הלו"ז החדש

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
ידידי , ממני לעולם לא תשמע את

לא שוה כלום = השמצה
ידידי , ממני לעולם לא תשמע את
צירוף המילים "לא שווה כלום" בהקשר לקו הזה. לי יש זכרונות ילדות נוסטלגיים מהקו עוד מהתקופה בה היו מושבי עץ בקרונות הרכבת. כמובן שגם הנוף הנפלא הנשקף מהקו (והרשה לי להיות לוקאל פטריוט )מוסיף לחיבתי לקו זה. אלא מה? שכל זה אינו מבטל את הצורך להביא את הקו לרמת קו נוסעים סטנדרטי ,האמור לשרת את נוסעיו. דוד פיינשטיין כמדומני הגדיר היטב את יחסנו הדו ערכי לקו : גם כשנולד במשפחה בן חריג יש לטפל בו במסירות ובאהבה.
 

אורי404

New member
../images/Emo6.gifגדול../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif וגם יופי של חתימה.

המפה במהדורה מתוקנת .
גדול
וגם יופי של חתימה.
 

mucool2

New member
אופס.. לא שמתי לב שכבר התייחסת לזה

נראה שבכריכה

הם יודעים לתקן את הבאגים הגרפיים שהיו (ועדיין נמצאים באמצע החוברת) במפת קווי הנוסעים...
אופס.. לא שמתי לב שכבר התייחסת לזה
רק צריך לתקן את הטעות של התעלמות מעצירת הרכבות לירושלים בלוד.
 

python 4

New member
ישששששששש!! לוז"ר חדש../images/Emo99.gif

הלו"ז החדש
הכריכה
ישששששששש!! לוז"ר חדש

אז קודם כל - אני יודע שלא כתבתי פה בערך חצי שנה (נו טוב, מאז הוצאת הלוז"ר הקודם) למרות שהמשכתי לקרוא פה תמיד. אבל מכיוון שבטח אף אחד לא זוכר אותי (חוץ אולי מאלונה. היי אלונה!
) אז אני ירון ואני חובב רכבות, אבל לא במידה כזו שתאפשר לי לכתוב פה בלי לצאת מטומטם עם כל הודעה שאני כותב. אז היום קניתי 5 עותקים כהרגלי מהלוז"ר החדש (3 לאוסף, 1 שיהיה תמיד איתי ועוד 1 סתם כדי להעשיר את הרכבת בשקל וחצי נוספים על מנת שתוכל לקנות קרון לקו לדימונה). בתמורה קיבלתי כנראה חמישה עותקים של מלחמה ושלום, אחרת אין לי מושג למה לוח זמנים של חמישה קווים וחצי צריך להתפרש על פני כל כך הרבה עמודים. הלוח חולק לשני חלקים, וכעת כדי לדעת באיזה שעה רכבת יוצאת מעכו ומגיעה לבאר שבע יש להצטייד במומחה לפיזיקה אסטרונומית על מנת שיפענח את הלוח זמנים הזה. הדוגמה לשימוש בחוברת, שמובאת בעמודים 4 ו- 5, פשוטה בערך כמו ההוראות להעשרת אורניום. בתחתית כל לוח זמנים מופיעה שורה עם מספרים שנועדו ככל הנראה להעביר מסרים סודיים לשב"כ הסורי באשר לרכבות שיוצאות מת"א סבידור ומגיעות אלוהים יודע לאיפה. ברצינות, ההפרדה שעשו בין התחנות הצפוניות לדרומיות היא די גרועה, לטעמי, ומקשה בהרבה על השימוש בלוח הזמנים. אני עדיין לא מבין למה לא עשו כבר מזמן חלוקה לקווים נפרדים, כך שכל קו יופיע בטבלה משלו (טבלה לנהריה-ת"א, טבלה לת"א-ב"ש, טבלה לכ"ס-ת"א, וכו') כמו שיש בכרטיסיות הקטנות, שהן ללא ספק האמצעי הכי נוח כיום ללוח זמנים. אבל מה אני מתלונן. העיקר שבדיוק של חצי שנה יש לוז"ר חדש לאוסף!
 

קובי לו

New member
לא נורא שלא כתבת פה חצי שנה

ישששששששש!! לוז"ר חדש

אז קודם כל - אני יודע שלא כתבתי פה בערך חצי שנה (נו טוב, מאז הוצאת הלוז"ר הקודם) למרות שהמשכתי לקרוא פה תמיד. אבל מכיוון שבטח אף אחד לא זוכר אותי (חוץ אולי מאלונה. היי אלונה!
) אז אני ירון ואני חובב רכבות, אבל לא במידה כזו שתאפשר לי לכתוב פה בלי לצאת מטומטם עם כל הודעה שאני כותב. אז היום קניתי 5 עותקים כהרגלי מהלוז"ר החדש (3 לאוסף, 1 שיהיה תמיד איתי ועוד 1 סתם כדי להעשיר את הרכבת בשקל וחצי נוספים על מנת שתוכל לקנות קרון לקו לדימונה). בתמורה קיבלתי כנראה חמישה עותקים של מלחמה ושלום, אחרת אין לי מושג למה לוח זמנים של חמישה קווים וחצי צריך להתפרש על פני כל כך הרבה עמודים. הלוח חולק לשני חלקים, וכעת כדי לדעת באיזה שעה רכבת יוצאת מעכו ומגיעה לבאר שבע יש להצטייד במומחה לפיזיקה אסטרונומית על מנת שיפענח את הלוח זמנים הזה. הדוגמה לשימוש בחוברת, שמובאת בעמודים 4 ו- 5, פשוטה בערך כמו ההוראות להעשרת אורניום. בתחתית כל לוח זמנים מופיעה שורה עם מספרים שנועדו ככל הנראה להעביר מסרים סודיים לשב"כ הסורי באשר לרכבות שיוצאות מת"א סבידור ומגיעות אלוהים יודע לאיפה. ברצינות, ההפרדה שעשו בין התחנות הצפוניות לדרומיות היא די גרועה, לטעמי, ומקשה בהרבה על השימוש בלוח הזמנים. אני עדיין לא מבין למה לא עשו כבר מזמן חלוקה לקווים נפרדים, כך שכל קו יופיע בטבלה משלו (טבלה לנהריה-ת"א, טבלה לת"א-ב"ש, טבלה לכ"ס-ת"א, וכו') כמו שיש בכרטיסיות הקטנות, שהן ללא ספק האמצעי הכי נוח כיום ללוח זמנים. אבל מה אני מתלונן. העיקר שבדיוק של חצי שנה יש לוז"ר חדש לאוסף!
לא נורא שלא כתבת פה חצי שנה
לקרוא כל כך הרבה דברי סרקזם סר טעם לא היה הפסד כזה גדול... השיטה שאתה ממליץ עליה היתה נהוגה עד שנת 99'. היה אז לוח נפרד לכל קו. מה החסרון הענק של זה? אם אתה מקרית מוצקין או עכו וצריך לכפר חב"ד עליך לחפש עצמך בשתי טבלאות שונות. השיטה הנהוגה מ-99' ועד ללו"ז הלפני חדש היתה הכי טובה. השיטה החדשה אכן יש לה חסרונות אך הם לא מתקרבים לקרסולי עקיצותיך הארסיות.
 

urilei

New member
נכון

לא נורא שלא כתבת פה חצי שנה
לקרוא כל כך הרבה דברי סרקזם סר טעם לא היה הפסד כזה גדול... השיטה שאתה ממליץ עליה היתה נהוגה עד שנת 99'. היה אז לוח נפרד לכל קו. מה החסרון הענק של זה? אם אתה מקרית מוצקין או עכו וצריך לכפר חב"ד עליך לחפש עצמך בשתי טבלאות שונות. השיטה הנהוגה מ-99' ועד ללו"ז הלפני חדש היתה הכי טובה. השיטה החדשה אכן יש לה חסרונות אך הם לא מתקרבים לקרסולי עקיצותיך הארסיות.
נכון
השיטה שהייתה עד היום הייתה הנוחה ביותר מלבד החלפות היא גם אפשרה לראות לו"זים של קווים שלרכבת ישראל פחות אכפת מהם כמו נסיעה פנימית בתל אביב שעכשיו לא מרוכזת במקום אחד היה בהחלט עדיף להדפיס לו"ז גבוה יותר בשיטה הישנה ולא לחלק לשני חלקים
 

nitsansh

New member
אם היו משאירים את הלו"ז בשיטה הקודמ

נכון
השיטה שהייתה עד היום הייתה הנוחה ביותר מלבד החלפות היא גם אפשרה לראות לו"זים של קווים שלרכבת ישראל פחות אכפת מהם כמו נסיעה פנימית בתל אביב שעכשיו לא מרוכזת במקום אחד היה בהחלט עדיף להדפיס לו"ז גבוה יותר בשיטה הישנה ולא לחלק לשני חלקים
אם היו משאירים את הלו"ז בשיטה הקודמ
ת אז בעוד כמה שנים היה צריך פורמט A4 בשביל להכניס את כל הקווים והתחנות... כבר עכשו הלוח לא נכנס לכיסים קטנים... עשו את זה כבר עכשיו בשביל להרגיל את הציבור לפורמט החדש... זה ללא ספק עדיף על דפים נפרדים לכל קו...
 

alantan

New member
אולי ניתן היה להדפיס על הצד?

אם היו משאירים את הלו"ז בשיטה הקודמ
ת אז בעוד כמה שנים היה צריך פורמט A4 בשביל להכניס את כל הקווים והתחנות... כבר עכשו הלוח לא נכנס לכיסים קטנים... עשו את זה כבר עכשיו בשביל להרגיל את הציבור לפורמט החדש... זה ללא ספק עדיף על דפים נפרדים לכל קו...
אולי ניתן היה להדפיס על הצד?
כלומר, בסיבוב של 90 מעלות, כך שהלו"ז מתפרס לרוחב שני עמודים (מחזיקים את הספרון על הצד).
 

בועז ל

New member
ירון , אתה כותב נהדר !

ישששששששש!! לוז"ר חדש

אז קודם כל - אני יודע שלא כתבתי פה בערך חצי שנה (נו טוב, מאז הוצאת הלוז"ר הקודם) למרות שהמשכתי לקרוא פה תמיד. אבל מכיוון שבטח אף אחד לא זוכר אותי (חוץ אולי מאלונה. היי אלונה!
) אז אני ירון ואני חובב רכבות, אבל לא במידה כזו שתאפשר לי לכתוב פה בלי לצאת מטומטם עם כל הודעה שאני כותב. אז היום קניתי 5 עותקים כהרגלי מהלוז"ר החדש (3 לאוסף, 1 שיהיה תמיד איתי ועוד 1 סתם כדי להעשיר את הרכבת בשקל וחצי נוספים על מנת שתוכל לקנות קרון לקו לדימונה). בתמורה קיבלתי כנראה חמישה עותקים של מלחמה ושלום, אחרת אין לי מושג למה לוח זמנים של חמישה קווים וחצי צריך להתפרש על פני כל כך הרבה עמודים. הלוח חולק לשני חלקים, וכעת כדי לדעת באיזה שעה רכבת יוצאת מעכו ומגיעה לבאר שבע יש להצטייד במומחה לפיזיקה אסטרונומית על מנת שיפענח את הלוח זמנים הזה. הדוגמה לשימוש בחוברת, שמובאת בעמודים 4 ו- 5, פשוטה בערך כמו ההוראות להעשרת אורניום. בתחתית כל לוח זמנים מופיעה שורה עם מספרים שנועדו ככל הנראה להעביר מסרים סודיים לשב"כ הסורי באשר לרכבות שיוצאות מת"א סבידור ומגיעות אלוהים יודע לאיפה. ברצינות, ההפרדה שעשו בין התחנות הצפוניות לדרומיות היא די גרועה, לטעמי, ומקשה בהרבה על השימוש בלוח הזמנים. אני עדיין לא מבין למה לא עשו כבר מזמן חלוקה לקווים נפרדים, כך שכל קו יופיע בטבלה משלו (טבלה לנהריה-ת"א, טבלה לת"א-ב"ש, טבלה לכ"ס-ת"א, וכו') כמו שיש בכרטיסיות הקטנות, שהן ללא ספק האמצעי הכי נוח כיום ללוח זמנים. אבל מה אני מתלונן. העיקר שבדיוק של חצי שנה יש לוז"ר חדש לאוסף!
ירון , אתה כותב נהדר !
וחבל מאוד שאתה מסתפק בהופעות אורח. איני יודע אם הלוז"ר החדש כהגדרתך אכן כה מבעית, אך דבר אחד ברור : הכתיבה שלך מוצלחת בהרבה ממנו...
 

python 4

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo51.gif../images/Emo9.gif

ירון , אתה כותב נהדר !
וחבל מאוד שאתה מסתפק בהופעות אורח. איני יודע אם הלוז"ר החדש כהגדרתך אכן כה מבעית, אך דבר אחד ברור : הכתיבה שלך מוצלחת בהרבה ממנו...
 

mikko1

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

ירון , אתה כותב נהדר !
וחבל מאוד שאתה מסתפק בהופעות אורח. איני יודע אם הלוז"ר החדש כהגדרתך אכן כה מבעית, אך דבר אחד ברור : הכתיבה שלך מוצלחת בהרבה ממנו...
 

mucool2

New member
!Welcome back 'תגעגענו!

ישששששששש!! לוז"ר חדש

אז קודם כל - אני יודע שלא כתבתי פה בערך חצי שנה (נו טוב, מאז הוצאת הלוז"ר הקודם) למרות שהמשכתי לקרוא פה תמיד. אבל מכיוון שבטח אף אחד לא זוכר אותי (חוץ אולי מאלונה. היי אלונה!
) אז אני ירון ואני חובב רכבות, אבל לא במידה כזו שתאפשר לי לכתוב פה בלי לצאת מטומטם עם כל הודעה שאני כותב. אז היום קניתי 5 עותקים כהרגלי מהלוז"ר החדש (3 לאוסף, 1 שיהיה תמיד איתי ועוד 1 סתם כדי להעשיר את הרכבת בשקל וחצי נוספים על מנת שתוכל לקנות קרון לקו לדימונה). בתמורה קיבלתי כנראה חמישה עותקים של מלחמה ושלום, אחרת אין לי מושג למה לוח זמנים של חמישה קווים וחצי צריך להתפרש על פני כל כך הרבה עמודים. הלוח חולק לשני חלקים, וכעת כדי לדעת באיזה שעה רכבת יוצאת מעכו ומגיעה לבאר שבע יש להצטייד במומחה לפיזיקה אסטרונומית על מנת שיפענח את הלוח זמנים הזה. הדוגמה לשימוש בחוברת, שמובאת בעמודים 4 ו- 5, פשוטה בערך כמו ההוראות להעשרת אורניום. בתחתית כל לוח זמנים מופיעה שורה עם מספרים שנועדו ככל הנראה להעביר מסרים סודיים לשב"כ הסורי באשר לרכבות שיוצאות מת"א סבידור ומגיעות אלוהים יודע לאיפה. ברצינות, ההפרדה שעשו בין התחנות הצפוניות לדרומיות היא די גרועה, לטעמי, ומקשה בהרבה על השימוש בלוח הזמנים. אני עדיין לא מבין למה לא עשו כבר מזמן חלוקה לקווים נפרדים, כך שכל קו יופיע בטבלה משלו (טבלה לנהריה-ת"א, טבלה לת"א-ב"ש, טבלה לכ"ס-ת"א, וכו') כמו שיש בכרטיסיות הקטנות, שהן ללא ספק האמצעי הכי נוח כיום ללוח זמנים. אבל מה אני מתלונן. העיקר שבדיוק של חצי שנה יש לוז"ר חדש לאוסף!
!Welcome back 'תגעגענו!
ומאז הלוז"ר (לוח זמני רכבות) הקודם עברו 8 חודשים...
 

python 4

New member
אקומוליייייייייייייייייי../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

!Welcome back 'תגעגענו!
ומאז הלוז"ר (לוח זמני רכבות) הקודם עברו 8 חודשים...
אקומוליייייייייייייייייי

התגעגתי גם אני. באמת חלפו כבר 8 חודשים? לא היתה איזו גרסת עדכון באמצע?
 
אם תסכים להיפרד מ-15$, תוכל להשיג

ישששששששש!! לוז"ר חדש

אז קודם כל - אני יודע שלא כתבתי פה בערך חצי שנה (נו טוב, מאז הוצאת הלוז"ר הקודם) למרות שהמשכתי לקרוא פה תמיד. אבל מכיוון שבטח אף אחד לא זוכר אותי (חוץ אולי מאלונה. היי אלונה!
) אז אני ירון ואני חובב רכבות, אבל לא במידה כזו שתאפשר לי לכתוב פה בלי לצאת מטומטם עם כל הודעה שאני כותב. אז היום קניתי 5 עותקים כהרגלי מהלוז"ר החדש (3 לאוסף, 1 שיהיה תמיד איתי ועוד 1 סתם כדי להעשיר את הרכבת בשקל וחצי נוספים על מנת שתוכל לקנות קרון לקו לדימונה). בתמורה קיבלתי כנראה חמישה עותקים של מלחמה ושלום, אחרת אין לי מושג למה לוח זמנים של חמישה קווים וחצי צריך להתפרש על פני כל כך הרבה עמודים. הלוח חולק לשני חלקים, וכעת כדי לדעת באיזה שעה רכבת יוצאת מעכו ומגיעה לבאר שבע יש להצטייד במומחה לפיזיקה אסטרונומית על מנת שיפענח את הלוח זמנים הזה. הדוגמה לשימוש בחוברת, שמובאת בעמודים 4 ו- 5, פשוטה בערך כמו ההוראות להעשרת אורניום. בתחתית כל לוח זמנים מופיעה שורה עם מספרים שנועדו ככל הנראה להעביר מסרים סודיים לשב"כ הסורי באשר לרכבות שיוצאות מת"א סבידור ומגיעות אלוהים יודע לאיפה. ברצינות, ההפרדה שעשו בין התחנות הצפוניות לדרומיות היא די גרועה, לטעמי, ומקשה בהרבה על השימוש בלוח הזמנים. אני עדיין לא מבין למה לא עשו כבר מזמן חלוקה לקווים נפרדים, כך שכל קו יופיע בטבלה משלו (טבלה לנהריה-ת"א, טבלה לת"א-ב"ש, טבלה לכ"ס-ת"א, וכו') כמו שיש בכרטיסיות הקטנות, שהן ללא ספק האמצעי הכי נוח כיום ללוח זמנים. אבל מה אני מתלונן. העיקר שבדיוק של חצי שנה יש לוז"ר חדש לאוסף!
אם תסכים להיפרד מ-15$, תוכל להשיג
את החוברת המקורית של לוח הזמנים של רכבת-ישראל לשנים 1962/1963. הנה הקישור למכירה. http://cgi.ebay.com/ISRAEL-RAILWAY-TIMETABLE-TRAIN-1962-1963_W0QQitemZ6583060253QQcategoryZ4136QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
ב - 1.5 ש"ח אתה יכול לקנות את החדש

אם תסכים להיפרד מ-15$, תוכל להשיג
את החוברת המקורית של לוח הזמנים של רכבת-ישראל לשנים 1962/1963. הנה הקישור למכירה. http://cgi.ebay.com/ISRAEL-RAILWAY-TIMETABLE-TRAIN-1962-1963_W0QQitemZ6583060253QQcategoryZ4136QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
ב - 1.5 ש"ח אתה יכול לקנות את החדש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה