המבצע האחרון בעונות-בולשיט

המבצע האחרון בעונות-בולשיט

חזרתי עכשיו מקניון רעננה מתפוצצת מכעס. שבוע שעבר רכשתי בעונות בפתח תקוה 2 זוגות מכנסיים ובשקל נוסף חולצה. זה המבצע שלהם. קנה שני פריטים ושלם על השלישי שקל.כל מכנס עלה לי 240 שקל כשבתור חברת מועדון יכולתי לקנות ב-200 שקל. אבל אמרתי לעצמי..ניחא..בשמונים שקל אני מקבלת חולצה שלטענתם שווה 190 שקל. פתאום בחלון בחנות שלהם ברעננה מוצגת החולצה שבחרתי במחיר 79 שקלים. משמע שבעצם רכשתי את החולצה וכל המבצע בולשיט אחד גדול. לתשומת לבכן.
 

DREAM111

New member
היי שמנה

שבוע שעבר היה פה שרשור בנושא של אחת הבנות שאמרה בדיוק את דבריך שמתברר שהמבצע הוא לא תמיד משתלם. מה שכן מעניין אותי לשאול את בדקת איתם איך הם אמרו שערך החולצה הוא 190 ש"ח שבעצם בחלון החולצה מופיעה במחיר של 79 ש"ח
 

rachel1234

New member
חולמת..כשקניתי את המכנסיים היתה על

החולצה תוית עם המחיר המלא וכך היא היתה אמורה להמכר. עברו 5 ימי ם ואני רואה אותה במבצע בחנות ברעננה. אולי הורידו את המחיר או משהו כזה..אבל אותי זה לא מעניין כי אני אכלתי את הלב...גם כך.
 

Revi 22 Tal

New member
../images/Emo4.gif בהחלט מעצבן... אבל תהני לך

מהקנייה בלי שום קשר!
 

rachel1234

New member
את צודקת רויטל אבל זה כל כך מרגיז

שמנצלים אותנו כקונים.
 

DREAM111

New member
את יודעת אני מצטרפת לדברי רויטל

תהני מהחולצה וזהו. אבל אני בטוחה ששנה הבאה תהיי "חכמה" יותר ואת המבצע המאוד מפתה שלהם את לא תנצלי אלא תנצלי את הטבת החברת מועדון. תתחדשי על הקניה ותהני מהכל.
 

tuti f

New member
רק הערה קטנה../images/Emo39.gif

בתור אחת שעבדה בתחום שירות הלקוחות וזכתה להתמודד עם המון לקוחות זועמים אני חושבת שצריך לזכור כמה דברים חשובים :
באותה מידה שמחיר החולצה ירד (כי היה מבצע) יש את האפשרות השניה והיא שהמחיר יעלה שכן זכותה של הרשת לשנות מבצעים מעת לעת לפי שיקוליה
מבצעים - זה תמיד מבאס לגלות שקנית משהו במחיר מלא ואחרי שבוע ראית שיש על אותו מוצר 50% הנחה...אבל זה דבר שקורה תמיד (בעיקר במבצעי סוף עונה). ולגבי הנחת המועדון אז לפי מיטב זכרוני אין כפל מבצעים כלומר יש לך את האפשרות לבחור בין הנחת מועדון לבין המבצע ולמען האמת זה הגיוני והם לא הרשת היחידה שנוהגת כך. אז זה לא שמנסים "לדפוק" את הלקוחות כי בכל זאת המטרה של כל חברה היא למכור ולשמור על לקוחות מרוצים...כי לקוחות מרוצים חוזרים לקנות שוב!!! בשורה התחתונה אני מתכוונת לומר שלא תמיד מנסים לדפוק אותנו הלקוחות ולפעמים דוקא באים לקראתנו, אז נכון שהמחירים של הלבשה למידות גדולות הם לפעמים בשמיים אבל כפי שבכל תחום אחר אנחנו מנסים לצרוך בתבונה כך אנחנו גם צריכות לצרוך בתחום ההלבשה. למה שלא תנסי לפנות לאותה רשת עם הטענות שלך ?
 
למעלה