הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

נועה21

New member
מישהו שראה יכול לספר

יותר פרטים? אינה סיפרה לו שבחוץ שונאים את שפרה ושלא אהבו את שי?
 
הפרה בוטה וחמורה של הכללים

אינה וצבר חייבים להיענש על השיחה שניהלו. צבר אינו חף בשיחה הזו וקרוב לודאי ששיתף פעולה ועודד אותה להמשיך ולספק לו פרטים. להזכירכם, היו מספר מקרים בהם צבר, עזב שיחות באמצע כי לא רצה להתלכלך בנאמר בהם. נראה אם ההפקה תנהג בצורה הוגנת.
 
אתם יודעים מה יהיה יותר גרוע ? כנסו

יותר גרוע יהיה שההפקה החובבנית תכנס את כולם, ותראה להם את זה על גבי המסך, בכדי להעניש את צבר ואינה על מעשיהם. ברגע שזה יקרה, הלכה התוכנית לחלוטין, כי אז כול דיירי הבית, ולא רק צבר, ידעו את כול מה שהולך בחוץ. ובכול מקרה הפעם לא נשתוק אם לא יענישו את צבר ואינה . זה פי כמה וכמה יותר חמור ממה שאשר ועינב עשו.
 

דורון

New member
../images/Emo216.gif אנשים אינה חשפה את כל הקלפים לצבר!

היא אמרה לו שיוסי הכי אהוב. שאם שפרה תעמוד מול יוסי להדחה היא תעוף. שהקהל אוהב את יוסי כי הוא מצחיק ואמיתי. שהוא חייב לעשות משהו בשביל לבלוט כי כרגע הקהל בבית רואה אותו די פרווה במשחק. שהוא חושב מיליון פעם על מה שהוא אומר ומפחד לצאת רע במשחק והקהל בבית מפרש את זה שהוא לא אמיתי. הכל במסווה של שיחה היפותטית, שחשפה כאמור את כל מה שהקהל בבית חושב לאוזנייו של צבר. מה שהיא עשתה זה יותר טוב אפילו מאם היו נותנים לצבר עשר דקות מול גוגל לבד. היא נתנה לו יתרון משמעותי על פני שאר הדיירים הותיקים. כמובן שקראו לאינה לחדר של האח הגדול מיד לאחר השיחה. מבחינתי היא הייתה צריכה לטוס כבר היום מהוילה על הפרת החוקים. מזכיר לכם שגם בסיאנס שהם עשו היא רשמה את יוסי כמנצח. וצבר חייב להיענש, הוא הוציא את זה ממנה כאילו בתמימות למרות שהוא יודע שאסור לו לשאול את הדברים האלה. שמעו ההפקה בארץ השמידה את הפורמט הזה לחלוטין, הם לא יודעים איך להתמודד עם כלום. שום סיכוי בעולם שאני אראה את העונה השניה של הזבל הזה פה בארץ. העיקר שאסי עזר וארז טל יצאו ביום ראשון ויגידו שעל הפרת החוקים מצד הדיירים החדשים הם יענשו בחומרה (yeah right)
 

נועה21

New member
העיקר בתחילת התוכנית ארז טל אמר בהתנשאות

"אנחנו לא השרדות" כשהוא כמובן מתכוון שלכל השטיקים שעשו בהשרדות
 

clearer

New member
השיחה עם איה רק תזיק לו

כי הוא יתחיל להתנהג בצורה שטותית עכשיו - והקהל לא יעריך את שינוי האופי הזה. כמו שערן רצה רומן בכח - ועף מהר.
 

קמבילי

New member
נכון, העצות היו גרועות, והיא עצמה משניאה

את עצמה על הקהל כשהיא מתנהגת על פי העצות האלה שמתמצות ב: תבלטי תבלטי תבלטי, תעשי שטויות, תצחקי, תדברי.
 

דורון

New member
רמזה לו...

היא אמרה לו שיוסי שרד שמונה הדחות. אז צבר אמר לה "אז מה? שפרה שרדה חמש הדחות". אינה כמובן לא סתמה את הפה ואמרה לו "זה תלוי מול מי אתה עומד להדחה, אם היא תעמוד להדחה מול יוסי היא בחוץ". צבר כבר הבין שהוא ושפרה בבעיה, ישר ירד לו החיוך מהפנים...
 

א ו ח נ ה

New member
לא, אבל נתנה לו להבין מה קורה בחוץ

והכי חשוב - שיוסי הוא אהוב הקהל זה עלול לשנות את כל האסטרטגיה של צבר מול יוסי ואולי גם של שיפרה במידה וצבר יספר לה
 

אורלי1210

New member
לא,אבל אמרה לו שמול יוסי

היא תלך הביתה. וגם אמרה שכל מי שעולה מול יוסי ילך ואחכ ניסתה לתקן כשאמרה שזה ברור כי יוסי סיפר לה ש-8 פעמים עמד להדחה ונשאר. כאילו שהיא לא ידעה לפני כן... שחקנית.
 

אור2221

New member
לא בדיוק

היא נתנה לו להבין ששפרה היא דמות חזקה (חזקה ממנו, היא רצתה לרמוז, אני חושבת) אבל לא מספיק כדי לנצח את יוסי.
 

אורלי1210

New member
גם ללאון ועינב הם סיפרו בדרך עקיפה על דברים

שקורים בחוץ ולכו תדעו אם זה לא מה שההפקה רוצה כדי להכניס קצת עניין. נראה לי שאחת הסיבות שיוסי נראה מאוד שמח ביום וחצי האחרונים זה בגלל שהעבירו לו מה הולך בחוץ ועד כמה הוא פופלרי. לדעתי היא לא אמרה לצבר משהו שהוא לא יודע.. אבל אם זה היה כל כך מפריע להפקה היו קוראים לה לפני כן לאח הגדול. היא דיברה ודיברה ודיברה ורצתה להגיד עוד יותר דברים ואם לא היה אומר לה שהוא לא רוצה לדבר על דיירים אחרים ,היא היתה ממשיכה לנתח הכל. היא גם יצאה די שקרנית,ראתה רק שבועיים מהתכנית אבל סתרה את עצמה בנושא כל דקה וחצי. נראה לי שהוא לא כל כך מחבב אותה...הוא ענה לה בציניות והחזיר את כל השאלות ששאלה אליה בחזרה.
 
אני בטוחה שצבר היה מאושר לקבל את המידע

אני לא מאמינה שאינה ראתה רק שבועיים מהתוכנית ומשוכנעת שראתה את כל התוכנית 24 שעות ביממה. דבר שני, ההפקה לא נוהגת להפריע אמצע שיחות וראיתי את זה הרבה פעמים. ההפקה מקשיבה ואחר כך מחליטה איך לטפל בעניין. ונראה לך שצבר לא מאושר מהמידע שקיבל? בטח מאושר. אם אינה אמרה לו שינהל רומן והוא יעלה את "מערכת היחסים" שלו עם שפרה רמה, זה יהיה רק בגלל שאינה המליצה לו לנהל רומן בכדי שישאירו אותו ואת שפרה. השאלה מה אומרים חוקי הבית לגבי צבר, כי לגבי אינה זה ברור שהיא הפרה את החוקים. הרי ארז טל אמר שאסור להם לדבר.
 

אורלי1210

New member
היא לא בדיוק אמרה לו לנהל רומן

היא כביכול שאלה אותו ,ניהלת רומן?רבת עם מישהו? עשית ככה? עשית ככה? והוא ענה בציניות "לא" ואחכ אמר שהוא הולך לחפש מישהו לריב איתו. אגב,התשובות לשאלות האלה הן דווקא כן. הוא רב 2 מהמריבות הגדולות שהיו בתכנית וקיבלו הרבה זמן מסך,רומן על אש קטנה בהחלט יש לו ועוד כל מיני דברים. זה שהוא עצור הוא יודע וגם ונסה וגם שפרה כבר אמרו לו את זה("מר בונקר"). לא נראה לי שמשהו ישתנה ,מערכת היחסים שלו עם שפרה כבר עלתה דרגה בימים האחרונים(ובכלל מאז הסוויטה) ,באמת שלא נראה לי שמשהו ישתנה כבר. לי יש הרגשה שההפקה דווקא כן רוצה שיזרום בקטנה מידע מבחוץ לתוך הבית(עינב ולאון דיברו בשקט במיטה שלשום על דברים שסיפרו להם מבחוץ) רק שאינה לקחה את זה צעד אחד קדימה מידי והיא גם לא עשתה את זה בחכמה כל כך. אגב,נראה לי שגם במכתבים הם קיבלו קצת רמזים לגבי מה שקורה בחוץ. ברור לי לגמרי שכל המתמודדים שמחים לקבל מידע מבחוץ ,אבל לא נראה לי שזה כבר ישנה משהו . הקהל בבית כבר די גיבש דיעה על כל אחד מהמשתתפים. ובכל מקרה,יוסי לוקח את המליון בהליכה. לאף אחד מהאחרים אין סיכוי ממשי מולו.
 
למעלה