הכתבה בגלובס התפרסה היום 08:10

מצב
הנושא נעול.

giladyarden

New member
הכתבה בגלובס התפרסה היום 08:10

הכתבה בגלובס התפרסה היום 08:10
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=928273 סיטי פס ביקשה דחייה של חמישה חודשים בהגשת הבקשה להיתרי בנייה לקידום פרויקט הרכבת הקלה בירושלים. כך נודע ל"גלובס". מינהלת הפרויקט, בראשות איתן מאיר ואלכס לנגר צפויה לאשר את הבקשה. הרקע לבקשה הוא אי השלמת התכנון. במסגרת ההסכם מול המדינה נקבע, כי הבקשה להיתרי הבנייה תוגש תוך חמישה חודשים ולא יאוחר מ-15 ביולי. יחד עם זאת, איפשר החוזה לסיטי פס אופציה לדחות לקבל דחייה חד פעמית של עד חמישה חודשים. בכירים מודעה בפרויקט אישרו את הידיעה ואמרו כי לא מדובר בבעיה מהותית. טרם ידוע כיצד תשפיע דחייה זו על לוחות הזמנים. הדחייה אינה נחשבות לזמן על חשבון היזם. היום הקובע לאומדן הזמן להקמת הפרויקט יתחיל לאחר הדחייה ולכל המאוחר בחודש דצמבר. סיטי פס זכתה בנובמבר 2002 במכרז BOT להקמה תפעול ואחזקה של הקו הראשון בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים. הקבוצה התקשתה להשיג את המימון לפרויקט בזמן שנקבע (אוגוסט 2003) וביקשה מספר דחיות. רק בפברואר 2005 נחתם הסכם ליווי הפיננסי. הבנקים המממנים, פועלים ולאומי, אינם מעמידים את ההון הנדרש להקמת הפרויקט, כל עוד לא ניתנו היתרי הבנייה ולכן בשלב זה מימון הכנת התוכניות המפורטות נעשה במימון הבעלים. הקו הראשון בפרויקט הרכבת הקלה שאורכו 13.8 ק"מ מתחיל בצפון העיר, בגבעת זאב לאורך כביש מס' 1, רחוב יפו, הכניסה לעיר ועד להר הרצל. עלות הקמת הפרויקט על-ידי הזכיין הפרטי היא 2 מיליארד שקל, בנוסף למיליארד שקל שהושקעו על-ידי המדינה במסגרת עבודות ההנדסה המקדימות לפינוי ולהעתקת תשתיות של תוואי הרכבת.
 
התפרסמה כבר אתמול. אני מנוי על

הכתבה בגלובס התפרסה היום 08:10
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=928273 סיטי פס ביקשה דחייה של חמישה חודשים בהגשת הבקשה להיתרי בנייה לקידום פרויקט הרכבת הקלה בירושלים. כך נודע ל"גלובס". מינהלת הפרויקט, בראשות איתן מאיר ואלכס לנגר צפויה לאשר את הבקשה. הרקע לבקשה הוא אי השלמת התכנון. במסגרת ההסכם מול המדינה נקבע, כי הבקשה להיתרי הבנייה תוגש תוך חמישה חודשים ולא יאוחר מ-15 ביולי. יחד עם זאת, איפשר החוזה לסיטי פס אופציה לדחות לקבל דחייה חד פעמית של עד חמישה חודשים. בכירים מודעה בפרויקט אישרו את הידיעה ואמרו כי לא מדובר בבעיה מהותית. טרם ידוע כיצד תשפיע דחייה זו על לוחות הזמנים. הדחייה אינה נחשבות לזמן על חשבון היזם. היום הקובע לאומדן הזמן להקמת הפרויקט יתחיל לאחר הדחייה ולכל המאוחר בחודש דצמבר. סיטי פס זכתה בנובמבר 2002 במכרז BOT להקמה תפעול ואחזקה של הקו הראשון בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים. הקבוצה התקשתה להשיג את המימון לפרויקט בזמן שנקבע (אוגוסט 2003) וביקשה מספר דחיות. רק בפברואר 2005 נחתם הסכם ליווי הפיננסי. הבנקים המממנים, פועלים ולאומי, אינם מעמידים את ההון הנדרש להקמת הפרויקט, כל עוד לא ניתנו היתרי הבנייה ולכן בשלב זה מימון הכנת התוכניות המפורטות נעשה במימון הבעלים. הקו הראשון בפרויקט הרכבת הקלה שאורכו 13.8 ק"מ מתחיל בצפון העיר, בגבעת זאב לאורך כביש מס' 1, רחוב יפו, הכניסה לעיר ועד להר הרצל. עלות הקמת הפרויקט על-ידי הזכיין הפרטי היא 2 מיליארד שקל, בנוסף למיליארד שקל שהושקעו על-ידי המדינה במסגרת עבודות ההנדסה המקדימות לפינוי ולהעתקת תשתיות של תוואי הרכבת.
התפרסמה כבר אתמול. אני מנוי על
העיתון שנים רבות והיא גזורה לי על השולחן במטבח מאתמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה