הכנת תליון של צלב הפוך

hyperactiv

New member
הכנת תליון של צלב הפוך

אהלן, סלחו לי אם הנושא לא שייך לפה, אבל הייתי קצת מבולבל, לא ידעתי איפה לכתוב את ההודעה. רציתי לדעת משהו שנראה פשוט, ואת דעתם של אנשים מנוסים בנושא של מתכת וכדומה. ברצוני לקנות תליון פשוט של צלב רגיל, ובדרך מסויימת לקחת את העיגול שבו מכניסים את השרשרת, להוציא אותו, ולחבר אותו מלמטה. כלומר- העיגול שבו מוכנסת השרשרת יועבר לחלק התחתון של הצלב וככה יווצר צלב הפוך, אני מעוניין לעשות את זה בדרך הזאת מכיוון שהדרך היחידה להשיג תליון כזה היא הזמנה מחו"ל. צירפתי תמונה של התוצאה הסופית שאני רוצה. והשאלה שלי אליכם: באיזה כלים יש להשתמש, והאם זה בכלל אפשרי? אם כן- מהם סדר הדברים שאני צריך לעשות ובאיזה כלים להשתמש, מי שמבין והתנסה כבר, שבבקשה ממנו יביא הוראות. תודה רבה!
 
לכאורה זה נשמע פשוט...

אתה חותך עם קאטר את הלולאה ומשייף את החיתוכים (כדי שלא יהיו חדים) ואז מלחים עם מלחם עדין מאוד את הלולאה לצד השני. אני חוששת שאם אין לך נסיון, אתה עלול להרוס את הצלב. יותר פשוט ללכת לתכשיטן ולשאול כמה יקח על עבודה כזאת.
 
הייתי קונה צלב שהוא לא תליון

פשוט בגלל שזה יחסוך לך את החיתוך של הלולאה. כמו שרשמו לך -את הלולאה צריך להלחים, בעזרת מלחם ובדיל אתה יכול לעשות את זה בשניות - אבל אני מניחה שאין לך ולכן גם אני הייתי מציעה לך לעשות את החיבור אצל צורף/שען/חנות תכשיטים... זה משהו פשוט ביותר- אולי תוכל למצוא שען שיחבר לך/ אולי יש מישהו בנחלת בנימין עם מלחם בימי שישי/שלישי... מה זה?, סמל גותי? בהצלחה
 

hyperactiv

New member
תודה רבה!

ככה חשבתי שעושים את זה, אבל לא הייתי בטוח לכן באתי לשאול. יש לי דוד שמתעסק במחשבים לוחות קצת ברזל פה ושם אז יש לו מלחם וכלי עבודה וגם אולי קצת ניסיון, אני אבקש ממנו עזרה. הכי הרבה: אפשר ללכת לתכשיטן כמו שעליזה אמרה, ואם אני רוצה לנסות שוב והצלב הראשון התקלקל, אפשר ללכת ולקנות שוב, אני קונה אותו באיכות יחסית נמוכה ככה שזה לא יעלה יותר מ20 ש"ח. צלב הפוך מסמל את האנטי-נצרות [anti-christ] ובכללי את השנאה שלי לדת.
 
../images/Emo127.gif בהצלחה!

סלח לי על ההתערבות, אבל משנאה לא יוצאים דברים טובים, חבל...
 

hyperactiv

New member
מצליח להבין את הגישה שלך

אבל אם נסתכל ונחשוב על זה טוב- מהדת יוצא המון מלחמות וגזענות, משמע שנאה.
 
שלא תבין אותי לא נכון

גם אני חושבת שדת זה לא דבר טוב (אני אתאיסטית) אבל אני כבר לא מנפנפת בזה ולא עושה פרובוקציות כמו פעם. אבל בסדר... אני זקנה
 
אולי במקום להלחים לולאה

אפשר לקדוח חור במתכת עצמה ולהשחיל את החוט... אבל גם אז צריך מקדחים קטנים של צורף, או לקחת משומשים מרופא השיניים שלך ( לא לשכוח חיטוי).
 
למעלה