הלהקה סוויד suede

aniviel

New member
שכחת או שבכוונה...?

לא כתבת את קולדפלי?
ואין על טרוואיס. כמה שאני אוהבת אנגלים, על סקוטים אני באמת אובססיבית חח
 

ketty the sheep

New member
נו, גם הם בהחלט ../images/Emo13.gif

יש עוד הרבה שלא כתבתי, זה לא חכמה להעביר לפה את כל הפלייליסט. אבל כן, גם קולדפליי ראויים לציון.
 

stevie1

New member
אכן מכירה

עוד מתקופת התיכון (לא נזכיר לפני כמה שנים
). אין לי דיסק מועדף. יש שירים שאהבתי ויש שלא. ראיתי אותם פעמיים בישראל, פעם בסינרמה בפעם הראשונה שהם היו בארץ (95' אולי? לא זוכרת) ועוד פעם כשהם הופיעו בסינרמה בערך ב-97' (חייב להיות כי אחרי כן עזבתי את הארץ כבר). יש עוד הרבה להקות שאני אוהבת, חלקן בריטיות וחלקן לא. אני בוודאות לא אוהבת להקה *בגלל* שהם בריטים (או בריטיות) אלא בגלל המוזיקה שהם מנגנים. לשם הדגמה בהופעות ראינו את: פאלפ, מובי, באדלי דרוון בוי (?), בלאק רבל מוטורסייקל קלאב, דארקנס (הופעה מדהימה! זכינו בכרטיסים להופעה אקסלוסיבית ונסענו עד לונדון ליום אחד רק בשבילה), VERVE ובק...אממממ...מה עוד? כבר שכחתי... להקה שמושמעת די הרבה אצלנו כרגע הם פרנז פרדיננד להקה חדשה מגלזגו, דארקנס, הנדריקס, פליטווד מאק, סמית'ס, רדיוהד, רולינג סטונס, ביטלס, ביץ' בויז, דאטסונס, ויינס, ההיבס, סטרוקס, ג'ט, QOTSA, טראוויס, אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, דייויד בואי, פרינס, הדלתות...יש לנו טעם מוזיקלי רחב!
 

Nimst

New member
Suede../images/Emo99.gif

להקה שווה ביותר, אין ספק. בדיוק היום הלכתי עם החולצה שלי שלהם, שקניתי בהופעה בלונדון. זו הייתה הופעה מיוחדת, רק עבור חברים במועדון המעריצים. לא , אני לא חברה במועדון מעריצים, אבל חבר של חבר שלי כן - הוא קיבל כרטיס בחינם ובכל מקרה לא יכול היה להגיע ללונדון, אז הוא נתן אותו לנו. חבר שלי כתב מכתב למועדון המעריצים על איך אנחנו ישראלים מסכנים שמתפוצצים כל יום והם הסכימו לתת לנו כרטיס נוסף
בקיצור, הופעה במועדון קטן (קצת יותר גדול מהבארבי, אני חושבת), בלי מחסומים ומאבטחים בין הקהל ללהקה, ברט זורק כל שניה בקבוקי מים לכל מקום - היה כיף. הדפיסו לכבוד המאורע חולצות מיוחדות, שכתוב עליהן התאריך המדויק ושם המועדון (Electric Ballroom) ורשימת השירים מהדיסק החדש (שבזמנו עוד לא יצא, כך שחלק מהשמות השתנו אח"כ). אז, אהמ, זו החולצה שלבשתי היום. אנחנו לא קצת גולשים?
בכל מקרה.. להקות בריטיות נוספות שאני אוהבת? כבר ראיתי בהודעות למעלה את כולן, אבל ניתן בכל זאת את הטופ בשבילי: Pink Floyd, Radiohead, The Smiths, Ash, Feeder.. הרשימה ממשיכה, אבל נעצור כאן.
 

The Mad Hatter

New member
היכרות שטחית ביותר..

כלומר-כמה שירים פה ושם ועוד שיר אחד או שניים שאני יכולה לזמזם. אבל לא ממש. אולי יום אחד אני אעמיק את ההיכרות או משהו, אבל יש יותר מידי דיסקים ופחות מידי כסף.. להקות בריטיות שאני אוהבת? יש רשימה ארוכה נורא, אז אני אצמצם את זה לרדיוהד, הלהקה המועדפת עלי. והביטלס-שחייבים להזכיר אותם. וחוץ מהם, להקות רוק בריטיות משנות ה60-70 (לד זפלין, המי, פינק פלויד, קינג קרימזון, הזומבים *_*, הקינקס וכו'), ו...עוד כמה להקות מימינו אנו (רדיוהד שהוזכרו לעיל', בלר, פאלפ, בל&סבסטיאן ועוד רבות וטובות שאני לא נזכרת בהן כרגע..) קשה לי (ואין לי ממש כח) להסביר מה הקסם בלהקות מסוימות. זה לא בגלל שהן בריטיות, בכל מקרה...
 

sela v

New member
מישה מכיר את

Sterephonics? הייתי בהופעה שלהם ב-Earls court, ואני שם תמונה מההופעה. זה מאחד ממסכי הענק שהיו לצידי הבמה.
 

ketty the sheep

New member
אני מכירה

ואוהבת את החומר המוקדם שלהם, כלומר מה שהיה לפני Just Enough Education to Perform. הם ממש חביבים
ספר לנו עוד על ההופעה?
 

sela v

New member
דרך אגב הם ויילשים

אבל גם ויילש היא חלק מבריטניה.
 
למעלה