיבוי להכל על מס' DVD'S בעיר אחרת כמובן. תשמע יובל: אני הולך לישון. בהזדמנות תוכל לראות את ארכיון התח"צ הגדול בארץ ! (אם תרצה). ותמיד תזכור: מרצדס הוא הזהב ! יאללה: לילה טוב וליל מנוחה מקפטן מרצדס.
אני רק יכול להמליץ לך על מקום לתקן
אותם. (כל השאר לא בדיוק עניין אותי...) היום נפטר ילד בן 18 שנפצע קשה בתאונת דרכים שסיבותיה לא ברורות. חבל. חבל חבל חבל. זה כואב. ת.נ.צ.ב.ה
ערן כוכבי - 1986-2004
 
לא זקוק לשום תיקונים ! תודה !

אני רק יכול להמליץ לך על מקום לתקן
אותם. (כל השאר לא בדיוק עניין אותי...) היום נפטר ילד בן 18 שנפצע קשה בתאונת דרכים שסיבותיה לא ברורות. חבל. חבל חבל חבל. זה כואב. ת.נ.צ.ב.ה
ערן כוכבי - 1986-2004
לא זקוק לשום תיקונים ! תודה !
 
אביתר, שמשות זה לא ממש טיפול...

בטח נקיים ! אגד מטפל לדן במאנים !
אגד דואג גם לדן ! ראה מוסך אזור (AZUR). בסופו של פרק ההסטוריה הנוכחי, יבלע אגד את דן. זה יתחיל עם חברת "אגדן" ואח"כ יחזרו לשם הנפלא שהעניק חיים נחמן-ביאליק ביום 21.03.1933 לחברה: "אגד" ! מה שקורה היום מזכיר את מה שקרה בתחילת שנות ה- 30' בדיוק ! קודם יעני הפרטות, אח"כ מריבות, ובסוף: איחוד סוחף שבסופו של דבר תהיינה לנו "שתי" חברות לאוטובוסים: הראשונה: "אגד", והשניה: "אגד" !!! והנה הסמל המסמל איכות בתחבורה ציבורית:
אביתר, שמשות זה לא ממש טיפול...
 
מה אתה מקשקש לי: הרי באגד יש

אביתר, שמשות זה לא ממש טיפול...
מה אתה מקשקש לי: הרי באגד יש
שמשה קדמית אחרת לגמרי !!!!!!!!! אני מדבר על המנוע !!! אגד לא מחזיקים בסטוק את השמשה הקדמית של דן ! "רק" פותרים לדן בעיות מכניות קשות ולעיתים בזכות הידע הרב שהוא ענק באגד לעומת דן הקטנה. אני לא חייב להסכים איתך בכלום בנושא זה ! ברור מאליו שאני חושב בדיוק הפוך ממך וזו זכותי הלגיטימית כפי שזו זכותך הלגיטימית לחשוב הפוך ממני. דן יודעים מצויין ש-מאן הוא בינוני מאוד אבל אין להם כסף למרצדס. באגד דווקא יש כסף אך הבעיה היא לא רק המחיר הגבוה: 1,305,000 אלא גם השיקול הברור שלא כדאי להוציא סכום כזה ל- 15 שנה בלבד ! ועוד שיקול שלא אדון בו כאן מסיבה ברורה.
 

alantan

New member
מזכיר לי מקרה ב-Pinner

טוארג,
הנאמנות שלך לדן גורמת לי הערצה. באמת, אתה מדהים בהשתכנעותך.
אבל, לא כולם שותפים לדעה הזו, אתה יודע. בוא אני אתן לך את ההתרשמויות שהיו לי בילדותי כל פעם שהייתי מבקר בתל-אביב: אגד = אוטובוסים נקיים, נעימים ומהירים, לא רעשניים ובעלי מושבים גבוהים ונוחים (אני עד היום זוכר איך אהבתי את המושבים הגבוהים והחמים שהיו ל-O305). דן = אוטובוסים איטיים, רעשניים בטרוף ולא נוחים (מה היה הקטע של הכסאות העץ הקשיחים האלו?!) זה הרושם שלי דאז, בגיל 9-10, כשעוד לא היה לי מושג מה זה מרצדס ומה זה מאן. הרושם שלי היום הוא כזה: אגד ודן הם כמעת אותו הדבר. אוטובוסים טובים ונקיים, שרות סדיר... לאגד מורגש הנסיון הרב יותר, וכמו כן יש להם את האוטובוסים הטובים יותר, אך בתכלס הם כמעת אותה החברה... אתה מלכך על אגד סתם. האוטובוסים שלהם לא מלוכלכים יותר מאלו של דן, גם באגד וגם בדן נתקלתי במספיק אוטובוסים מלוכלכים, אבל בשתי החברות רוב האוטובוסים נקיים ומטופלים. אותו דבר לגבי הנהגים: יש נהגים אדיבים ונחמדים גם באגד וגם בדן, וכמו כן יש נהגים זבלים בשתי החברות. לי דווקה היה נסיון רע יותר עם דן - עד היום אני זוכר איך עמדתי עם דמעות בעייניים בגיל 13 כשאיזה נהג בקו דן בתל אביב העיף אותי מהאוטובוס כי לא הייתי בטוח באיזו תחנה לרדת, אחרי שוא צעק עלי "אתה מבלבל לי את המח, רד כבר ועוף לי מהעייניים", ונסע כאשר הוא השאיר אותי עומד, מבוהל, במקום שלא הייתי בו בחיי ולא ידעתי לאיזה כוון לרוץ...
כך שתעשה לי טובה, אל תספר לי על "דן הקדושים" ו"אגד הנוראיים". אני לא קונה. אתה אוהב את דן כי זו החברה שלך, אלה האוטובוסים שאתה רגיל אלייהם. זו גם הסיבה שבגללה אני אוהב את אגד.
מזכיר לי מקרה ב-Pinner
כן, גם ב-London Transport המהולל היו זבלות. בגיל 12, כשניסיתי לצלצל בפעמון, והכפתור לא פעל, צעק הנהג: "Do you want to get off?" כשעניתי לו בחיוב, הוא צרח "So ring the fucking bell, cunt!", עצר בחריקת בלמים, פתח את הדלת וגער: "Get off the effing bus!".
 
ג'יי, התרשמות שלי מההשוואה כיום

טוארג,
הנאמנות שלך לדן גורמת לי הערצה. באמת, אתה מדהים בהשתכנעותך.
אבל, לא כולם שותפים לדעה הזו, אתה יודע. בוא אני אתן לך את ההתרשמויות שהיו לי בילדותי כל פעם שהייתי מבקר בתל-אביב: אגד = אוטובוסים נקיים, נעימים ומהירים, לא רעשניים ובעלי מושבים גבוהים ונוחים (אני עד היום זוכר איך אהבתי את המושבים הגבוהים והחמים שהיו ל-O305). דן = אוטובוסים איטיים, רעשניים בטרוף ולא נוחים (מה היה הקטע של הכסאות העץ הקשיחים האלו?!) זה הרושם שלי דאז, בגיל 9-10, כשעוד לא היה לי מושג מה זה מרצדס ומה זה מאן. הרושם שלי היום הוא כזה: אגד ודן הם כמעת אותו הדבר. אוטובוסים טובים ונקיים, שרות סדיר... לאגד מורגש הנסיון הרב יותר, וכמו כן יש להם את האוטובוסים הטובים יותר, אך בתכלס הם כמעת אותה החברה... אתה מלכך על אגד סתם. האוטובוסים שלהם לא מלוכלכים יותר מאלו של דן, גם באגד וגם בדן נתקלתי במספיק אוטובוסים מלוכלכים, אבל בשתי החברות רוב האוטובוסים נקיים ומטופלים. אותו דבר לגבי הנהגים: יש נהגים אדיבים ונחמדים גם באגד וגם בדן, וכמו כן יש נהגים זבלים בשתי החברות. לי דווקה היה נסיון רע יותר עם דן - עד היום אני זוכר איך עמדתי עם דמעות בעייניים בגיל 13 כשאיזה נהג בקו דן בתל אביב העיף אותי מהאוטובוס כי לא הייתי בטוח באיזו תחנה לרדת, אחרי שוא צעק עלי "אתה מבלבל לי את המח, רד כבר ועוף לי מהעייניים", ונסע כאשר הוא השאיר אותי עומד, מבוהל, במקום שלא הייתי בו בחיי ולא ידעתי לאיזה כוון לרוץ...
כך שתעשה לי טובה, אל תספר לי על "דן הקדושים" ו"אגד הנוראיים". אני לא קונה. אתה אוהב את דן כי זו החברה שלך, אלה האוטובוסים שאתה רגיל אלייהם. זו גם הסיבה שבגללה אני אוהב את אגד.
ג'יי, התרשמות שלי מההשוואה כיום
אני נתתי לאגד חיפה תק' נסיון של חודש וחצי: נסעתי ביום ראשון בבוקר בדן אח"כ רכבת ואח"כ אגד חיפה וביום חמישי חזרתי עם אגד חיפה, רכבת ודן. אחרי כמעט חודשיים החלטתי לעבור לרכב פרטי, ואתה יודע למה? בגלל אגד חיפה. פעם, אכן שני המפעילים אכן היו זהים בכל פרמטר למעט דגמי האוטובוסים, כיום השירות של דן ללקוח גבוהה בהרבה מזה של אגד. לאגד אין מפות ל-85% מהקווים ב-90% מהתחנות. אגד הייתה מתה לאתר כמו של דן ולמודיעין כמו שלהם. הלוואי והסידורים באגד חיפה היו מסודרים כמו דן ב-ים למשל! ואלו רק חלק מהדוגמאות... עם זאת, איני ממעיט ולא בקצת מערכה של אגד ומהנסיון שצברה במהלך שותיה ורוב אזורי הפעילות שלה.
 
שרות אגד בירושלים = 10 !!! לפני

ג'יי, התרשמות שלי מההשוואה כיום
אני נתתי לאגד חיפה תק' נסיון של חודש וחצי: נסעתי ביום ראשון בבוקר בדן אח"כ רכבת ואח"כ אגד חיפה וביום חמישי חזרתי עם אגד חיפה, רכבת ודן. אחרי כמעט חודשיים החלטתי לעבור לרכב פרטי, ואתה יודע למה? בגלל אגד חיפה. פעם, אכן שני המפעילים אכן היו זהים בכל פרמטר למעט דגמי האוטובוסים, כיום השירות של דן ללקוח גבוהה בהרבה מזה של אגד. לאגד אין מפות ל-85% מהקווים ב-90% מהתחנות. אגד הייתה מתה לאתר כמו של דן ולמודיעין כמו שלהם. הלוואי והסידורים באגד חיפה היו מסודרים כמו דן ב-ים למשל! ואלו רק חלק מהדוגמאות... עם זאת, איני ממעיט ולא בקצת מערכה של אגד ומהנסיון שצברה במהלך שותיה ורוב אזורי הפעילות שלה.
שרות אגד בירושלים = 10 !!! לפני
שנה נסעתי בתל-אביב בדן ! ממש סיוט ! הנהג היה מאוד נחמד וחברמן אך האוטובוס היה מסריח ומלוכלך עם כסא לא נוח ועם חרא של מיתלים. המיתלים ב- NL263 של דן הם בכלל לא המתלים ב- NL313 של אגד ובוודאי לא המתלים הנהדרים ב- 0405. חיצונית, ה263 דומה ל313 אך פנימית זה שני אוטובוסים שונים. רעש המנוע שונה ועוד. המאן של אגד יותר מטופח ויותר מושקע. יש בו גם שיפורים של מהנדסי אגד שלא קיימים בדן. הנסיון הינו פרמטר חשוב ביותר. ובאגד יש יותר ידע וניסיון, יותר דעות, יותר בוחנים, יותר מוסכים פר אוטובוס בודד ולמרות הכל אתר אינטרנט פחות מושקע אך אל תשכח שבלילה אחד אפשר לשנות את כל האתר ! בלילה אחד לא תוכל להחליף את כל המאנים למרצדסים !!!
 

צחקן

New member
אביתר, יש לעשות דבר אחד:

שרות אגד בירושלים = 10 !!! לפני
שנה נסעתי בתל-אביב בדן ! ממש סיוט ! הנהג היה מאוד נחמד וחברמן אך האוטובוס היה מסריח ומלוכלך עם כסא לא נוח ועם חרא של מיתלים. המיתלים ב- NL263 של דן הם בכלל לא המתלים ב- NL313 של אגד ובוודאי לא המתלים הנהדרים ב- 0405. חיצונית, ה263 דומה ל313 אך פנימית זה שני אוטובוסים שונים. רעש המנוע שונה ועוד. המאן של אגד יותר מטופח ויותר מושקע. יש בו גם שיפורים של מהנדסי אגד שלא קיימים בדן. הנסיון הינו פרמטר חשוב ביותר. ובאגד יש יותר ידע וניסיון, יותר דעות, יותר בוחנים, יותר מוסכים פר אוטובוס בודד ולמרות הכל אתר אינטרנט פחות מושקע אך אל תשכח שבלילה אחד אפשר לשנות את כל האתר ! בלילה אחד לא תוכל להחליף את כל המאנים למרצדסים !!!
אביתר, יש לעשות דבר אחד:
ב"ה ש"דן" תקבץ אליה חברות, ואחרי כן תתאחד עם אגד.... מה אתה אומר? בקרוב אגד הולכת להיות חברה בע"מ, מה שיאפשר לה לקנות את "דן" בעיסקה דומה ל"שטראוס - עלית" מה אתה אומר? זה יאפשר, לקנות בבת - אחת לדגומה, לא 660 סיטראוים אלא 1660 סיטראויים (הוזלה משמעותית במחיר אמורה להיות פה, הלא כן?).
 
רעיון נחמד !

אביתר, יש לעשות דבר אחד:
ב"ה ש"דן" תקבץ אליה חברות, ואחרי כן תתאחד עם אגד.... מה אתה אומר? בקרוב אגד הולכת להיות חברה בע"מ, מה שיאפשר לה לקנות את "דן" בעיסקה דומה ל"שטראוס - עלית" מה אתה אומר? זה יאפשר, לקנות בבת - אחת לדגומה, לא 660 סיטראוים אלא 1660 סיטראויים (הוזלה משמעותית במחיר אמורה להיות פה, הלא כן?).
רעיון נחמד !
 
איך אתה מכיר את השירות שלהם?

שרות אגד בירושלים = 10 !!! לפני
שנה נסעתי בתל-אביב בדן ! ממש סיוט ! הנהג היה מאוד נחמד וחברמן אך האוטובוס היה מסריח ומלוכלך עם כסא לא נוח ועם חרא של מיתלים. המיתלים ב- NL263 של דן הם בכלל לא המתלים ב- NL313 של אגד ובוודאי לא המתלים הנהדרים ב- 0405. חיצונית, ה263 דומה ל313 אך פנימית זה שני אוטובוסים שונים. רעש המנוע שונה ועוד. המאן של אגד יותר מטופח ויותר מושקע. יש בו גם שיפורים של מהנדסי אגד שלא קיימים בדן. הנסיון הינו פרמטר חשוב ביותר. ובאגד יש יותר ידע וניסיון, יותר דעות, יותר בוחנים, יותר מוסכים פר אוטובוס בודד ולמרות הכל אתר אינטרנט פחות מושקע אך אל תשכח שבלילה אחד אפשר לשנות את כל האתר ! בלילה אחד לא תוכל להחליף את כל המאנים למרצדסים !!!
איך אתה מכיר את השירות שלהם?
אתה הרי נוסע בפרייבט כל הזמן, לא? אמנם גם אני עם פרייבט, אבל למרכז העיר לעולם אוטובוס "דן" יהיה הרבה יותר מהיר וזול, לכן אני נוסע פעם בכמה זמן עם דן (כנוסע רגיל). אני מעריך את הידע שלך ועם הרישומים שלך אני לא מתווכח, אבל לשמוע ממך שהשירות שלהם בי-ם הוא 10 כשאתה נוסע בפרייבט זה קצת מוגזם. לגבי רעש המנוע - הוא אכן שונה, כי דן מקפידים לבודד את המנוע פי 2 מאגד, והרי מדובר בשני דגמים שונים, לא? לגבי טיפוח - אתה יודע שזה לא קשור לחברה, אלא לנהג... ולעניין הכיסאות: דן היו הראשונים בארץ להשתמש בדגמים עירוניים בכיסאות ה-Vogelsitze שמיובאים ע"י פלטכניקה כבר ב-NL 202 שקדם ל-EL, וכמובן החל מסדרת ה-EL בצורה סדירה, אותם כיסאות אשר אגד החלה להכניס יותר מאוחר ב-O405. לטעמי, אלא הכיסאות הנוחים ביותר, אפילו יותר מכיסאות בינעירוניים מתכווננים.
 
תתפלא: אני נוסע בקו 4 בירושלים

איך אתה מכיר את השירות שלהם?
אתה הרי נוסע בפרייבט כל הזמן, לא? אמנם גם אני עם פרייבט, אבל למרכז העיר לעולם אוטובוס "דן" יהיה הרבה יותר מהיר וזול, לכן אני נוסע פעם בכמה זמן עם דן (כנוסע רגיל). אני מעריך את הידע שלך ועם הרישומים שלך אני לא מתווכח, אבל לשמוע ממך שהשירות שלהם בי-ם הוא 10 כשאתה נוסע בפרייבט זה קצת מוגזם. לגבי רעש המנוע - הוא אכן שונה, כי דן מקפידים לבודד את המנוע פי 2 מאגד, והרי מדובר בשני דגמים שונים, לא? לגבי טיפוח - אתה יודע שזה לא קשור לחברה, אלא לנהג... ולעניין הכיסאות: דן היו הראשונים בארץ להשתמש בדגמים עירוניים בכיסאות ה-Vogelsitze שמיובאים ע"י פלטכניקה כבר ב-NL 202 שקדם ל-EL, וכמובן החל מסדרת ה-EL בצורה סדירה, אותם כיסאות אשר אגד החלה להכניס יותר מאוחר ב-O405. לטעמי, אלא הכיסאות הנוחים ביותר, אפילו יותר מכיסאות בינעירוניים מתכווננים.
תתפלא: אני נוסע בקו 4 בירושלים
מדי-פעם ! דן לא יודעים דבר וחצי דבר על המנוע הזה ! כל יום אגד מקבלת במוסך אזור טלפונים של הצלה מדן ! אני חושב שהויכוח הזה לא עומד להסתיים. אני נסעתי גם בדן בקו 4 ובקו 5 והנסיעה לא משהו. הרבה יותר נעים לנסוע באגד כמובן. אני מכיר היטב את כל 4 השיפורים שעשו באגד למאן ! בין היתר שולבו אביזרים של מרצדס, למשל צינורות המנוע ! אני מחכה ליום שאגד תיבלע את דן באיחוד ואז נוכל להתפטר מכל מיני מאנים חורקים ומרעישין בישין... אחוז התקלות ומהות התקלות בדגם 313 ממש ענק ! זה אוטובוס מאוד שברירי ועדין. כדאי שתבוא למוסך המרכזי בתלפיות או בעטרות ותראה במו-עינייך איך המכונאים מקללים ויורקים על האוטו הזה... זה טקס מאוד מבדר ומצחיק ! אבל כאשר מגיע 0405 למוסך, פורשים לו שטיח אדום...
 
ברור שהוויכוח לא יסתיים!../images/Emo163.gif

תתפלא: אני נוסע בקו 4 בירושלים
מדי-פעם ! דן לא יודעים דבר וחצי דבר על המנוע הזה ! כל יום אגד מקבלת במוסך אזור טלפונים של הצלה מדן ! אני חושב שהויכוח הזה לא עומד להסתיים. אני נסעתי גם בדן בקו 4 ובקו 5 והנסיעה לא משהו. הרבה יותר נעים לנסוע באגד כמובן. אני מכיר היטב את כל 4 השיפורים שעשו באגד למאן ! בין היתר שולבו אביזרים של מרצדס, למשל צינורות המנוע ! אני מחכה ליום שאגד תיבלע את דן באיחוד ואז נוכל להתפטר מכל מיני מאנים חורקים ומרעישין בישין... אחוז התקלות ומהות התקלות בדגם 313 ממש ענק ! זה אוטובוס מאוד שברירי ועדין. כדאי שתבוא למוסך המרכזי בתלפיות או בעטרות ותראה במו-עינייך איך המכונאים מקללים ויורקים על האוטו הזה... זה טקס מאוד מבדר ומצחיק ! אבל כאשר מגיע 0405 למוסך, פורשים לו שטיח אדום...
ברור שהוויכוח לא יסתיים!

בשביל זה שנינו נמצאים כאן בפורום (בין השאר)...
 

JayZed

New member
לצערי, אני לא מכיר

ג'יי, התרשמות שלי מההשוואה כיום
אני נתתי לאגד חיפה תק' נסיון של חודש וחצי: נסעתי ביום ראשון בבוקר בדן אח"כ רכבת ואח"כ אגד חיפה וביום חמישי חזרתי עם אגד חיפה, רכבת ודן. אחרי כמעט חודשיים החלטתי לעבור לרכב פרטי, ואתה יודע למה? בגלל אגד חיפה. פעם, אכן שני המפעילים אכן היו זהים בכל פרמטר למעט דגמי האוטובוסים, כיום השירות של דן ללקוח גבוהה בהרבה מזה של אגד. לאגד אין מפות ל-85% מהקווים ב-90% מהתחנות. אגד הייתה מתה לאתר כמו של דן ולמודיעין כמו שלהם. הלוואי והסידורים באגד חיפה היו מסודרים כמו דן ב-ים למשל! ואלו רק חלק מהדוגמאות... עם זאת, איני ממעיט ולא בקצת מערכה של אגד ומהנסיון שצברה במהלך שותיה ורוב אזורי הפעילות שלה.
לצערי, אני לא מכיר
את אגד חיפה, כך שאני לא יכול להגיב. אם זו ההתרשמות שלך - זכותך לה. יכול להיות בשנה שלא הייתי בארץ אגד התדרדרו, או דן השתפרו, אני לא שולל אפשרויות אלו. אבל אני לא ממהר לקפוץ לשום מסקנות, כשאחזור (עוד שבוע וחצי, תודה לאל!
) אני אבדוק הכל בעצמי. לדעתי, הכוחות שבפעולה כאן הם הקשירה שלנו למה שאנו אוהבים. אתה (אני מניח) גר באיזור שדן משרתים ורגיל לדן מאז ומתמיד, ואוהב את דן יותר מאגד. לכן באגד אתה רואה את כל מה שרע, ולא רואה את מה שטוב. כנ"ל לגבי, רק הפוך: אני גדלתי עם אגד, אני אוהב את אגד, ולכן אני לא שם לב לחסרונות הקטנים שלהם אבל שם לב לכל החסרונות של דן. שניינו לא עושים זאת בזדון או בגלל שאנחנו מתעלמים מעובדות במכוון, פשוט ככה אנחנו רואים דברים. בוא פשוט "נסכים לא להסכים" בנושא של אגד VS דן כי לא נצליח לשכנע אחד את השני או כל אחד אחר. להגיד לך את האמת, כולם בארץ ואחאד מפונקים בנושא אוטובוסים. אני כבר לא מדבר על אגד ודן - פה בבוסטון היו מתים אפילו לשרות של קווים או מרגלית, אך הם כל-כך רחוקים מזה...
 
../images/Emo9.gifמסכים לגבי האי ההסכמה

לצערי, אני לא מכיר
את אגד חיפה, כך שאני לא יכול להגיב. אם זו ההתרשמות שלך - זכותך לה. יכול להיות בשנה שלא הייתי בארץ אגד התדרדרו, או דן השתפרו, אני לא שולל אפשרויות אלו. אבל אני לא ממהר לקפוץ לשום מסקנות, כשאחזור (עוד שבוע וחצי, תודה לאל!
) אני אבדוק הכל בעצמי. לדעתי, הכוחות שבפעולה כאן הם הקשירה שלנו למה שאנו אוהבים. אתה (אני מניח) גר באיזור שדן משרתים ורגיל לדן מאז ומתמיד, ואוהב את דן יותר מאגד. לכן באגד אתה רואה את כל מה שרע, ולא רואה את מה שטוב. כנ"ל לגבי, רק הפוך: אני גדלתי עם אגד, אני אוהב את אגד, ולכן אני לא שם לב לחסרונות הקטנים שלהם אבל שם לב לכל החסרונות של דן. שניינו לא עושים זאת בזדון או בגלל שאנחנו מתעלמים מעובדות במכוון, פשוט ככה אנחנו רואים דברים. בוא פשוט "נסכים לא להסכים" בנושא של אגד VS דן כי לא נצליח לשכנע אחד את השני או כל אחד אחר. להגיד לך את האמת, כולם בארץ ואחאד מפונקים בנושא אוטובוסים. אני כבר לא מדבר על אגד ודן - פה בבוסטון היו מתים אפילו לשרות של קווים או מרגלית, אך הם כל-כך רחוקים מזה...
מסכים לגבי האי ההסכמה
אני גר ביפו - יש פה יתרון לדן ע"פ אגד. עם זאת, נסעתי גם די הרבה באגד (קו 86 ו-85).
 

אורי404

New member
איך שכחת את ה-3643?

נסעת עם נהג איטי כנראה...
כמה SLים שנוסעים בצורה יוצאת מן הכלל: 4081, 3986, 4082, 4084, 4100 וישנים: 3003, 3164, 3390, 3401, 3527, 3814 ועוד כהנה וכהנה דוגמאות שלא עולות לי לראש עכשיו. וה-SU קורע בלי בעיה גם את הB12, רק מול הO404 יש תחרות אמיתית. לגבי הגיל: אני נסעתי בגרמניה עם מאן SD 200 שזה SL 200 דו-קומתי והוא נסע כמו חדש (פעמיים). להערכתי האוטו היה בן 20, ע"פ האיבזור בפנים והחומרים ממנו היה בנוי לא היתה לי הזדמנות לבדוק את תאריך הייצור. אוטובוסי דן ישנים (בני למעלה מ-20) נוסעים כיום ברחבי ירדן, כנראה כרתים ובקרוב גם אפריקה (בני למעלה מ-15). נסעתי עם O405 עם מגדש טורבו והוא גם אוטו מצוין, אך אני מעדיף את ה-SL 200 או ה-EL 262 שהוא נעים בהרבה מה-O405 (אני לא מדבר כאן על נמוכי הרצפה). לגבי ה-B7L: בנסיעתי הראשונה בו אני חייב לומר שהנסיעה היתה נעימה, לא הרגשתי בעיה במתלים אך הוא לא היה זריז במיוחד אם כי עדיף על ה-EL 202 פי כמה.
איך שכחת את ה-3643?
ל"דן" יש SL משנת 1984 של האחים מזרחי (ארז ואילן, אם אני לא טועה). זהו אוטובוס שנראה תמיד מבריק ונוסע יופי.
 
וכאשר הורד ה- 0305 האחרון מהכביש

איך שכחת את ה-3643?
ל"דן" יש SL משנת 1984 של האחים מזרחי (ארז ואילן, אם אני לא טועה). זהו אוטובוס שנראה תמיד מבריק ונוסע יופי.
וכאשר הורד ה- 0305 האחרון מהכביש
בירושלים בשנת 1997, המצב שלו היה חדש כמו בשנת 1980 ! מדובר על אחרון המוהיקנים של דור הנפילים: 60-826-80.
 

אורי404

New member
כמה הערות.

המאן NL-313 = כשלון ענק באגד !
זה אחד מהאוטובוסים הגרועים ביותר שהיו מאז תקופת השוסונים. אחוז התקלות בהם עצום ! הסחיבה שלהם גרועה. הנוחות שלהם קטסטרופלית ! הנהגים שונאים אותם ! פשוט אוטו נורא ואיום ! הכל מתפרק ! הכל עדין ! וחוצמזה: האוטו מכוער בלי הכרה: נראה בדיוק כמו מכולה ירוקה בנמל. תשאל פעם את דני הגדול מה מספרים לו הנהגים המסכנים !!! הם פשוט דורשים את ה- 0405 שלהם בחזרה !
כמה הערות.
הסחיבה של ה-NL313 טובה מאוד (310 כוחות סוס זה המון לאוטובוס עירוני). זהו אוטובוס חזק יותר מה-0405 המוגדשים. הוא גם שקט מאוד. למרות זאת, נהגים באגד מעדיפים באופן חד את ה-0405 (כולל אפילו, את הגירסאות ללא הטורבו), בגלל שהנהיגה בהם נוחה יותר. אבל עדיין, המאן הוא לא מהדגם הגרוע מאז תקופת השוסונים. היה את הניאופלנים (אוטובוסי הקומותיים), שעשו תקלות, והיו את המיניבוסים של מרצדס בשנות התשעים, שהיו בהם תקלות רבות, ונהגים מאגד מדחיקים אותם מהזיכרון.
 
מנוע: OM407ha 6 cyl. in line-Euro I

כמה הערות.
הסחיבה של ה-NL313 טובה מאוד (310 כוחות סוס זה המון לאוטובוס עירוני). זהו אוטובוס חזק יותר מה-0405 המוגדשים. הוא גם שקט מאוד. למרות זאת, נהגים באגד מעדיפים באופן חד את ה-0405 (כולל אפילו, את הגירסאות ללא הטורבו), בגלל שהנהיגה בהם נוחה יותר. אבל עדיין, המאן הוא לא מהדגם הגרוע מאז תקופת השוסונים. היה את הניאופלנים (אוטובוסי הקומותיים), שעשו תקלות, והיו את המיניבוסים של מרצדס בשנות התשעים, שהיו בהם תקלות רבות, ונהגים מאגד מדחיקים אותם מהזיכרון.
מנוע: OM407ha 6 cyl. in line-Euro I
של מרצדס 0405 הוא מנוע חזק וענק !!!! אתה יודע כמה כוח-סוס יש לו ???? אתה יודע מה המומנט שלו ? מה אתה מקשקש על מנוע קטן של מאן קטן של 310 כו"ס ??? 310 כו"ס לאוטובוס עירוני זה מה היה במרצדס בשנות ה- 70 !!! היות ומאן מפגרת אחרי מרצדס בלפחות 30 שנה במודרניזציה, הייה בטוח שכאשר למאן יהיו 350 כו"ס באוטובוס עירוני, למרצדס יהיו כבר 480 לאוטו עירוני !!! כבר היום ניתן להזמין סיטארו עם 410 כו"ס !!! כל ההשוואה בין מאן למרצדס טיפשית לחלוטין. 1,000,000 פעמים קבעו המומחים: מרצדס עדיף בכל פרמטר !!! הח'ברה באגד מחזיקים את הבטן כאשר הם רואים מאן של דן ! הצבע האדום לא עושה רושם על אף אחד ! אולי על הפשפשים בגן העיר... אגד לפחות לא העתיקה את הירוק שלה (שאני לא אוהב) מאף אחד אחר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה