הלכה לי בגרות פצצה......

הלכה לי בגרות פצצה......

איך הלך לכל מי שעשה היום בגרות בהסטוריה? לי הלך ממש טוב! כתבתי מחברת בחינה שלמה + 2 חוברות מיני נוספות. בשאלה הראשונה על המרד הגדול כתבתי אולי 7 דפים, תאמת קצת הגזמתי (-; הגישו אותי על 100 כך שזה ממש טוב.
 

*may*

New member
הגישו אותך על מאה ?

הצילו. לא אנושי. כן, היה קל בבגרות. לא קל של מאה אבל קל. בשאלה הראשונה כתבתי על שיבת ציון (זה היה כל כך כל כך קל !! ובכלל לא חרשתי על זה) (שבעה דפים ?? שני עמודים אולי.:) ) ובקיצור- עשיתי בערך כמו מה שהיה במתכונת. רק כתבתי הרבה יותר מאשר במתכונת. (לא היה הרצל לא היה הרצל !! וגם לא בחרתי לעשות על רוסיה וגם לא על ורסאי) בקיצור- היה קל. ואני בכלל לא חרשתי על הדברים האלה, סתם עברתי עליהם לפני המתכונת ובלילה שלפני הבגרות. :) איזה כיף !! סיימתי ללמוד לשנה זאת ! זהו ! נגמר ! פיניטו ! הא ! :) מעיין.
 

Super giRl

New member
גם לי הלך די טוב

מחברת בחינה +מיני אחת כל כך שמחתי שהיה על גרמניה!!!! אה יש לי שאלה מה היו המטרות ש העות`מאנים במדיניות שלהם? (גם אותי הגישו על 100 איזה סבבה...)
 

בלה בלה

New member
אימל`ה!

אתם מפחידים אותי, כולכם כאן עם מגינים של 100 (אני למען האמת בכלל לא יודעת מה מגן שלי, כך שבאופן תאורתי וממש לא מציאותי הוא גם עשוי להיות 100- אבל כאמור, זה לא ממש מציאותי (לא נראה לי שהמורה השתכרה בזמן שהיא כתבה את המגינים ;-) )) הבחינה באמת היתה קלה (אני הבנתי שהשנה רוב הבחינות קלות במיוחד, בגלל המצב בארץ) אולי קצת ארוכה (אני וגם כמעט כולם אצלנו ביקשו דפים נוספים) ממש שמחתי לשמוע שלכולם הלך טוב :) רק עוד בגרות אחת, וזהו! (איזה כייף..) בלה בלה :)
 

*may*

New member
אתם לא אנושיים !! הצילו ..!

אוף. אל תגרמו לי להרגיש רע עכשיו. כל כך שמחתי. כתבתי יותר מהרבה אנשים וכתבתי בסדר גמור. נכון ? :) כתבתם יותר ממחברת שלמה ?? קצת הגזמתם.... אצלנו אף אחד לא כתב יותר ממחברת.. זהו. אני לא מרגישה רע יותר ! הא הא הא! הלך לי טובבב
 

Super giRl

New member
זה שטויות מס` הדפים שכותבים

את יכולה להרגיש ממש טוב, מס` הדפים לא קובע כלום , יש לי ילד בכיתה שכותב איזה 70 דפים בכל מבחן ויש לו כתב קטן והוא לא מקבל יותר מ70 , אז תהיי רגועה :)
 
לכל אותם אנשים שכתבו יותר מ4 דפים

אתם חרשנים שמגעילים אותי, ואני לא סובל אותכם. אני כתבתי בבגרות בהיסטוריה בדיוק 3 וחצי דפים, בכתב גדול, עם הרבה מחיקות, רווחים גדולים, ורווח של שורה בין שורה לשורה. וכמה קיבלתי ? 78 !! (73 בסופי)
 

בלה בלה

New member
אוי באמת,

חשבתי שאתה הכי יפה (וגם מצייר הכי יפה..) אבל לא חשבתי שאתה הכי גאון פה... נו טוב, כל יום מגלים משהו חדש ;-) אבל תראה גלעד, יש אנשים שהם פשוט טובים בתמצות, מה לעשות אני לא תמיד כזאת- יש כאלו (מעטים מאוד) שמצליחים לכתוב בשני שורות מה שלרוב האנשים לוקח כמעט דף שלם להסביר את אותו הדבר בדיוק. ומה לעשות, כשאני מתחילה לכתוב תשובה, לא משנה עד כמה אני יודעת את החומר או לא, כמעט תמיד זה יצא ארוך (כן, יש לי פגם נוראי ואני כותבת ברב הפעמים הקדמה וסיכום קצר) ביחס לשאר האנשים האחרים. אז באמת גלעד סליחה שאני מגעילה אותך. ואם כבר חרשנות, אין לי מושג מה ההגדרה המסויימת למושג (משהו אמר לי פעם שזה ללמוד יותר משעתיים למבחן), אבל רוב האנשים שאני מכירה ``חרשו`` לבגרות, כי מסתבר שזאת כנראה הדרך היחידה לעבור את המבחן המעצבן הזה אלא אם אתה גאון מלידה. (ואני, מה לעשות- לא גאון מלידה ולכן נדרשתי להקדיש את אתמול וגם את היום בבוקר וללמוד לפאקינג בגרות) ושוב גלעד, סליחה שאני מגעילה אותך, זה ממש לא בכוונה. בלה בלה :)
 

shlulit

New member
היה נחמד-

בגרות ראשונה שלי. היה לי דיי קל.. חבל שלא היה על הצהרת בלפור- ידעתי את זה מעולה.. לא נורא. פתרתי מחברת אחת שלמה. בלי תוספות.. מגן 88, מקווה לציון גבוה יותר בבחינה.. נשארו לי עוד 2 בגרויות.. מקווה שיהיה טוב. בהצלחה לכם בכל הבגרויות אם נשארו...
 

TOOOOOTI

New member
איך בדיוק...

הגעת לכתיבת 7 עמודים על המרד הגדול????? לי יצא על השאלה הזאת 2 וחצי עמודים, אחד משני הצדדים, מה כבר יש לכתוב כל-כך הרבה???
 

Levinzone

New member
יודעים מה באמת מוזר?

עשיתי את הבגרות הזאת לפני שנה, ואני לא מצליחה בכלל להיזכר מה זה המרד הגדול.. יי משרד החינוך
 

*may*

New member
יכול להיות שפשוט לא למדת את זה

גם אנחנו לא למדנו על התקופה הרומית. למדנו על הפרסית ועל ההלניסטית, אבל לא על הרומית..
 

Super giRl

New member
גם אנחנו למדנו על הפרסית וההלניסטית

ואמרו לי שזה הרבה יותר קל מהרומית...
 

kit k@t

New member
לי יש משהו עוד יותר מוזר

אני עשיתי את המגן השנה ואין לי מושג מה זה המרד הגדול קאט
 
תתפלאי....

איך הגעתי ל-7 עמודים? עניתי על השאלה של המרד הגדול הם רצו סיבה פוליטית נתתי 3 רצו סיבה ישירה נתתי 2 קצרות ואחת ארוכה ההקדמה שלי הייתה ארוכה. ולתאר את שלבי המרד הגדול אפשר בכמויות (-:
 

TOOOOOTI

New member
לא יודעת מה אצלך

אצלנו המורה שלנו אסרה עלינו לעשות את זה. על השלבים של המרד הגדול ביקשו ציין, לכתבו ממש ממש ממש בקצרה, המורה שלנו הייתה מורידה על זה נקודות במתכונת טוב כנראה שאתכם לימוד אחרת
 

Super giRl

New member
איזה באסה!

כרגע גיליתי ששכחתי לענות על סעיף אחת בבגרות! על הסיבות להצהרת כורש שזה כזה קל וידעתי את זה טוב! פשוט לא המשכתי לקרוא ופיספסתי את זה ...איזה באסה...מינוס 7 נק`...
 
למעלה