המון מזל טוב לאמנון כרמל!!!

  • פותח הנושא ny22
  • פורסם בתאריך

ny22

New member
מנהל
המון מזל טוב לאמנון כרמל!!!

כן, כן, אמנון עבר את המיליון כניסות! המון המון
אגב, ניסיתי להרים ספר ברכות לקראת החגיגות (רק שבבלוגיה פה לא ממש רצו לשתף פעולה...) http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1242538 אשמח ביותר אם תשתפו פעולה (אפשר אפילו רשומה קצרה מאוד), אני מאמין שזה יצא בסוף ממש יפה... נתאי
 

0r0r

New member
לא רואה סיבה לחגוג מספר כניסות מסויים

בפרט לא מי שהוא לא חלק מהקהילה שקוראת את אותו בלוגר.
 

ny22

New member
מנהל
למה? הוא חלק מהקהילה שלנו...

ומשתתף פעיל בפורומים (כשהוא יכול). אגב, מה שלומך אור?
 

ny22

New member
מנהל
מה הבעיה?

אמנון הוא חלק מהקהילה פה, לא? אתה לא מסכים איתי?
 

0r0r

New member
אני לא חושב שיש בבלוגיה של תפוז קהילתיות בכלל

 
מזל טוב לאמנון

הבלוג שלו הוא אחד הבלוגים המשובחים ביותר בתפוז. אמנון עצמו הוא גם בן אדם נפלא, שעזר וייעץ לי בכל פעם שפניתי אליו. לצערי יש לו כנראה חיים מעניינים, כי הוא מעדכן את הבלוג לעיתים רחוקות. אבל כשהוא מעדכן, הוא מעניק לנו רשומה עשירה ומעניינת על פילוסופיה, עתידנות, טכנולוגיה ומסעות בעולם. כל הכבוד על חגיגות המיליון!
 

דנטל

New member
שיהיה לו בכיף

אבל לא רואה שום סיבה להשתתף בחגיגות. לא קוראת אותו, המושג שלי לגביו מתמצה אך ורק בעובדה שיש לו בלוג פופולרי ובכל מקרה לא מבינה מה הרעיון בחגיגות אצלי בבלוג שמציינות כניסות בבלוגים אחרים (תכלס, גם לא חגיגות שמציינות כניסות לבלוג שלי).
 

ny22

New member
מנהל
הרעון הוא במעין ספר ברכות...

אני חושב שהוא מיועד יותר לקוראים הקבועים שלו... ולמה לא להשתתף בחגיגות? זה נחמד שיש פה בלוג פופלארי שעבר את ה1,000,000
 

דנטל

New member
יכול מאוד להיות שזה נחמד

אבל לי זה לא מזיז. לא אכפת לי שיש פה בלוג פופולרי, בטח לא כזה שאני לא קוראת. בנוסף, אם כבר אכפת לי ממשהו זה מהבלוגים הלא פופולריים.
 

ny22

New member
מנהל
טוב...האמת, לא האמנתי שאני אתקל בכזה אנטי...

 

דנטל

New member
זה אפילו לא אנטי

בשביל אנטי צריך שזה כן יזיז לי. כתבתי בפירוש שזה לא מזיז לי. כלומר, אני אדישה לגמרי. נחדד - כן יש לי אנטי לחגיגות של כמות כניסות, אבל אין לי אנטי לפופולריות. כמות כניסות לבלוגים מעולם לא ענינה אותי ואין סיבה שהיא תתחיל לענין. הדבר היחיד שמזיז לי בנושא הזה הוא כשאני רואה בלוגר שכותב פוסט שהוא שוקל לסגור את הבלוג כי אף אחד לא קורא אותו - ואני נתקלת בכאלה די הרבה - ולכן כתבתי שאכפת לי מהבלוגים הלא פופולריים.
 

ny22

New member
מנהל
זה פחות טוב או יותר טוב?

אני אמור להיות מוחמא מזה או להפך?
 

דנטל

New member
מוחמא? איך זה קשור אליך?

אין לי בעיה עם ה"פרויקט" שלך. כל הזמן הזה דנתי באופן כללי בנושא חגיגות של מספר כניסות, בלי קשר לחגיגה שאתה מנהל. אני אדישה לחגיגות כאלה, לא אדישה אליך
. אם הייתי אדישה אליך, בטח לא הייתי מגיבה בשרשור הזה בכלל.
 

gesus

New member
בחיים לא נתקלתי בבלוג הזה

אני מרגיש מבוכה קלה שלא הכרתי את הבלוג הזה עד היום. אם הוא קיבל מיליון כניסות בכמעט 5 שנים, אז למה לעזאזל להשאר בתפוז? כשאני נכנס לבלוג שלו או לכל בלוג בתפוז אני נחרד מהעיצוב. לא משנה כמה המשתמש יעצב את הבלוג, הוא עדיין ישאר לא רציני בעיני. כולי תקווה שיום אחד תפוז יקחו מעצב ומומחה לממשק משתמש וביחד יבנו מחדש את הבלוגיה. לא יתכן שהתחום הזה כל כך מתקדם בארץ והם נשארים מאחור. מזל טוב על חגיגות המיליון, עד 120.
 

gesus

New member
עם כל הדבר שבדבר

תפוז רק מדרדרים מבחינת הקידום וההצפה של התכנים האיכותיים. כבר שבוע אני רואה תקוע מולי את הסרטון "פולניה בחושך" שזה בכלל קמפיין של קופ"ח כללית. וזו רק דוגמא אחת מיני רבות של קידומים ומתן דריסת רגל לגורמים מסחריים לתפוס מקום של יצרני תוכן מקרב הגולשים. שלא תבינו לא נכון, אני בא מהצד של הפרסום בתוכן גולשים, אבל אני גם יודע איפה עובר הגבול ומתי גורמים למשתמשים בתפוז להרגיש שהם טראפיק באתר ולא מי שהאתר בנוי על התכנים שהם יוצרים וגורמים לו להיות פורטל תוכן הגולשים הכי חזק בישראל. מאוד קשה לי לראות מה עובר על הפורטל הזה ואני יודע שמנהלים אותו אנשים איכותיים, אבל מצד שני יש לחצים שכנראה גם הם לא יכולים לעמוד בהם.
 
למעלה