הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

עם כול הכבוד לצבר, הוא הקשיב טוב

מאוד לדבריה, ולא עצר אותה. הוא ידע טוב מאוד מה היא מספרת, וידע טוב מאוד שזה משהו אסור , והוא שיתף טוב מאוד פעולה.
 

sima1203

New member
אני לא מבינה

למה ההפקה לא עצרה מיד את השיחה, ולמה נתנו לה פטפט חצי שעה. נראה הרבה דברים מפוברקים ומכורים, יש להפקה אישזהו אינטרס. ההפקה בפרוש היתה צריכה לעצור מיד את השיחה. אינה נראית לי מטומטמת לגמרי.
 

קפרי

New member
הייתה משהי כאן אתמול "שאיימה" ללכת אחרי

הפגנת הסטודנטים לצרוח מעבר לקירות לטובת יוסי ועינב ולרעת שיפרה וצבר, אם ההפקה קוראת בפורום היו צריכים לעשות משהו, או כאן להגיד לה שלא כדאי כי זה אסור, עודדו אותה! פתאום יש שאלות על למה ההפקה לא עוצרת? מי אמר שלא תעניש או לא עצרה בכך שקראו לה לאינה ואולי הם יודעים שזה לא רלנוונטי כי כפי שכתבתי, הם הבינו שצבר ושאר הדיירים יודעים בדיוק מי הם ומי כל אחד אחר?
 

EMC1

New member
את ההפקה מעניין בעיקר (אם לא רק) הכסף.

והחישוב העיקרי שלהם הוא אם זה טוב לביזנס. את אינה (לפחות) יש להעמיד להדחה בשבת הקרובה אף על פי שהבטיחו לחדשים חסינות.
 

טלטוש

New member
היה ברור שזה מה שיקרה

מי שחשב שהם לא יגידו מילה הוא תמים. ממתי הנחיות ההפקה מבוצעות? הרי אתמול שפרה בעודה מחזיקה את ספר החוקים בידיה - הפרה את החוק של אסור להתלחשש כשהיא תהלחששה עם לאון. אז ברור שהאנשים מבחוץ יעבירו מידע לאנשים מבפנים, חשבתי שזה יקח להם קצת יותר זמן (יש להם עוד 50 יום כזכור...) אבל הנה יצא המרצע מהשק.
 

קפרי

New member
לא רק שיפרה, גם עינב עם רנין התלחששה על

הבחור החדש השרירן, אפילו הסתובבו לקיר כדי שלא יראו אבל איך אפשר לא לדבר כלום? מאוד קשה, לנו מכאן נראה שהכל קל, הם שם בסיטואציות לא פשוטות...
 

טלטוש

New member
הפתרון הוא לדבר בקול רגיל אבל רחוק מכולם

הרי ההלחששויות לפחות אלו של אלון ושפרה מאתמול היו לא תאומי מנדרז' אלא ריכול פרופר, כמו שאנחנו עושים כל יום. הם היו צריכים לצאת החוצה או למצוא פינה שקטה ולדבר. ואז אולי היה יוצא ריכול מכוער, אבל לא התלחששות.
 

טלטוש

New member
אלון = לאון כמובן

פיתחתי דיסלקציה של מקלדות, אני מסכלת אותיות חופשי.
 

ר ו ח ל י

New member
גם עוד דבר שקרה הלילה זה

שעינב נתפסה חזק על יוני. והוא בכלל לא מעוניין בה. הוא משחק את המשחק, כי זה מה שאמרו לו, להדבק לעינב ולגרום לה להתפס עליו'. חבל שהרגשות של האנשים הם זבל בעיניי ההפקה בכדי ליצור עניין \:
 
למה את חושבת שזה מה שאמרו לו?

כמו שבנות יודעות לפלרטט, להיות נחמדות למישהו שהן רוצות שיצמד אליהן ויתמוך בהן, גם בנים יודעים. הוא מבין שהיא כוח, קולט שהוא מוצא חן בעיניה, לטובת המשחק למה שלא ינצל זאת לטובתו? בעיקר כשהוא חדש. ההפקה לא תגיד למישהו איך להתנהג..... סביר יותר להניח שבראיונות איתו הוא ציין זאת וזה מצא חן בעיניהם.
 

ר ו ח ל י

New member
היא לא הטיפוס שלו.

וזה די הגיוני שזה מה שאמרו לו לעשות. ודבר שלישי הוא פוזל לכל הכיוונים.
 
בושה של הפקה. להעיף את אינה.

עכשיו צבר יודע הכול, היא בעזרת ההפקה הרסה את התוכנית.
 

longleggedlady

New member
זה באמת חמור!!

אבל נראה לי שכבר הספקתי להבין את הראש של ההפקה. אני מאמינה ובטוחה שהם הביאו אותה בגלל שהבינו שהיא תדבר. הרי בזמן האחרון היה כל כך משעמם שאפילו בטח הצלמים התייאשו. אם היא לא תיענש על זה אז אני מבינה מזה שההפקה משחקת משחק מלוכלך ועובדים עלינו. אם היא תעמוד להדחה עדיף להוציא אותה קודם כי הקול שלה מעצבן ברמות גבוהות . אני ממש לא מסוגלת לשמוע אותה. כמו שנתנו לה כדור המאפשר לה לדבר נונסטופ. לא נורמלית הבחורה הזאת. יש לה סריטה במוח...
 
למעלה