הכרס שלי ביוטיוב

fatnfun

New member
הכרס שלי ביוטיוב

הי, העליתי וידאו חדש ליוטיוב, בכיכובה של הכרס שלי: http://www.youtube.com/watch?v=sPQACmlE7rQ אני גיינר (GAINER), אוהב להשמין ואוהב מאד את הכרס שלי. הייתי רזה וחטוב לפני כן. אשמח לתגובות וכמובן אם יש מישהו שאוהב לפטם (FEEDER)... דבר איתי ונראה אם מתאים.
יום חמים ונעים לכולם.
 

אליקו30

New member
לא יודע למה

שאני רואה מישהו כמוך בא לי למות למרות שגם אני בעברי הייתי רזה לא ממש בכוונה נהייתי שמן ואם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור הייתי נותן הכל כמעט
 

fatnfun

New member
(כמעט) הכל אפשרי

אם כל כך מפריע לך ששמנת - אז תרזה. זה אפשרי. יש כל מיני דרכים לרדת קצת או הרבה ואם באמת תרצה אז אני בטוח שגם תצליח. אבל אני האחרון שיכול לתת עצות בנושא הזה, ובטח כבר עייפת מ"עצות" וחפירות של אחרים. פשוט חבל לקרוא שאתה סובל ומתייסר. אצלי הסיפור אחר, אני עשיתי את זה בכוונה ואני מאוד נהנה להיות ככה ושלם עם עצמי, יותר מאשר כשהייתי רזה. עדיין, כל דבר בפרופורציות וחשוב לא להגזים. שיהיה לך סופ"ש טוב ובריא ועם מצברוח טוב, זה הכי חשוב.
 

itziki2

New member
דוב בכללי זה שמן שמרוצה מאיך שהוא ניראה .

ממה שאתה אומר אתה מתייחס לעניין הדובים כברירת מחדל: כלומר אני שמן שונא איך שאני ניראה שונא שמנים ולא מבין בכלל את האנשים שנימשכים לשמנים. אז מה בעצם אתה עושה פה?
 

stefan10

New member
דודה זושה תמיד תהיה הכי יפה בתבל...

לגבי טולה והיקום זה משהו אחר.חחח חיבוק
 
שמעתי על הרבה דברים הזויים

אבל מישהו שהיה יותר טוב מדודי בלסר ושואף להיות שמן ? לא ברור לי, אפשר רק לשער שמישהו פגע בך ? אולי העולם ? מה נסגר בן אדם ?
 

fatnfun

New member
אל תגזים

במקרה יצא לי להכיר את דודי בלסר במסגרת העבודה, ומהפעמים שבהן עמדתי לידו - אני זוכר שמעולם לא הייתי יותר טוב ממנו ואפילו לא התקרבתי לחיטובים ולרמה שלו :) הייתי רזה ובכושר, נכון, אבל הרגשתי רזה וחלש מדי. ועכשיו אני מבסוט מ-א-ד. ובקשר לפירושים והתאוריות שאתה מפתח - אל תגזים, אל תסבך ואל תחפש מה שאין. אני מבין שעודף המשקל שלך מתסכל אותך (מאד, כנראה). תקבל את זה שיש כאלו שכן טוב להם עם עודף המשקל ובינהם יש אפילו כאלו שמשמינים מבחירה חופשית. זו עובדה. תעשה חיפוש בגוגל ותראה מליוני אתרים כאלו של נשים, גברים, צעירים, מבוגרים וכו.
 
למעלה